mugolina Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 Witam. Będę miał niedługo turbo po regeneracji. Mając je zdemontowane chciałbym ustawić klapke wg. Czy podpowie ktoś jak to zrobić żeby otwierala się w dobrym momencie ?
soul87 Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) luzujesz nakrętki, odkręcasz na maksa. Skręcasz z powrotem do momentu aż skasuje się luz . I potem , jezeli seria to dokrecasz jeszcze 3-4 obroty i jest ok. jezeli planujesz jakies mody to daj 5 obrotow i bedzie ok Potem kontrola logów z odpięta n75, powinno dmuchac około 0.35 bara Spece od regeneracji zazwyczaj za bardzo napinają .... bo zyją w średniowieczu z mysla ze ma byc 0.5 0.6 bara Edytowane 15 Marca 2019 przez soul87
mugolina Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Opublikowano 15 Marca 2019 No ja mam zrobiony program na 1 bar Czy w każdym aucie będzie długość ciegna jednakowa ? W sumie jak za mocno podkrece to n75 i tak więcej nie pozwoli napompować co nie ?
soul87 Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 Wszystko zalezy od tego jak złożone jest turbo, od stopnia zuzycia gruchy itp etc System kontroli doładowania ma pewien zakres adaptacji, ale jest on ograniczony jak dowalisz dużo za dużo to będzie przeładowywac.
mugolina Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Opublikowano 15 Marca 2019 Słyszałem że niektórzy próbują ustawić sprężarka tzn pompuja 0.3 bara i patrzą czy się otwiera
Kejsi Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Kupujesz zegar z zakresem 1 bar pompke rowerowym pompujesz 0.3 bara klapka ma być już luźna dopiero się zaczynać uchylac i tyle. W celu sprawdzenia robisz loga 115 z odpieta wtyczka n75 i musisz mieć doładowanie 0,3 bara plus minus kilka setek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się