Adam42 Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 Witam wszystkich mam kilka pytan i maly problem opisze sytuacje Niedawno wymienilem filter paliwa na Mana auto chodzilo ladnie przez 3 dni potem wybila mi rezerwa od razu zatankowalem. Na drugi dzien przy zaplonie bylo sluchac pompe i chwile po zapaleniu do tego stracila moc i czasami przerywala, z racji tego ze potrzebuje sprawny samochod pojechalem do mojego mechanika zeby poszukal mi wkladu bo jak sami wiecie caly kosz jest bardzo drogi. I tu zaczyna sie problem bylo ciezko dopasowac wklad bo juz ktos go wymienial i nie mialem nr w koncu cos poszukalismy i dzisiaj zabralem sie za wymiane. Po odpaleniu strasznie halasuje jakby trzaskala o plastik lub jechala po zebach po odpieciu powrotu wszystko ok i teraz pyt. Pompa ma niby 3 bar a roboczej 4 bar tyle udalo mi sie o niej wyczytac 1. Czy moze to byc przyczyna zatkanego powrotu? 2.Pompa za slaba 3.czy regulator cisnienia jest we filtrze? Bardzo bym prosil o przyblizenie tematu
przem8 Opublikowano 8 Marca 2019 Opublikowano 8 Marca 2019 19 minut temu, Adam42 napisał: 3.czy regulator cisnienia jest we filtrze? Tak. Pompa ma trzymać 4 bary przy pełnym bucie więc było sprawdzić ciśnienie podczas jazdy. Log 2+33 też mógłby pokazać czy winne jest ciśnienie paliwa...
Adam42 Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Opublikowano 8 Marca 2019 23 minuty temu, przem8 napisał: Tak. Pompa ma trzymać 4 bary przy pełnym bucie więc było sprawdzić ciśnienie podczas jazdy. Log 2+33 też mógłby pokazać czy winne jest ciśnienie paliwa... No dzisiaj bylo juz pozno i nie chcialo nam sie juz walczyc z tym, jutro zmierze cisnienie tylko teraz kwestia tego czy tak glosne trzaskanie moze byc przyczyna tego ze jest za male cisnienie w ukladzie? Bo skoro regulator jest np 4 bar a pompa powiedzmy 3.5 tz ze cisnienie jest nierownomierne i powrot nie nadaza?
Adam42 Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) Producent: MEAT & DORIA Kod produktu: 76809 Jednostka: szt Tryb pracy elektryczny Ciśnienie pracy [bar] 3 Wydatek [l/h] 85 Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI) Tak nowy Tylko to bylo na stanie wiec uznalem ze zaryzykuje Edytowane 8 Marca 2019 przez Adam42
Adam42 Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Opublikowano 9 Marca 2019 Pompa dawala za male cisnienie wsadzilem narazie stara pompe i stary filtr bo nowy tez zaczol buczec nie wiem o co chodzi? I teraz pytanie umi mi ktos dac jakis namiar na wklad do tej pompy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się