Skocz do zawartości

martin6230i

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O martin6230i

Informacje

  • Imię
    Martin
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia martin6230i

0

Reputacja

  1. W poprzednim aucie nalałem testowo wody do obudowy filtra i gładko zleciała pod autem dlatego tu powtórzyłem ten zabieg. Wczoraj gdy zaobserwowałem że woda leje się pod nogi pasażera a nie ucieka dołem zakończyłem ten proces. Po 2 godzinach zjechałem autem pod dom (100m). Zgasiłem je i ponownie woda pociekła pod nogi pasażera. czyli wnioskuje że kanały nie są udrożnione. Ma może ktoś jakiś inny pomysł/sposób na udrożnienie kanałów?
  2. Wiem że temat był już oblegany, do rzeczy. Zaczyna się standardowo. Po nabiciu klimatyzacji woda zaczyna przeciekać na nogi pasażera. Dzieje się to podczas wyłączenia klimatyzacji po dłuższej jeździe bądź na zakrętach (w upały) Diagnoza? Zapchane kanały. W pierwszej kolejności udrożniony spust od strony podwozia z kanału. Faktycznie sporo syfu. Demontowany schowek, wyciągnięta plastikowa zagięta płaska rurka znajdująca się po lewej stronie u nóg pasażera pod tapicerką. Też zapchana. Udrożniona. Wlewam troszkę wody do obudowy filtra kabinowego i...? Dalej cieknie. Oddałem auto na warsztat gdzie prosiłem o przedmuchanie kompresorem. (nie mam w domu) Przedmuchali, oddali, składam wszystko, mały test lejąc wodę bezpośrednio do obudowy filtra i ... ? Dalej cieknie. Cieknie po prawej stronie u nóg pasażera jakby z obudowy wentylatora / parownik. Ma ktoś jakieś pomysły?
  3. Tak, jak otworze zbiornik to jest delikatne bulgotanie. Ale nie mogę znaleźć powiązania czemu na postoju również słyszę wycie a po przekroczeniu pewnego poziomu obrotów silnika wycie ustaje. Również podczas jazdy na wprost. Pytanie zadałem dlatego że w internecie jest sporo mniej lub bardziej podobnych problemów, a odpowiedzi również jest masa. Wycia na wyższych obrotach nie ma. Dziś tak jak napisałem wydawało mi się iż na zimnym silniku miałem spokój przez pierwsze 2-3km. Podczas skręcania wycie występuje również.
  4. Langista, Twoje zbędne mądrzenie pozostaw dla swoich znajomych. Odłączyłem dodatkowe światła bo dioda mi mrugała i pomyślałem że robi przepięcie przez co alternator nie wydala. Charakterystyczne wycie występuje nawet na postoju (bądź podczas powolnej jazdy) bez dotykania kierownicy podcza wolnych obrotów oraz dodawania gazu. Mija przy wyższych obrotach. Stąd moja niepewność jeżeli chodzi o układ kierowniczy. I dlatego zadałem to pytanie, bo być może ktoś miał podobny problem i naprowadzi mnie na droge, czy zacząć od wymiany płynu wspomagania, wymiany paska alternatora, napinacza, pompy, sitka w zbiorniczku itp. Możliwości jest sporo.
  5. Przeczytałem temat i nie wiem od czego zacząć. Pacjent a4 b6 1.9tdi, 2004r, 20tkm temu wymieniony rozrząd. Problem taki, że podczas przyspieszania przy niższych obrotach jest mocno słyszalne wycie, przy wyższych obrotach ustępuje. Czasami przy skręcaniu również to słychać na niższych obrotach. Myślałem że robi się gdzieś spięcie, odłączyłem światłą DRL oraz emulator ale nadal nic. Na zimnym silniku wydaje mi się że przez pierwsze 2km mam spokój ale może to być złudzenie. Po otwarciu zbiorniczka płynu od wspomagania na włączonym silniku widzę delikatne bulgotanie. od czego zacząć?
  6. A nie wymienię błotnika bez ściągania zderzaka? Odkręcając samą osłone nadkola? Robił ktoś w ten sposób? Trudności dużej nie ma w spasowaniu, wiem z doświadczenia z wymieniania w innych samochodach. Wszystko zależy od jakości zamiennika. Szukałem oryginału do audi ponad rok w ładnym stanie i nie znalazłem więc kupiłem zamiennik. Spokój z korozją, może rok, może 5 lat, zależy od jakości zamiennika i malowania.
  7. Zamówiłem zamiennik od tanie-czesci. Doszedł, na pierwszy rzut oka w miare ok ale nie przyglądałem się dokładnie. Dobrze zapakowany, na powłoke zewnętrzną polakierowaną naniesiona jakaś maź zabezpieczająca chyba. Dla chętnych zmierzę grubość powłoki lakierniczej Pytanie, wymienie błotnik tylko na podniesionym aucie i zdjętym kole czy musze rwać zderzak? Jak najszybciej to zrobić? jak wymienie zdam relacje na temat spasowania.
