Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja wg 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Będę miał niedługo turbo po regeneracji. Mając je zdemontowane chciałbym ustawić klapke wg. Czy podpowie ktoś jak to zrobić żeby otwierala się w dobrym momencie ?

Opublikowano (edytowane)

luzujesz nakrętki, odkręcasz na maksa. 

Skręcasz z powrotem do momentu aż skasuje się luz . I potem , jezeli seria to dokrecasz jeszcze 3-4 obroty i jest ok.

jezeli planujesz jakies mody to daj 5 obrotow i bedzie ok :)

Potem kontrola logów z odpięta n75, powinno dmuchac około 0.35 bara

Spece od regeneracji zazwyczaj za bardzo napinają .... bo zyją w średniowieczu z mysla ze ma byc 0.5 0.6 bara 

Edytowane przez soul87
Opublikowano

No ja mam zrobiony program na 1 bar :P

Czy w każdym aucie będzie długość ciegna jednakowa ? 

W sumie jak za mocno podkrece to n75 i tak więcej nie pozwoli napompować co nie ? 

Opublikowano

Wszystko zalezy od tego jak złożone jest turbo, od stopnia zuzycia gruchy itp etc

System kontroli doładowania ma pewien zakres adaptacji, ale jest on ograniczony :) jak dowalisz dużo za dużo to będzie przeładowywac. 

Opublikowano

Słyszałem że niektórzy próbują ustawić sprężarka tzn pompuja 0.3 bara i patrzą czy się otwiera ;)

Opublikowano

Podpowie ktoś kto ustawial ?

Opublikowano

Kupujesz zegar z zakresem 1 bar pompke rowerowym pompujesz 0.3 bara klapka ma być już luźna dopiero się zaczynać uchylac i tyle. W celu sprawdzenia robisz loga 115 z odpieta wtyczka n75 i musisz mieć doładowanie 0,3 bara plus minus kilka setek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...