QuikSilver Opublikowano 16 Marca 2019 Opublikowano 16 Marca 2019 mam już dość, ktoś może miał podobny problem albo doradzi, http://vaglogi.pl/log-002_033_115_4cAeX5N.html brakuje paliwa, a wymieniłem pompe paliwa na VDO, do tego filtr paliwa na MANN, mierzyłem ciśnienie i pokazuje równo 4 bary na listwie, wyciągnąłem nawet wtryski (BAM) i próbowałem je czyścić kupiłem ten srodek STP i moczyłem w tym wtryski, dalej nic, znalazłem dziś pęknięty wężyk co idzie od turbo do N75 ale to powodowało tylko przeładowanie co to benzyny bez zmian, zszedłem dziś bardzo nisko na rezerwie, gdy jechałem zatankować , auto zaczeło szarpać, każde wciśnięcie gazu powodowało szarpanie i miganie checka błędy to 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded wrzuciłem na LPG i szarpanie ustało, chwilkę tak jechałem i po przerzuceniu na Pb już szarpania ustały ale uboga mieszanka została dalej bez zmian. czy wtryski mogą być na wykończeniu ?
musti Opublikowano 16 Marca 2019 Opublikowano 16 Marca 2019 Witaj Kolego jak dla mnie to masz strzelony moduł zapłonu stąd takie objawy. Jeśli masz znajomego mechanika to podjedź do niego i zamówcie na sztukę moduł zapłonu nowy np Beru i wykręć swój odepnij , a podepnij ten nowy tylko delikatnie by nie było na nim śladów użytkowania. Odpal auto zobacz jak się zachowuje zgaś następnie podłącz komputer i sprawdź błędy i skasuj. Odpal drugi raz auto i zobacz czy pomogło jeśli nie to trzeba szukać dalej , a moduł spakuj i oddaj by się w koszty nie ładować.
QuikSilver Opublikowano 16 Marca 2019 Autor Opublikowano 16 Marca 2019 Warto spróbować tylko na LPG powinno być identycznie a nie szarpało, od kilku dni tak jeżdżę i sprawdzam i tylko dziś szarpało po wykresach widać że braki paliwa są kiedy zaczyna turbo dobrze pompować i do odcinki w zasadzie
QuikSilver Opublikowano 16 Marca 2019 Autor Opublikowano 16 Marca 2019 To nie raczej układ zapłonowy, tutaj są 4 osobne cewki podmienilem na inne i dopialem kostki bo jedna jest uwalnona i trytytka trzeba ją ścisnąć i to przez nią było to wypadanie zapłonu, teraz jeździłem jakieś 40km na przemian LPG i benzyna miałem podgląd na logi i na benzynie dalej przy wciśnięciu gazu w podłogę jak turbo ciągnie to brakuje paliwa korekty zamykają się na 25, czy filtr choć nowy i trzyma ciśnienie na wolnych obrotach i przygazowce to moze w czasie jazdy jednak to ciśnienie spada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się