jubar Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 Cześć, mam problem z moim AVJ. Na zimnym silniku, tak do 90 stopni ma normalną moc, wciska w fotel przy przyśpieszaniu. Gdy się nagrzeje, ze 150KM robi się ze 100, strasznie zamula. Pokazuje błąd czujnika ciśnienia doładowania, bodajże G31. Zrobiłem logi, proszę o ich analizę. Co może być problemem zamulania? Drugi log z innej strony, bo na vaglogi nie chciało się dodać. http://vaglogi.pl/log-002_115_118_08JwH.html?fbclid=IwAR1DR1aZfsGzEleFaVkEU6l6n4gfcynf0BLz2UXlsDDPkuFR4mEUkV4WQC0 https://link.do/7D1w0
przem8 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 Przepływka mało mierzy. Masz dokładny kod błędu? Po logach z turbo wygląda, że jest ok.
jubar Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 16622/P0238 Jest też błąd od barometru jakiegoś 16490/P0106. Też są z sondami lambda i coś z katalizatorem,
przem8 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 7 minut temu, jubar napisał: Też są z sondami lambda i coś z katalizatorem, To może być przez źle wystrojone lpg, a widzę, że jest.
jubar Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 Ale brak mocy jest na benzynie i lpg. Czyli winowajcą może być przeplywka? Objawialoby się to tak, że na zimnym mierzy dobrze a na ciepłym źle?
przem8 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 Po logach widać, że brakuje trochę przepływu. Błędy, które masz wskazują najprawdopodobniej na uszkodzone czujniki więc zacznij od tego i poczytaj na wiki ross tech o możłiwych przyczynach tych błedów.
jubar Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 Dobrze, że turbo dobrze działa. Zacznę pewnie od kupna czujnika ciśnienia doładowania, jest sens kupować używany? A może jakoś wyczyścić ten?
DobryGood Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 Witam Wszystkich dołąnczam się do już utworzonego postu mam problem podobny lecz zamula na zimnym jak i na ciepłym. Jest ktoś z szanownych forumowiczów kto rzuci okiem na moje logi dynamiczne? Samochód audi A4 b6 1,8T AMB 170 km seria. Objawy od jakiegoś czasu ujawniają się w postaci spadku mocy oraz wydaje się iż trochę więcej spala PB (Brak instalacji LPG). Co do błędów z ECU widnieje - BRAK BŁĘDÓW. Wrzucam linki do strony z logami: https://log.malonetuning.com/chart/250134#H8KLCADCu2LCjVwCA23CjksOwoMwDETDr8Oiw7VEwoJCP3dBWcKkwo0VIgFBw4Ygw5rDk8KXwoBUwrHDqMOSw6%2FDjcKMw5w0JMOcwqfChcKNd8OqJlZCwonDisOiH8K%2BZMO8SsO9Mw5swoLCpHnCnAjDhQHCuyTDscODw5sJCjzCsDhlOsOMwrDCsMKow5FkVsOjw5bCmBtHwqfCjcO%2BwrRew6AKwpXCmcKzccOewpvDty9MEkPCq8O7w5jCljzCicKmQMKFe8O%2BCzfDlHhYUMK5w4fDnMKsaRrCu8K4w4%2FClsK1wrVfATrClGPDpQAAAA%3D%3D Z góry Dziękuję.
DobryGood Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 Coś mi nie wczytało kanału 115 i 118 więc dołączam : https://log.malonetuning.com/chart/250133#H8KLCAA2G8KQXAIDbcKOSw7CgzAMRMOvw6LCtSMlwoV%2Bw67CgsKySBsLIkHCgsKMQcK0wqdvCBJiw4HDksOzZsOGw5M0w4A0wqTChcKUd8OiJhLDgBtWFsKvZMKzw4nCnzTCvEMkw5VywprDhwlQw69iwp84w7wowp8ILUViJwQ7wokLwrEoSWpVbg1bYsOPdMOBwp%2FDmjVWKDzDkxV5HsOEecKvwr5HDXBoOylvwrLDswQawo13NHnDsQNrfFkEU0xuwpY0wo19KMKlwqbCtsO2DyLDocOCw7TDvQAAAA%3D%3D
przem8 Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 (edytowane) 5 godzin temu, DobryGood napisał: zamula na zimnym jak i na ciepłym. Po logach nie widać żeby coś go bolało. Turbo mogłoby odrobinę szybciej wstawać ale jeszcze dramatu nie ma. Daj jeszcze 3+20. Edytowane 19 Marca 2019 przez przem8
DobryGood Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 Zastanawiaja mnie wartości w grupie 002 wartości przepływomierza rosną i są takie delikatne spadki. Na biegu jałowym ma takie zrzucenie silnikiem od czasu do czasu. W tym momencie jedzie jak by miał 110 km. Dodam jeszcze grupę 3+20. Generalnie turbina jest po regeneracji odma cała wymieniona z zaworkiem odpowietrzania skrzyni korbowej napinacz z łańcuchem również wymieniony. Jaką macie temperaturę powietrza wlotowego bo u mnie wskazywało 50 stopni przy kilku stopniach na zewnątrz wydaje mi się że za dużo.
bartez90 Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 Po logach niczego nie widac. W dolocie temperatura tez ok. Seryjne 1.8t w ciezkim b6 demonem predkosci nie jest.
