Jump to content
IGNORED

Sprzęgło 1.8t ślizga po mapie na 225km


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam sprzęgło ma niecały rok  w a4 b6 1.8t AVJ zaczęło ślizgać po mapie na 225km bierze dobrze to widać że jeszcze jest ale ślizga... Tarczę sprzęgła chce obić kevlarem a co z dociskiem stosuje się jakiś mocniejszy np 1.9 tdi? czy z czego siada plug &play?

Edited by fenri95
Posted

Pokaz wykres jak masz. Gdzies widzialem temat. Bylo info ze za duzo niutow na samym poczatku. Oska czy quattro ?

Posted

To akurat ze sprzeglo w avj, ktore jest najslabsze z 1.8t w b6 sie slizga po chipie na 225km to normalna sprawa. Wyslij tarcze razem z dociskiem do maklandu, obija Ci kevlarem, wzmocnia docisk i wystarczy do tych mocy.

Posted (edited)

Tutaj kolego wykresik dodam że przed wykresem miałem 190km i było wszystko ok

wykres 1.8t.png

Sprzęgło jak zakładałem to ori Luk razem z dociskiem. Wysyłkowo nie bardzo mam możliwość nie mogę zostawić auta na tydzień.. Na miejscu mam klienta co obija kevlarem sprzęgło a powiedz co z dociskiem pasuje od np 1.9 tdi czy co się z takim dociskiem robi "wzmacniając" ?

 

Od Bex kupując dwumase,docisk,sprzęgło wszystko spasuje plug&Play? tarcze mogę obić kevlar a mam w dobrych pieniądzach używke z angola

Edited by fenri95
nowa myśl
Posted
56 minut temu, fenri95 napisał:

Tutaj kolego wykresik dodam że przed wykresem miałem 190km i było wszystko ok

wykres 1.8t.png

Sprzęgło jak zakładałem to ori Luk razem z dociskiem. Wysyłkowo nie bardzo mam możliwość nie mogę zostawić auta na tydzień.. Na miejscu mam klienta co obija kevlarem sprzęgło a powiedz co z dociskiem pasuje od np 1.9 tdi czy co się z takim dociskiem robi "wzmacniając" ?

 

Od Bex kupując dwumase,docisk,sprzęgło wszystko spasuje plug&Play? tarcze mogę obić kevlar a mam w dobrych pieniądzach używke z angola

Kup docisk od AWXa diesla, najlepiej razem z tarcza moze byc zjechana, taki zestaw daj do obicia kevlarem [moze byc wysylkowo] a potem masz kompleet na podmianke u mechanika w 1 dzień.

Dwumasa pasuje równiez od Diesla, nie wiem czy jak dasz docisk i tarcze z diesla to czy moze zostac dwumas od benzyny ale raczej tak bo srednica jest ta sama (228).
Docisk od diesla jest fabrycznie poprostu mocniejszy, przewidziane na wyższe niuty które osiąga diesiel.

Posted

No właśnie z tą dwumasą nie wiadomo jak od AWXa. Mam dwumas sprzęgło/docisk w dobrej cenie z angola siądzie bez problemu ?

Posted

Najlepiej caly komplet z awx zalozyc. Mozesz zostawic dwumas seryjny ale trzeba bedzie skrocic tulejke, sa o tym tematy na forum, nawet ostatnio bylo.

Posted (edited)

A z bexa mi nie podejdzie wszystko dwumas/sprzęgło/docisk ? mam na prawdę za dobrą kase stad pytam żeby nic nie przerabiać.

Edited by fenri95
Posted (edited)
22 minuty temu, fenri95 napisał:

A z bexa mi nie podejdzie wszystko dwumas/sprzęgło/docisk ? mam na prawdę za dobrą kase stad pytam żeby nic nie przerabiać.

podjedzie ale mimo tego od diesla tak bez mocniejszy zestaw

Edited by golden87
Posted (edited)

Rozumiem ale nie mam aż tak dużo niuta kupić zestaw od bexa obić kevlarem ?Moja tarcza sprzęgła jest malutka w porównaniu to co oferuje bex mam całość z dwumasą za 250zł + obicie na miejscu. Z diesla dwumasa będzie wykończona a przerabiać obecną to troche rzeźba

Edited by fenri95
Posted

To bierz z bexa w takim razie i obijaj. U mnie seryjna z bexa 330nm wytrzymuje i jest dobrze.

