Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t a4b6 AVJ pompa paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich mam kilka pytan i maly problem opisze sytuacje

 

Niedawno wymienilem filter paliwa na Mana auto chodzilo ladnie przez 3 dni potem wybila mi rezerwa od razu zatankowalem. Na drugi dzien przy zaplonie bylo sluchac pompe i chwile po zapaleniu do tego stracila moc i czasami przerywala,  z racji tego ze potrzebuje sprawny samochod pojechalem do mojego mechanika zeby poszukal mi wkladu bo jak sami wiecie caly kosz jest bardzo drogi. I tu zaczyna sie problem bylo ciezko dopasowac wklad bo juz ktos go wymienial i nie mialem nr w koncu cos poszukalismy i dzisiaj zabralem sie za wymiane. Po odpaleniu strasznie halasuje jakby trzaskala o plastik lub jechala po zebach po odpieciu powrotu wszystko ok i teraz pyt. Pompa ma niby 3 bar a roboczej 4 bar tyle udalo mi sie o niej wyczytac

1. Czy moze to byc przyczyna zatkanego powrotu? 

2.Pompa za slaba

3.czy regulator cisnienia jest we filtrze?  

Bardzo bym prosil o przyblizenie tematu

Opublikowano
19 minut temu, Adam42 napisał:

3.czy regulator cisnienia jest we filtrze?  

Tak.

Pompa ma trzymać 4 bary przy pełnym bucie więc było sprawdzić ciśnienie podczas jazdy. Log 2+33 też mógłby pokazać czy winne jest ciśnienie paliwa...

Opublikowano
23 minuty temu, przem8 napisał:

Tak.

Pompa ma trzymać 4 bary przy pełnym bucie więc było sprawdzić ciśnienie podczas jazdy. Log 2+33 też mógłby pokazać czy winne jest ciśnienie paliwa...

No dzisiaj bylo juz pozno i nie chcialo nam sie juz walczyc z tym,  jutro zmierze cisnienie tylko teraz kwestia tego czy tak glosne trzaskanie moze byc przyczyna tego ze jest za male cisnienie w ukladzie? Bo skoro regulator jest np 4 bar a pompa powiedzmy 3.5 tz ze cisnienie jest nierownomierne i powrot nie nadaza? 

Opublikowano

To jest nowy wkład? Jakiej firmy?

Opublikowano (edytowane)

Producent: MEAT & DORIA

Kod produktu: 76809

Jednostka: szt

Tryb pracy elektryczny

Ciśnienie pracy [bar] 3

Wydatek [l/h] 85

Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)

Tak nowy

Tylko to bylo na stanie wiec uznalem ze zaryzykuje

 

 

Edytowane przez Adam42
Opublikowano

Pompa dawala za male cisnienie wsadzilem narazie stara pompe i stary filtr bo nowy tez zaczol buczec nie wiem o co chodzi?  I teraz pytanie umi mi ktos dac jakis namiar na wklad do tej pompy? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...