ostr Opublikowano 25 Marca 2019 Opublikowano 25 Marca 2019 Witam serdecznie. Po zapaleniu lampki MIL i podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd: 15462 - Sterowanie zaworu obejściowego płynu chłodzącego P2681 00[175] - przerwa. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć co może być przyczyną? Czy zawór jest do wymiany? Pozdrawiam
kixi4 Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 Sprawdz pompe dodatkowego obiegu plynu 06H965561, znajduje sie pod kolektorem ssacym za alternatorem. Sprawdz wtyczke oraz czy pompka dziala po podlaczeniu "na krotko"
ostr Opublikowano 27 Marca 2019 Autor Opublikowano 27 Marca 2019 Cześć, dzięki za podpowiedź. Nie mogę namierzyć tej pompy. Czy to jest to co na załączonym zdjęciu? Znajduje się pomiędzy silnikiem a grodzią. Bo za alternatorem mam regulator przepływu płynu chłodniczego.
kixi4 Opublikowano 28 Marca 2019 Opublikowano 28 Marca 2019 9 godzin temu, ostr napisał: Cześć, dzięki za podpowiedź. Nie mogę namierzyć tej pompy. Czy to jest to co na załączonym zdjęciu? Znajduje się pomiędzy silnikiem a grodzią. Bo za alternatorem mam regulator przepływu płynu chłodniczego. Tak to jest ta pompa.. przegapilem ze masz polifta cjeb, dlatego jest w innym miejscu...
ostr Opublikowano 29 Marca 2019 Autor Opublikowano 29 Marca 2019 Hej. Wtyczka pompy ma 3 piny. Napięcia na wtyczce przy włączonym silniku: przewód brązowy 0,01V, przewód jasnobrązowy 14V, niebieski 0V (pewnie masa). Podłączyłem na krótko: + do jasnobrązowego, masa do niebieskiego. Pompa nie wstaje. Zapomniałem wcześniej dodać, że z nadmuchu leci ciepłe powietrze. Cieplejsze niż wcześniej przy tych samych ustawieniach. I zaczyna grzać dosyć szybko od momentu włączenia silnika.
joker13 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 W dniu 29.03.2019 o 17:21, ostr napisał: Hej. Wtyczka pompy ma 3 piny. Napięcia na wtyczce przy włączonym silniku: przewód brązowy 0,01V, przewód jasnobrązowy 14V, niebieski 0V (pewnie masa). Podłączyłem na krótko: + do jasnobrązowego, masa do niebieskiego. Pompa nie wstaje. Zapomniałem wcześniej dodać, że z nadmuchu leci ciepłe powietrze. Cieplejsze niż wcześniej przy tych samych ustawieniach. I zaczyna grzać dosyć szybko od momentu włączenia silnika. Hej, Udało Ci się zdiagnozować przyczynę błędu P2681? Winna jest ta pompka o której wcześniej była mowa czy coś innego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się