Posted (edited)

angol 120 tys mili to nie powinno być źle calutki zestawik sprzęgło avj to porażka jak porównywałem z bex co prawda na fotkach ale mimo wszystko.. nie dziwne że ślizga obicie tarczy kevlarem i tak by nic nie dało

Edited by fenri95
Posted
45 minut temu, bartez90 napisał:

Najlepiej caly komplet z awx zalozyc. Mozesz zostawic dwumas seryjny ale trzeba bedzie skrocic tulejke, sa o tym tematy na forum, nawet ostatnio bylo.

ja tu czegoś nie rozumiem. U mnie do AVJ i dwumasy z AVJ wpadło sprzęgło (tarcza docisk łożysko) z 1.9 AWX i ŻADNEGO skracania tulejki nie było.

Nie rozumiem że u kogoś w tym samym silniku trza skracać tulejke a w innym nie trzeba. Przecież to absurd jest.

Posted

Nie wiem kolego jak to jest ale z bex za całość 250zł chyba jest ok i siądzie diesle zwykle mają dwumasa wykończonego a z tą tulejką to nie mam pojęcia mówisz żę nic nie ucinałeś i siadło ?

Posted
Teraz, fenri95 napisał:

Nie wiem kolego jak to jest ale z bex za całość 250zł chyba jest ok i siądzie diesle zwykle mają dwumasa wykończonego a z tą tulejką to nie mam pojęcia mówisz żę nic nie ucinałeś i siadło ?

Wszytsko w AVJ było P&P.

Nawet po tych postach na forum że trzeba tulejke przycinać rozmawiałem po tym z mechanikiem (z forum) który mi montował sprzęgło i mówił że WSZYSTKO było p&p. Nic nie docinał.

 

Posted

Rozumiem  bex nie ma takiej samej tarczy sprzęgła co Diesel ?  tarcza i tak będzie obita kevlarem nie wiem w co sie pakować czy bex czy1.9 AWX

Posted
13 minut temu, WYSKUN napisał:

Wszytsko w AVJ było P&P.

Nawet po tych postach na forum że trzeba tulejke przycinać rozmawiałem po tym z mechanikiem (z forum) który mi montował sprzęgło i mówił że WSZYSTKO było p&p. Nic nie docinał.

 

ostatnio gdzieś się przewinęło, że w BFB wymagało przycięcia. Ale zazwyczaj wszędzie tylko takie gadanie, bez konkretów co, gdzie i ile.

Posted

Bex docisk/sprzęgło/dwumas powinien dać rade myślę tarczę obije i tak diesle zazwyczaj przeszły co swoje skoro ci spasowało to musi być ok ale dwumase ruszałeś na AWX czy została z AVJ ?

Posted

 

Tutaj Jeden z forumowiczów w BFB sam wymieniał sprzęgło na 1.9 AWX. Pytałem go później na PW czy coś docinał.

Powiedział Wszytsko P&p

Posted
22 minuty temu, WYSKUN napisał:

ja tu czegoś nie rozumiem. U mnie do AVJ i dwumasy z AVJ wpadło sprzęgło (tarcza docisk łożysko) z 1.9 AWX i ŻADNEGO skracania tulejki nie było.

Nie rozumiem że u kogoś w tym samym silniku trza skracać tulejke a w innym nie trzeba. Przecież to absurd jest.

No widzisz, a jednak u niektórych trzeba skracać.

Np kolega adventure009 pisał do mnie w tej sprawie, że w bfb musiał skracać bo nie pasuje. W avj wiem że niektórym też nie pasowało, nawet na grupie na fb były przypadki, że jednym siadało, a u drugich trzeba skracać.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...