przewoznik.k Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Witam, mam problem z b7. Silnik bpw. Twarda, glosna praca. Wysokie spalanie ok 10 l w jezdzie mieszaniej. Po mocniejszym wcisnieciu gazu powyzej 2 tys slychac jakby rechotanie, dzwiek zaworow... synchronizacja na 0. Pompowtryski po regeneracji. Nowe popychacze. Gdzie moze tkwic problem?
przewoznik.k Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) Walek wydaje sie byc ok. W porownaniu do nowego jest max 0.4mm roznicy na krzywce. Edytowane 3 Lutego 2019 przez przewoznik.k
piotrsob1 Opublikowano 9 Lutego 2019 Opublikowano 9 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 3.02.2019 o 15:48, przewoznik.k napisał: Walek wydaje sie byc ok. W porownaniu do nowego jest max 0.4mm roznicy na krzywce. No to jak wymieniałeś szklanki to i wałek trzeba było wymienić.... Warstwa powierzchniowego utwardzenia krzywek jest bardzo cienka i na tych krzywkach których brakuje chociażby po 0,2 mm już dawno jej nie ma Jednak takie zużycie nie powinno być przyczyną pracy silnika , którą można by porównać do działania sieczkarni Sprawdzałeś czy broki olejowe w wałkach dźwigienek pompowtryskiwaczy są na swoich miejscach ? Edytowane 9 Lutego 2019 przez piotrsob1
przewoznik.k Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) Sprawdzone. Broki na miejscu. Nagralem dzwiek silnika przy rozpedzaniu. Głos 003_sd.m4a Edytowane 10 Lutego 2019 przez przewoznik.k
piotrsob1 Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) Na tym nagraniu nie słyszę nic takiego co by powodowało u mnie jakiś niepokój odnośnie nagannej pracy silnika Wiadomo że motorówka lata świetności ma już za sobą i doprowadzenie jej do idealnego stanu może nie mieć nic wspólnego z sensem ekonomicznym Zalej MILITEC1 do oleju i śmigaj. P.S. Możesz jeszcze dla pewności sprawdzić ciśnienie oleju . Moje BPW już ponad 30 kkm temu miało braki na krzywkach wydechowych rzędu po 0,6 mm, zalałem Militeca i do tej pory jeździ bez problemów, nie słyszę by się coś pogorszyło .... Jak chcesz to poczytaj sobie jego historii : Edytowane 10 Lutego 2019 przez piotrsob1
przewoznik.k Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Opublikowano 10 Lutego 2019 Tylko martwi mnie ta wysoka dawka paliwa. Odpalam samochod jest w granicach 8 mg/suw. W miare rozgrzewania sie silnika spada do 6.5 mmg. Gdy temperatura dojdzie do 90 stopni dawka wraca do mniej wiecej 8 mmg. I co najlepsze wszedzie jest opisane, ze synchronizacja rozrzadu ustawiana jest na minus w prawa strone, na plus w lewa a u mnie jest na odwrot. Czym to jest spowodowane?
Kimas97 Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 Ja tez nic nie słyszę niepokojącego mam ten sam silnik co Ty BPW. Turbine fajnie słychać nic nie sfista.
przewoznik.k Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Opublikowano 11 Lutego 2019 Turbinka ladnie chodzi. W dzwiek trzeba sie wschluchac. Slychac dzwonienie. Mechanicy rozkladaja rece.
piotrsob1 Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) Jeżeli nic konkretnie niepokojącego się nie dzieje , silnik ma moc to nie szukaj dziury w całym tylko jeździj Auto ma w końcu 12 latek i z racji tego chociażby ciężko wymagać od niego by jego serce pracowało jak w dniu wyjazdu z fabryki BPW to motor w który nie warto mocno inwestować , nie jeden na forum włożył worek pieniędzy w jego remonty i wcale to nie skończyło problemów .... Jego jakość i awaryjność względem AWX-a i AVF-a jest żenująca P.S. Rozrząd w BPW ustawiamy na blokady i nie kombinujemy nic z synchronizacją. Problemy z wysokim spalaniem to raczej na karb regeneracji pompek bym zwalił . Moje pali w trasie tyle co Twoje w cyklu mieszanym , pompki w oryginale i wcale nie narzekam na spalanie Edytowane 12 Lutego 2019 przez piotrsob1
przewoznik.k Opublikowano 12 Lutego 2019 Autor Opublikowano 12 Lutego 2019 Quattro robi swoje. Myslisz ze regeneracja mogla byc denna? Mam zrobione logi. Moze jest ktos biegly w temacie i moze z nich odczytac co sie dzieje? LOGI_A4_B7.rar 1
piotrsob1 Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 Wrzuć tego loga na stronę vaglogi.pl i daj linka , tego co dałeś mój komp ani ja nie umiemy otworzyć
Miki95 Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 Basic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Z60o3.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_UVANr9.html Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_K7REK.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_ON13ltK.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_Dpu0M0.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_nWdYhm.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_Gw69f1g.html Dynamiczny: Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Vz4B8.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_P45y5.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_l6qMu0g.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_st4Fr9.html
piotrsob1 Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) No i tak jak podejrzewałem, jednak szukasz dziury w całym Szybko przejrzałem te logi i nie ma tam się do czego przyczepić, korekcje pompek jak z fabryki , turbina ładnie wstaje i pompuje tyle co trzeba .... P.S. Zalej mu do oliwy tego Militeca i jeździj . Dla czego go polecam to znajdziesz odpowiedź w temacie który Ci wcześniej zalinkowałem Edytowane 12 Lutego 2019 przez piotrsob1
piotrsob1 Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 A i jeszcze pytanie , gdzie robiłeś pompki i kto je montował, bo to jedne z nielicznych po regeneracji do których nie można się przyczepić
przewoznik.k Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Opublikowano 13 Lutego 2019 Regeneracja byla robiona J&B Jaksan Birylo nowa wieś. Montaz wlasny. Dzieki za pomoc.
piotrsob1 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Czyli ta firemka ? https://mapa.targeo.pl/j-b-jaksan-bierylo-38-120-nowa-wies~17557217/przedsiebiorstwo-firma/adres
przewoznik.k Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Opublikowano 13 Lutego 2019 Tak dokladnie. Zostaly wymienione kpl zestawy naprawcze tzn rozpylacz i jakies tam zaworki. Koszt 2400.
piotrsob1 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Godzinę temu, przewoznik.k napisał: Tak dokladnie. Zostaly wymienione kpl zestawy naprawcze tzn rozpylacz i jakies tam zaworki. Koszt 2400. Dobra robota Jest tylko małe ale.... Jej wartość to 1/8 wartości samochodu A to dopiero pompki w aucie w którym jeszcze dużo się może popsuć ... Trzeba już na prawdę mocno uważać by przy odrobinie pecha i nieuwagi nie podwoić sobie wartości auta ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się