Jump to content
IGNORED

Spadek mocy i przerwy w zapłonie na 2 cylindrze


Recommended Posts

Posted

Witam i proszę o pomoc w moim A4 B7 1,8t wskakują błędy 16683,  16684, 16686 auto robiło się mułowate po sprawdzeniu ciśnieniem z kompresora dolotu wymieniłem pęknięty przewód  podciśnienia, zawór dv sprawdzony otwiera się i trzyma podciśnienie, n75 przeczyszczony chociaż był czysty, po tych czynnościach auto lepiej ciągnie ale nie tak jak wcześniej mam go od 1,5 roku, i tak na lpg jak i na pb występuje wypadanie zapłonu na 2 cylindrze, pozamieniałem miejscami wtryski gazu i benzyny, wymieniłem świece ngk, podmieniłem cewki zapłonowe od takiego samego silnika, ale nadal wskakują wyżej wymienione błędy.  Wrzucam logi i proszę o analizę.

Dynamiczny:
Grupy 091, 093, 094: http://vaglogi.pl/log-091_093_094_LtC5olg.html (Benzyna)
Grupy 088, 089, 090: http://vaglogi.pl/log-088_089_090_QZ45D.html (Benzyna)
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-020_003_85095ni.html (Benzyna)
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_uK7m9.html (Benzyna)
Grupy 011, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_011_MsbVG5q.html (LPG)

Statyczny:
Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_d6byf5L.html (Benzyna)

 

Posted (edited)

Pierwsze co to przeplywka zaniza po drugie pomiar kompresji w jakim stanie jest rozrząd? 

Edited by Kejsi
Posted

Od wymiany rozrządu jest ok. 50-tyś. kompresję zmierzę w poniedziałek a czy z logów coś można wywnioskować o ustawieniu rozrządu ?  Zapomniałem dopisać że na zimnym silniku chwilami słychać stuki jakby spalanie stukowe ,albo wieszanie się wtrysku

Posted

Jak wyżej mały przepływ jest i zapłony okrutnie cofa blok 003

Posted

Co może być przyczyną że zapłony cofa, co to oznacza

Posted

Może przez przepływ, może paliwo słabe źle napisałem tragedii nie ma zacznij od ww i się dalej pomyśli. 

Posted

Dzięki kolego przeczyszczę albo wymienię przepływomierz i może kompresja coś wyjaśni przebieg jest 240-tyś, i raczej nie ma przejechane więcej był sprawdzany w serwisie 

Posted

Zapłon wypada na zimnym czy cały czas? sprawdz kompresję prawdopodobnie wypalone zawory i najczęsciej najgorzej to wygląda na 2 cyl. Do tego pózno wstaje turbina i niedoładowuje, wyciągnij kata i sprawdz jak wygląda strona gorąca turbiny.

Posted

Dzięki Łukasz  zapłon wypada na ciepłym jutro będę działał dalej 

Posted (edited)

Dzisiaj stracił moc jeszcze bardziej i pracuje tak jak na załączonym filmie. Nie udało mi się dojechać do mechanika na sprawdzenie kompresji.

A tak pracuje bez pokrywy klawiatury

 

Edited by quattrob6
  • 2 weeks later...
Posted

Witam ponownie, czyszczenie przepływomierza nie pomogło więc został wymieniony  na nowego pierburga, ściągnięta misa olejowa zawalony był mocno smok, wszystko wyczyszczone, zamontowana nowa pompa oleju firmy pierburg, wymieniony napinacz  łańcucha spinającego wałki rozrządu febi komplet z łańcuchem i uszczelnieniem.     Ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach 4 bary, przy 2 tyś. 5 bar, na ciepłym silniku na wolnych obr. 2,6 bar przy 2 tyś. 5 bar, przy 3 tyś. 5,5 bar.                                       Kompresja na zimnym 1 - 10,7 bar,    2 i 3 po 10,3,   4 - 10,5  bar. Na ciepłym 1 - 11,3,   2 - 11,4 bar,   3 i 4 po - 11,2, bar.  przy mierzeniu z wpuszczeniem oleju na tłoki ciśnienie podniosło się o około 1 bar. Zostało jeszcze sprawdzenie turbiny.  Silnik pracuje ciszej i lepiej, ale nadal wypadają zapłony na 2 cylindrze i słychać dziwne dźwięki zwłaszcza na zimnym silniku, dołączam filmik na którym słychać te stuki i proszę o pomoc w ustaleniu co to morze być.

 

Posted

Zaraz się okaże, że znowu  będziesz wymieniać przeplywke na boscha, bo tylko taka prawidłowo pracuje i pamiętam przypadek, że pierburg głupoty pokazywał. 

Posted

Witam ponownie, czyszczenie przepływomierza nie pomogło więc został wymieniony  na nowego pierburga, ściągnięta misa olejowa zawalony był mocno smok, wszystko wyczyszczone, zamontowana nowa pompa oleju firmy pierburg, wymieniony napinacz  łańcucha spinającego wałki rozrządu febi komplet z łańcuchem i uszczelnieniem.     Ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach 4 bary, przy 2 tyś. 5 bar, na ciepłym silniku na wolnych obr. 2,6 bar przy 2 tyś. 5 bar, przy 3 tyś. 5,5 bar.                                       Kompresja na zimnym 1 - 10,7 bar,    2 i 3 po 10,3,   4 - 10,5  bar. Na ciepłym 1 - 11,3,   2 - 11,4 bar,   3 i 4 po - 11,2, bar.  przy mierzeniu z wpuszczeniem oleju na tłoki ciśnienie podniosło się o około 1 bar. Zostało jeszcze sprawdzenie turbiny.  Silnik pracuje ciszej i lepiej, ale nadal wypadają zapłony na 2 cylindrze i słychać dziwne dźwięki zwłaszcza na zimnym silniku, dołączam filmik na którym słychać te stuki i proszę o pomoc w ustaleniu co to morze być.

 

Posted

Nie wiem jak reszta ale dla mnie to szklanka któraś już dała dupki i stuka a w najgorszym wypadku korba stuka

Posted

A czy to może być że słychać spalanie stukowe ?

Posted

kiedyś ktoś pisał, że posypał mu się katalizator i się obijał w puszcce

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...