Jump to content

Numos

Pasjonat
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Numos

Informacje

  • First name
    Patryk
  • Location
    Turek

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB
  1. Hej, u mnie była sytuacja z ciągle pracującym wentylatorem i też zegary pokazywały równiutkie 90 stopni, po podłączeniu komputera pokazywało cały czas 142 stopnie. Układ chłodzenia próbował zapobiegać przegrzaniu stąd włączał wentylator. Wymiana czujnika temperatury płynu chłodniczego załatwiła sprawę
  2. Witam, mam taki problem otóż przy ostatnich upałach przestała chłodzić mi klima. Zerwało się sprzęgiełko w kole pasowym kompresora bo grzechocze jak w kościele, chciałbym teraz wymienić tą rolkę ale problem jest tego typu, że jest wiele różnych modeli i rozmiarów tych kół a na kompresorze nie mam kompletnie żadnego modelu ani oznaczenia nie wiedząc dlaczego. Zmierzyłem rolkę, ma od krawędzi do krawędzi 115mm a dostępne w sklepach są 100, 110 i 140mm. Nie wiem jakie koło teraz dobrać żeby pasowało może ktoś coś podpowie? Będę bardzo wdzięczny
  3. Witam, w mojej a4 ostatnio pokazał się: -check engine -problemy z odpaleniem zimnego silnika - po kilku sekundach od odpalenia zimnego silnika włączał się wentylator chłodnicy, który po jakimś czasie się wyłączał - niewielki spadek mocy Po podłączeniu komputera pokazało błąd o takiej treści: P0117 Czujnik temperatury płynu chłodzącego- sygnał wejściowy za niski. Po sprawdzeniu w komp. temperatury silnika pokazuje 143stopnie celsjusza przy nagrzanym silniku ( niestety nie wiem jakie wartości ma na zimno)a temperatura na zegarze działa normalnie, nagrzewa się do 90 st. i nie faluje. Doszedłem do wniosku, że winowajcą jest przewód czujnika G62 albo sam czujnik. Dowiedziałem się, że znajduje się między silnikiem a ścianą grodziową i na dniach będę chciał go wymienić i sprawdzić wiązkę. Tutaj takie moje pytanie czy przed wymianą konieczne będzie spuszczenie płynu chłodniczego? Obawiam się, że po wyjęciu starego czujnika zacznie mi wyciekać płyn oczywiście mogę się mylić dlatego prosiłbym o rozjaśnienie sprawy, pozdrawiam.
  4. Numos

    Witam

    Witam wszystkich, jestem nowym szczęśliwym posiadaczem audi a4 b6 avant 1.8T.
×
×
  • Create New...