martin6230i Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 Cieknie mi wąż od turbiny na łączeniu. Jak go wyciągnąć, on jest wciskany czy jak? Z tego co sprawdzałem tam jest uszczelka, wymieniać całość czy próbować uszczelnić? Dodatkowo raz na jakiś czas turbo wchodzi w tryb awaryjny i muszę na nowo odpalać auto. Myślę że to brudne łopatki, miałem podobny problem 1,5 roku temu i po przegonieniu go 1000km na autostadzie problem znikł. Może jednak coś ta nieszczelność ma z tym wspólnego?
Lu-Gi Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 Tam masz szybkozlaczke wyciągnij taka metalowa zawleczke i wyciągnij go w dół. Sprawdź ten oring i spróbuj go wymienić na nowy i obserwuj dalej co będzie
martin6230i Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 tak teraz patrze na zdjęcie, robiłem szybko bo było późno, i nie wiem czy na zdjęciu nie widać uszczelki, może wąż jedną stroną puszcza. Muszę się przyjrzeć. Dam znać
kamil-vag Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 Podstawowe pytanie to czy wchodzi w awaryjny z prze czy z niedoładowania... jak masz gdzie sprawdź błędy. Jak przeładowuje - zmienna geometria Jak niedoładowujące - może być ten wąż...
M4rcinSZ Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 Widziałem u kolegi nieszczelność wielkości wkładu od długopisa w róże i ci powiem że słabo masz uwalany ten wąż na to że jest tam olej w dolocie i miało by dmuchać na tyle powietrza by niedoładować i wsiąść na tryb awaryjny. Jeśli piszesz że już wcześniej miałeś problem który sam się rozwiązał po przegonieniu to ja bym to obstawiał . Wtedy mogłeś wypalić nagar z ropy ale pewnie nagromadził się teraz z oleju którego już raczej tak nie wypalisz i ci się geometria zacina. Ale to tylko moje przypuszczenia ? vnc tak to się chyba nazywa ( nie wiem, nie pamiętam już) zacina ci się jak turbo ma ładować i później zamiast otworzyć przelot spalin to nadal są one kierowane na wirnik i turbo przeładuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się