DobryGood Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 Wiem że seryjne to szału nie ma lecz na początku jak go kupiłem to się fajnie zbierał np wyprzedzalem bez redukowania biegu nawet na 6 a teraz już tak się nie da bo muli.
DobryGood Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 Jakie korekty maja być na wtryskach? Nie podoba mi się praca biegu jałowego bo czuje to na kierownicy i fotelu ale nie cały czas są momenty że jak się zatrzyma na światłach to wtedy ma taki dziwna pracę jakby 3 cylindry tylko pracowały i jest 0 bledow
DobryGood Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 Dziś po południu zrobię logi i wrzucę wieczorem.
DobryGood Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 Witam ponownie wracam do tematu logów, postanowiłem zrobić jeszcze raz logi: grupa 02 03 20 https://log.malonetuning.com/chart/250317#H8KLCAAvU8KRXAIDTcKMw4sOw4IgFETDv8KFw7XCkBTCrcKvbyFdwqDDnFDCkgoNXEzDtcOrBcKaGMKXM3PDpmgtHsOxecO3woHCpEvCscKsWWDCmMOQw4olJsO%2FwqEaIRwFSsKGScOsS3hRYsOJUW7DkmzCvj3DtsOPw6wtSWvDmGTDolYew4HCqVBbwozCtcOyw73Cg0XDsm7Dpi7Cq8Okw5%2FCoAfCnMKgcMOAwogzLsK4w6IGVcONQnXDlhTCjnldfHfCq3HCmsK%2Be8OAw5hjwrwAAAA%3D grupy 014 032 033 https://log.malonetuning.com/chart/250318#H8KLCAAMVMKRXAIDdcKPw5EKw4IwDEXDvyXDjy3DmMKqX1PDuhBtwqjChcKtHWk2wqZfw6%2FDlsKCCMOOw5dzw6%2FDoSbDjgHDk1gWw5IBBSsJwqjCkzp7w7XCi8ONP2zCj8KwPW7Dm8Oewr7Cl8OxwpYyw6nDiGXCnsOqNsOZw6FQOMK9aMK%2FACJlYhTCgsKew6TChVjCtBTCvWpcw5NudAdDw5DDjw8CTsOxIU3DmcOWwr4CZ8OUw5UrMC3DgllKwp3ChsOUXjUXw6%2FDnx0wX8O5BAEAAA%3D%3D grupy 90 91 93 https://log.malonetuning.com/chart/250319#H8KLCADDi1TCkVwCA23Cj00Kw4MgEMKFw6%2FDonrChMKawqbCvcKMwrjCsHVIwoREw4M4wobCpMKnwq%2FCiRBacMO7wr15P8KjwrUgwpzDo8KKw5JZwrYJWcOADcOuBlpYwrXCsMKCwq7ChcK7GsOywo7Ds8OLB8KUA8OFwrzCpBJSw6EUw4l%2Fw7DDiBQDBiTDiyjCqhJWJMKWHMOlJsOtw6YPR8O1wozDnsO9bwHCpsKMLcKlwr8Uw6vCnMOcwq8YQX4Yw7nCrCnClz%2FCgi4Pw4PCsyx%2BGBDDqjzCsMKZY1omX8KremPCvsOQw717KCcBAAA%3D grupy 115 118 https://log.malonetuning.com/chart/250320#H8KLCADCmFXCkVwCA23CjUEOwoMwDATDv8OiwrMjwoVCw5XDviXDiiFtLMKwBAQZB0FfX0okw4TCocOHw7V4Z8KdA8KhIS1kYsOQMMKTAsOewrDDtsOow6DCncKGF8KPZFpJecKaAW05w7ZJw7hDe0RoaSQJSlDDiMK4wpDCqMORZFYTVsO%2BNUrCp8OjeMKxW8KsUSXDkz%2FDsjhJwojDkWzCpwbChMObTsKPwpnDvcOzAsKcw4U7PsKxw7EIw5XCgUPDljRPPR%2FCusKqw7HDvgtpB8K%2Bw47DoAAAAA%3D%3D
przem8 Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Wszystko jest ok. Na biegu jałowym licznik wypadań zapłonów coś pokazuje? Zaworek odmy masz ori czy jakiś zamiennik?
DobryGood Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Na biegu jałowym zdarza się losowo wypadanie zapłonów nalicza jak gwałtownie wcisne i odpuszczę pedal gazu albo jak popompuje pedal hamulca a czasem jak cierpliwie posiedzę na biegu jałowym to w pewnym momencie zaczyna się nierówna praca silnika i wtedy zalicza wypadanie zapłonów. Co do zaworu odmy to jest oryginał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się