  8. Witam. Zakupiłem poniższy emulator WEFA oraz rozdzielacz. Zależało mi na zestawie głośnomówiącym. https://allegro.pl/oferta/emulator-bt-usb-3-0-mp3-flac-audi-seat-skoda-vw-7679181671?snapshot=MjAxOS0wNC0wNFQwNjowOTo1Mi44MjVaO2J1eWVyO2UxMDE3ZGQxNTczMjZiNjAxYWQzMWUwMDVlM2EwMjRlZmE5NDM5YjQyNzljZDJlNjFlOGMxOWYxZjY0NzA1NjA%3D https://allegro.pl/oferta/rozdzielacz-audi-20-pin-do-zmieniarki-cyfrowej-7679521096?snapshot=MjAxOS0wNC0wNFQwNjoxMDozMi43NjdaO2J1eWVyOzNhODNlZjUzZWEyZDMyMGZkYjk4ZDc3Yjc2ZWM2OGQyY2MwYjExM2VkNTIyNDgyYmI2NGMwYTU2YTM2MjUxYTk%3D Zamontowałem i niby działa ale mam trzy problemy: radio nie zapala i nie gaśnie automatycznie podczas odpalenia zapłonu. Za każdym razem muszę je włączać i wyłączać co jest dla mnie denerwujące na FIS nie są wyświetlane informacje z radia, nawet podczas wyłączenia zmieniarki i słuchania radia. Wcześniej oczywiście nie było z tym problemów BT, telefon fajnie i szybko się łączy z emulatorem, jakość muzyki bardzo dobra, ale problem mam z zestawem głośnomówiącym. Otóż działa, lecz podczas rozmowy są cykliczne głośne zakłócenia (co ok. 2s słyszę niepożądany dźwięk z głośnika) Mikrofon przetestuje dopiero dzisiaj gdyż montowałem wczoraj w nocy. Ktoś ma jakieś pomysły? Zastanawiam się czy aby na pewno masa z radia jest ok, spróbuje podłączyć jeszcze w inne miejsce ale wątpię aby coś to dało. Gdzie mógł zostać popełniony błąd przy podłączeniu tak prostego zestawu? Ktoś się z tym spotkał? W radiu są trzy gniazda, do górnego został podpięty rozdzielacz (największe wejście), do dwóch pozostałych standard. Do rozdzielacza podpiełem emulator i zostałą chyba kostka.
  9. Witam, tak jak w temacie. Zakupiłem emulator z modułem bloototh, chce mieć z tego zestaw głośnomówiący. Zastanawiam się teraz gdzie lepiej będzie umiejscowić mikrofon? Jest on średniej wielkości, mniej więcej wielkości dwuzłotówki. I rozważam czy puścić kabel pod osłoną słupka i zamontować go obok strachłpaki kierowcy, czy może lepiej jakoś puścić go środkiem i zamontować obok głównej lampki? Co uważacie? I odrazu drugie pytanie, gdzie wolelibyście mieć sam emulator? Rozważam schowek pasażera albo wnękę (kieszonkę) od strony drzwi kierowcy pod deską rozdzielczą.
  10. tak teraz patrze na zdjęcie, robiłem szybko bo było późno, i nie wiem czy na zdjęciu nie widać uszczelki, może wąż jedną stroną puszcza. Muszę się przyjrzeć. Dam znać
  11. Cieknie mi wąż od turbiny na łączeniu. Jak go wyciągnąć, on jest wciskany czy jak? Z tego co sprawdzałem tam jest uszczelka, wymieniać całość czy próbować uszczelnić? Dodatkowo raz na jakiś czas turbo wchodzi w tryb awaryjny i muszę na nowo odpalać auto. Myślę że to brudne łopatki, miałem podobny problem 1,5 roku temu i po przegonieniu go 1000km na autostadzie problem znikł. Może jednak coś ta nieszczelność ma z tym wspólnego?
  12. Listwy zamówiłem i właśnie przyszły, za komplet w naprawdę dobrym stanie 4 zapłaciłem 200zł więc nie ma tragedii... Błotnika szukam jeszcze w oryginale, ale czarno to widze. Dam sobie jeszcze troszkę czasu i się poddam zamawiając nowy zamiennik. Pytanie mam ostatnie co do spoilera, z tego co mi wiadomo to zarówno listwy jak i progi i nakładki były szare w oryginale nie malowane, dlaczego na allegro są zamienniki z opisem koloru "czarny"?
  13. tylko kolorowy fis to ogarnie, mniemam iż nie masz więc odpuść kombinowanie ze swoim Ewentualnie pozostaje kwestia wyciągnięcia dodatkowego wyświetlacza ale moim zdaniem nie warte zachodu
  14. kontroluje te parametry cały czas, zwłaszcza przy jeździe na autostradzie. W najbliższym czasie nie mam delegacji daleko, ale zaraz jak się pojawi i będe musiał jechać to zrobie Ci zdjęcie jak wygląda temperatura oleju przy godzinnej szybkiej jeździe na autostradzie.
  15. Nic nie mam do tego oleju bo go poprostu nie znam, a jak sie nie znam to sie nie wypowiadam. Wytłumacz mi dlaczego ja jeżdżąc na castrolu w długie trasy, duże prędkości itp, nie miałem żadnych problemów? Mało tego w rodzinie mam jeszcze dwa tdi które jeżdżą na castrolu od dłuższego czasu i każdy zadowolony. I pomimo że go zmieniłem jestem w stanie go polecić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...