xmnichx Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Czy mogę jakoś odłączyć immobiliser tak żeby auto działało bez niego?? Może vagiem jakoś się da to zrobić?
_Solar_ Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 oczywicie ze sie da poprzez osadzenie emulatora ale to koszt dobrych paru złotych a co Ci sie z nim dzieje ? z jakich powodów chcesz go odłaczyć
xmnichx Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 Problem jest z autem siostry a dokładniej z zapłonem raz daje iskrę raz nie i pomyślałem że to może immobiliser.
_Solar_ Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 wątpie zeby to był imonilajser raczej przyczyny trzeba szukac gdzies w aparacie zapłonowym
xmnichx Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 też tak sądzę że to gdzieś pomiędzy cewką a świecami ale już wszystko przychodzi mi do głowy sprawa wygląda tak czasami silnik działa normalnie aż nagle zgaśnie i nie odpala wtedy iskra jest bardzo słaba lub wcale jej niema ale mija kilka minut i znowu odpala. Co to może być?? Dodam że na przewodzie prowadzącym od cewki do kopułki iskra jest znacznie lepsza niż na przewodach do świec!!!
_Solar_ Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 byc może przewody były tego przyczyną wytarte styki w kopułce rozdzielacza przydało by sie przeczyścić.JAki samochód posiada siostra
xmnichx Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 seat cordoba 1.6i 1995r Świece nowe, kopułka ma max 10000km tak samo cewka bo już 2 razy zmieniana przez ostatnie 3 lata[br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 22:14_________________________________________________Może faktycznie przewody bo chyba są jeszcze od nowości nie wymieniane!!!
_Solar_ Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 mozna by je wymienic,ale obstawiał bym na moduł w aparacie zapłonowym,oraz jeszcze czujnik Halla moga nie generowac przerw w obwodzie...znajomy miał problem podobny w ibizie, i to zaraz po kupnie auta,ale co on tam mieniał to juz nie pamietam dokładnie.
xmnichx Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 sprawdzałem go vagiem i faktycznie wyskoczył błąd czujnika halla
_Solar_ Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 wychodzi na to ze kwalifikuje sie do wymiany...koszt zapewne jakies ok 200 - 250
xmnichx Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 nie wiedziałem dokładnie za co dopowiada czujnik halla czytałem o nim i to niby jest czujnik położenia wałka rozrządu jak się nie mylę. musze się na nim skupić powiedz mi jak on wygląda i gdzie się znajduje[br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 22:28_________________________________________________a jednak nie popatrzyłem na allegro i widzę że ten czujnik odnośi sie bezpośrednio do zapłonu
_Solar_ Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 jesli wyskoczył Ci na vagu bład czujnika halla to obstawiam ze on jest głownym winowajca.... jesli sie nie myle i dobrze pamietam to sa prawdopodobnie dwa czujniki jeden w aparacie zapłpnowym czyli czujnik pozycji walka rozrzadu g40 a drugi w bloku ponizej aparatu czyli czujnik pozycji walu głownego g28...dokładnie masz racje ze sie odnosi do zapłonu
xmnichx Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 vag pokazał błąd g40 czujnik halla - brak sygnału
_Solar_ Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Do wymiany i powinno byc wrzystko w porządeczku vag prawdę Ci powie
xmnichx Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 Dobra jutro się za niego zabieram i zdam relację!!!
_Solar_ Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 może przy okazji wymien przewody...jak juz coś wyrezasz i uzdrowisz autko to zdaj relacje koniecznie
xmnichx Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Opublikowano 4 Marca 2009 Na pewno napiszę co i jak a na razie wielkie dzięki za podpowiedź!!![br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 22:52_________________________________________________No i znalazłem winowajce całego zamieszania!!! Podjechałem do znajomego mechanika pożyczył mi moduł zapłonowy podmieniłem go i auto hula jak nowe iskra jest 10 razy silniejsza nie szarpie podczas jazdy, jest silniejsze i pali na dyg!!! Co do czujnika halla to błąd wyświetla się tylko na wyłączonym silniku, mechanik powiedział że to normalne (z czym się do końca nie zgadzam bo jak jest błąd to coś jest nie tak). Zamówiłem moduł BEHR koszt to ok 270zł myślę że powinien być dobry bo poprzednie zamienniki po 70zł długo nie wytrzymywały!!!
_Solar_ Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 wątpie zeby to był imonilajser raczej przyczyny trzeba szukac gdzies w aparacie zapłonowym czyli tak jak obstawiałem na samym początku ze moze byc cos nie tak z modułem zapłonowym i z cena też sie nie pomyliłem dużo dobrze zrobiłes ze kupiłes cos porzadnego,lepiej wydac raz porządnie ale miec juz problem z głowy.Mam nadzieje ze troszkę pomogłem w tej sprawie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się