storm37 Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Witam, prosze o analize logow Audi A6 2.5TDI, w aucie brakuje mocy turbina nie laduje nadanych wartosci VAG wyrzuca blad: Control Module Part Number: 4B0 907 401 P 2 Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC 0000SG D60 Software Coding: 01002 Work Shop Code: WSC 02325 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent statyczne 000 001 003 004 007 013 014 018 statyczne BS 000 003 004 011 dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011 z tego co zauwazylem to przeplywka nie domaga ale czy to moze byc spowodowane niedoladowaniem turbo (uszkodzony zawor n75 ?? moze zapieczone kierownice ??) sztanga byla rozruszana zero poprawy za pomoc z gory dziekuje
przemik Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Oprócz sporego niedoladowania - do sprawdzenia wszystkie wezyki ukladu podcisnienia(wyjac i przemuchac) oraz szczelnosc dolotu... w tym aucie jest fatalnie ustawiony zaplon. Nalezałoby to jak najszybciej poprawic. Przeplywomierz zostaw w spokoju... odżyje wraz z turbiną Pozdrawiam
lukaszr Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Tak jak przemik napisał. EGR też nie grzeszy funkcjonalnością, lmm nie mierzy + dawki ścięte = doprowadzenie turbiny do porządku = sprawdzenie dolotu, instalacji podciśnienia
storm37 Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Opublikowano 6 Marca 2009 czy blad 00550 - Kontrola startu wtrysku - spowodowany jest zlym ustawieniem kata wtrysku ??
przemik Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 czy blad 00550 - Kontrola startu wtrysku - spowodowany jest zlym ustawieniem kata wtrysku ?? Bingo!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się