Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek mocy i przerwy w zapłonie na 2 cylindrze


quattrob6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i proszę o pomoc w moim A4 B7 1,8t wskakują błędy 16683,  16684, 16686 auto robiło się mułowate po sprawdzeniu ciśnieniem z kompresora dolotu wymieniłem pęknięty przewód  podciśnienia, zawór dv sprawdzony otwiera się i trzyma podciśnienie, n75 przeczyszczony chociaż był czysty, po tych czynnościach auto lepiej ciągnie ale nie tak jak wcześniej mam go od 1,5 roku, i tak na lpg jak i na pb występuje wypadanie zapłonu na 2 cylindrze, pozamieniałem miejscami wtryski gazu i benzyny, wymieniłem świece ngk, podmieniłem cewki zapłonowe od takiego samego silnika, ale nadal wskakują wyżej wymienione błędy.  Wrzucam logi i proszę o analizę.

Dynamiczny:
Grupy 091, 093, 094: http://vaglogi.pl/log-091_093_094_LtC5olg.html (Benzyna)
Grupy 088, 089, 090: http://vaglogi.pl/log-088_089_090_QZ45D.html (Benzyna)
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-020_003_85095ni.html (Benzyna)
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_uK7m9.html (Benzyna)
Grupy 011, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_011_MsbVG5q.html (LPG)

Statyczny:
Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_032_033_d6byf5L.html (Benzyna)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co to przeplywka zaniza po drugie pomiar kompresji w jakim stanie jest rozrząd? 

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wymiany rozrządu jest ok. 50-tyś. kompresję zmierzę w poniedziałek a czy z logów coś można wywnioskować o ustawieniu rozrządu ?  Zapomniałem dopisać że na zimnym silniku chwilami słychać stuki jakby spalanie stukowe ,albo wieszanie się wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej mały przepływ jest i zapłony okrutnie cofa blok 003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przez przepływ, może paliwo słabe źle napisałem tragedii nie ma zacznij od ww i się dalej pomyśli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego przeczyszczę albo wymienię przepływomierz i może kompresja coś wyjaśni przebieg jest 240-tyś, i raczej nie ma przejechane więcej był sprawdzany w serwisie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłon wypada na zimnym czy cały czas? sprawdz kompresję prawdopodobnie wypalone zawory i najczęsciej najgorzej to wygląda na 2 cyl. Do tego pózno wstaje turbina i niedoładowuje, wyciągnij kata i sprawdz jak wygląda strona gorąca turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Łukasz  zapłon wypada na ciepłym jutro będę działał dalej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj stracił moc jeszcze bardziej i pracuje tak jak na załączonym filmie. Nie udało mi się dojechać do mechanika na sprawdzenie kompresji.

A tak pracuje bez pokrywy klawiatury

 

Edytowane przez quattrob6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, czyszczenie przepływomierza nie pomogło więc został wymieniony  na nowego pierburga, ściągnięta misa olejowa zawalony był mocno smok, wszystko wyczyszczone, zamontowana nowa pompa oleju firmy pierburg, wymieniony napinacz  łańcucha spinającego wałki rozrządu febi komplet z łańcuchem i uszczelnieniem.     Ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach 4 bary, przy 2 tyś. 5 bar, na ciepłym silniku na wolnych obr. 2,6 bar przy 2 tyś. 5 bar, przy 3 tyś. 5,5 bar.                                       Kompresja na zimnym 1 - 10,7 bar,    2 i 3 po 10,3,   4 - 10,5  bar. Na ciepłym 1 - 11,3,   2 - 11,4 bar,   3 i 4 po - 11,2, bar.  przy mierzeniu z wpuszczeniem oleju na tłoki ciśnienie podniosło się o około 1 bar. Zostało jeszcze sprawdzenie turbiny.  Silnik pracuje ciszej i lepiej, ale nadal wypadają zapłony na 2 cylindrze i słychać dziwne dźwięki zwłaszcza na zimnym silniku, dołączam filmik na którym słychać te stuki i proszę o pomoc w ustaleniu co to morze być.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz się okaże, że znowu  będziesz wymieniać przeplywke na boscha, bo tylko taka prawidłowo pracuje i pamiętam przypadek, że pierburg głupoty pokazywał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, czyszczenie przepływomierza nie pomogło więc został wymieniony  na nowego pierburga, ściągnięta misa olejowa zawalony był mocno smok, wszystko wyczyszczone, zamontowana nowa pompa oleju firmy pierburg, wymieniony napinacz  łańcucha spinającego wałki rozrządu febi komplet z łańcuchem i uszczelnieniem.     Ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach 4 bary, przy 2 tyś. 5 bar, na ciepłym silniku na wolnych obr. 2,6 bar przy 2 tyś. 5 bar, przy 3 tyś. 5,5 bar.                                       Kompresja na zimnym 1 - 10,7 bar,    2 i 3 po 10,3,   4 - 10,5  bar. Na ciepłym 1 - 11,3,   2 - 11,4 bar,   3 i 4 po - 11,2, bar.  przy mierzeniu z wpuszczeniem oleju na tłoki ciśnienie podniosło się o około 1 bar. Zostało jeszcze sprawdzenie turbiny.  Silnik pracuje ciszej i lepiej, ale nadal wypadają zapłony na 2 cylindrze i słychać dziwne dźwięki zwłaszcza na zimnym silniku, dołączam filmik na którym słychać te stuki i proszę o pomoc w ustaleniu co to morze być.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak reszta ale dla mnie to szklanka któraś już dała dupki i stuka a w najgorszym wypadku korba stuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś ktoś pisał, że posypał mu się katalizator i się obijał w puszcce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...