Numos Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Witam, w mojej a4 ostatnio pokazał się: -check engine -problemy z odpaleniem zimnego silnika - po kilku sekundach od odpalenia zimnego silnika włączał się wentylator chłodnicy, który po jakimś czasie się wyłączał - niewielki spadek mocy Po podłączeniu komputera pokazało błąd o takiej treści: P0117 Czujnik temperatury płynu chłodzącego- sygnał wejściowy za niski. Po sprawdzeniu w komp. temperatury silnika pokazuje 143stopnie celsjusza przy nagrzanym silniku ( niestety nie wiem jakie wartości ma na zimno)a temperatura na zegarze działa normalnie, nagrzewa się do 90 st. i nie faluje. Doszedłem do wniosku, że winowajcą jest przewód czujnika G62 albo sam czujnik. Dowiedziałem się, że znajduje się między silnikiem a ścianą grodziową i na dniach będę chciał go wymienić i sprawdzić wiązkę. Tutaj takie moje pytanie czy przed wymianą konieczne będzie spuszczenie płynu chłodniczego? Obawiam się, że po wyjęciu starego czujnika zacznie mi wyciekać płyn oczywiście mogę się mylić dlatego prosiłbym o rozjaśnienie sprawy, pozdrawiam.
Kejsi Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 Na zimnym silniku wycigasz szybko stary czujnik i wkładasz drugi od tyle filozofia tylko nie odkrecaj korka od wlewu płynu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się