skorpius6 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) Cześć ! Męczę się z problemem szarpania w granicach obrotów od 1300-1900, objaw ten nie występuje zawsze jednak jeżeli już to pod dużym obciążeniem ~> 40mg/hub , ~> 1700 mbar, w trybie D oraz "biegów", drugi problem to pulsacyjne szarpanie od ~2750 rpm zawsze pod jakimkolwiek obciążeniem. Ok więc co zrobiłem już w temacie -> Logi, czyszczenie VNT, flash oryginalnego softu, wymiana vaccum pompy, wyczyszczona wiązka PD oraz podgięte konektory, filtr paliwa, wymienione uszczelniacze pompowtrysków, uszczelnienie dolotu, wywalony egr. Problemem wydają mi się same pompowtryski jeden lub dwa, ta używka którą włożyłem po zgonie poprzedniego już nie jest w dobrym stanie, korekcje +-1,3 czasami na pierwszym wtrysku podejdzie pod +2 lub nawet przekroczy tą wartość ( temperatura cieczy chłodniczej ca. 60°C ), bipy na pierwszym w zakresie -25 : 0 na trzecim -10 : 30, drugi i czwarty ca. 35. Liczę na pomysły co dalej z tym robić, bo już trochę nie mam weny do tego. Pozdrawiam Szymon. @EDIT: Pierwszy temat i już babol, proszę o poprawę tego dodatkowego "0" w temacie Edytowane 19 Lutego 2019 przez skorpius6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się