Skocz do zawartości

Numos

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Numos

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Turek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

473 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Numos

0

Reputacja

  1. Kurde u mnie też poszarpuje silnikiem na wolnych obrotach i wywala błąd sondy: 17511- oxygen(Lambda) sensor heating B1 S1, performance too low P1103 - 008 - implausible signal. Nie zostało mi nic innego jak zrucić dekiel i się przekonać co mnie tam zastanie
  2. Hm szum jest słyszalny podczas schodzenia z obrotów gdy auto jest na biegu, w trakcie utrzymywania prędkości/ przyspieszania to nie występuje. Zrobiłem logi bo podejrzany wydał mi się lużny łańcuszek, czy wartość z kanału 93 może świadczyć o zbyt luźnym łańcuchu czy tylko przestawienie? Tak samo mam wrażenie, że auto nie zbiera się jak powinno.
  3. Siemka, po odpuszczeniu gazu w mojej 1.8T BFB słychać dziwne szumy. Zrobiłem logi kanału 93, wartości są niepokojące czy jest ok? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  4. Witam, ostatnio zaczął mi ubywać płyn chłodniczy, po wejściu pod auto zauważyłem, że płyn sączy się od góry przodu silnika spomiędzy koła pasowego a miski, moje przypuszczenia padają na pompę wody która nabiła już prawie 60tys. Zestaw rozrządu z pompą już kupiony czeka na wolny termin u mechanika. Pytanie nasuwa się takie czy to jedyne miejsce z przodu silnika z którego może być wyciek płynu chłodniczego czy po rozebraniu może zaskoczyć wyciek z innego miejsca?
  5. Witam, nadchodzi czas wymiany klocków na tyle (1KP, 255mm). Jeśli byłby ktoś w stanie zapodać kod odpowiednich klocków firmy TRW będę bardzo wdzięczny ?
  6. Ten eżektor co mam nie jest ori i musiał być wymieniany jeszcze przez poprzedniego właściciela i dmuchając w skośną rurkę powietrze wylatuje z obu pozostałych króćców czyli wychodzi na to że to wina eżektora. A wężyk który idzie w stronę kolektora powinien być miękki czy twardy? bo dwoma palcami mogę go ścisnąć tak że powietrze przestaje lecieć. Co do zaworka jednokierunkowego to wymieniałem go w tym miesiącu właśnie na topran ale teraz stary ori wziąłem wymyłem w benzynie ekstrakcyjnej bo był cały zasyfiony olejem ale działa poprawnie, jak dmucham od grubszej strony w membrankę to powietrze leci swobodnie a gdy zasysam to się blokuje i nie puszcza. Jeśli ta firma to syfilis jak mówisz to jutro wymieniam na stary ori a tamten wyrzucam na śmietnik.
  7. Numos

    Jaki olej do 1.8t

    Jeśli oleju nie bierze to zostań na syntetyku, ja jak kupiłem auto to było zasyfione strasznie bo ktoś lał książkowego pożal się boże castrola 5w30. Zrobiłem płukankę wyczyściłem przewody odmy w których było tyle syfu że szok zalałem motul 5w40 8100 x-cess i sobie chwalę bo auto pracuje ładnie i jest cichsze niż na castrolu. Zrobiłem 30 kkm olej wymieniam co 10 a auto ma nakulane prawie 300 kkm , od wymiany do wymiany oleju dolewam może 3 setki
  8. Witam, nagrałem filmik jak działa eżektor w moim aucie lecz nie wiem czy działa on prawidłowo i prosiłbym o ocenę na podstawie filmiku. Objawy to:czasami falujące jałowe obroty oraz syczenie podczas pracy silnika z z okolic eżektora, jak zacisnę palcem wężyk który wiedzie do kolektora ssącego syczenie ustaje. Przejrzałem przewody wokół i nigdzie lewego powietrza nie zauważyłem jedynie działanie eżektora daje mi do zastanowienia czy jest sprawny.
  9. Temat do zamknięcia, auto naprawione. Wystarczyło przemyć benzyną ekstrakcyjną przepływomierz, popsikać kontakt sprayem i auto już jeździ prawidłowo ?
  10. Witam, jak w temacie moja a4 boryka się z turbo dziurami, występują one na ok 2800 obr, 3900 i w okolicy 5500. Dziury są zawsze w tym samym momencie, słychać jak turbina przestaje pompować po to by znów zacząć wstawać, czuć wyraźnie spadki na aucie bo przestaje przez dosłownie moment przyspieszać. Auto nie kopci, nie bierze oleju, po podłączeniu vcds nie znalazł żadnych błędów. wiem że było trochę podobnych tematów ale nie zauważyłem żadnego ze spadkami w ustalonych wartościach obrotów. Jak mogę zdiagnozować w czym może leżeć źródło problemu? Jakieś konkretne pomiary na vcds, może coś da się sprawdzić samodzielnie, czekam na jakieś sugestie. Nie mam nikogo znajomego żeby przełożyć zaworek n75 dlatego też myślałem nad zakupem chińczyka żeby sprawdzić czy to może jego wina ale one podobno jako nowe już szwankują więc zrezygnowałem z tego pomysłu i próbuję zasięgnąć informacji od forumowiczów. Pozdrawiam ?
  11. Hej, u mnie była sytuacja z ciągle pracującym wentylatorem i też zegary pokazywały równiutkie 90 stopni, po podłączeniu komputera pokazywało cały czas 142 stopnie. Układ chłodzenia próbował zapobiegać przegrzaniu stąd włączał wentylator. Wymiana czujnika temperatury płynu chłodniczego załatwiła sprawę ?
  12. Witam, mam taki problem otóż przy ostatnich upałach przestała chłodzić mi klima. Zerwało się sprzęgiełko w kole pasowym kompresora bo grzechocze jak w kościele, chciałbym teraz wymienić tą rolkę ale problem jest tego typu, że jest wiele różnych modeli i rozmiarów tych kół a na kompresorze nie mam kompletnie żadnego modelu ani oznaczenia nie wiedząc dlaczego. Zmierzyłem rolkę, ma od krawędzi do krawędzi 115mm a dostępne w sklepach są 100, 110 i 140mm. Nie wiem jakie koło teraz dobrać żeby pasowało może ktoś coś podpowie? Będę bardzo wdzięczny ?
  13. Witam, w mojej a4 ostatnio pokazał się: -check engine -problemy z odpaleniem zimnego silnika - po kilku sekundach od odpalenia zimnego silnika włączał się wentylator chłodnicy, który po jakimś czasie się wyłączał - niewielki spadek mocy Po podłączeniu komputera pokazało błąd o takiej treści: P0117 Czujnik temperatury płynu chłodzącego- sygnał wejściowy za niski. Po sprawdzeniu w komp. temperatury silnika pokazuje 143stopnie celsjusza przy nagrzanym silniku ( niestety nie wiem jakie wartości ma na zimno)a temperatura na zegarze działa normalnie, nagrzewa się do 90 st. i nie faluje. Doszedłem do wniosku, że winowajcą jest przewód czujnika G62 albo sam czujnik. Dowiedziałem się, że znajduje się między silnikiem a ścianą grodziową i na dniach będę chciał go wymienić i sprawdzić wiązkę. Tutaj takie moje pytanie czy przed wymianą konieczne będzie spuszczenie płynu chłodniczego? Obawiam się, że po wyjęciu starego czujnika zacznie mi wyciekać płyn oczywiście mogę się mylić dlatego prosiłbym o rozjaśnienie sprawy, pozdrawiam.
  14. Witam wszystkich, jestem nowym szczęśliwym posiadaczem audi a4 b6 avant 1.8T.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...