RTKS Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 (edytowane) Cześć. Potrzebuję pomocy. Pacjent Audi A4 b7 2.0tdi silnik BPW. Pewnego dnia wyjechałem z domu i wpadłem od razu w korek. Po niedługo chwili auto zaczęlo kopcic strasznie. 20 min w korku musiałem co chwilę gasi silnik bo robiłem gęsta chmurę. Kiedy ruszyłem w końcu w trasę kopcenie zniknęło. Rano znowu to samo. Myślałem że to uszkodzenie chłodniczka spali bo na kompie pokazał tylko prześladowanie turbiny a dym biały. Wyczyscilen cały dolot łącznie z turbo wymieniłem chłodniczke i nadal dyski. Pojawił się tez błąd czujnika Ho2s odchylony stale wskazuje bogata mieszankę 1 rząd cylindrów 1 czujnik. Teraz mam wrażenie że dym niebieska czasami. Co mam z pacjentem robić? Ktoś poradzi? Edytowane 22 Marca 2019 przez RTKS
RTKS Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Opublikowano 23 Marca 2019 Hej. Jest tu ktoś? Mały update. Wyczyscilem cały d, egr, wytargalem turbinę, rozebrałem, wyczyscilem kierownicę, wymieniłem chłodniczke egr, założyłem sobie dodatkowo separator par olejowych. Zakładałem że dymi przez nieszczelności chłodniczki, ale teraz już nie jestem pewien. Auto na zimnym silniki aż do zagrzania nadal kopcic, w temperaturze roboczej przestaje. Od serwisu wykonałem już prawie 200km. Jeszcze jedna informacja. Przed serwisem miałem błąd czujnika Ho2s 1 rząd cylindrów 1 czujnik. Czujnik znalazłem że ma oznaczenie G507, ponoć czujnik powietrza 1wszy przed turbina. Czy ktoś może pomóc w diagnozie? Będę bardzo wdzięczny. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się