gandziar 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 do tdi wymianu co 7000tys km i olej napewno nie mineralny morderstwo dla hydrauliki przy przebiegu nawet 600 tys 10w 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 ja niby też się bałem, że się rozszczelni itd. Ale chłopaki, mówię wam, silnik naprawdę ciszej chodzi i nawet chętniej wchodzi na obroty, ale to też zasługa płukanki Jetzt, nur Vollsynthetisches öl für meine liebe Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siara2 0 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Witam Panowie wszystkim się udaje mi jednak nie kupiłem auto sprowadzone nik nie wiedział co w nim za olej był , zalałem MOTULEM 8100X CESS (czy jakoś tak ) no i po 2000tyś km pół stanu mi zostało a wcześniej na starym oleju w silniku przejechałem 5000tyś km i nic na miarce się nie zmieniło ;( co teraz robić nie wiem . Dodam że olej kupiłem w sklepie który tylko MOTULEM chandluje w Krakowie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Witam Panowie wszystkim się udaje mi jednak nie kupiłem auto sprowadzone nik nie wiedział co w nim za olej był , zalałem MOTULEM 8100X CESS (czy jakoś tak ) no i po 2000tyś km pół stanu mi zostało a wcześniej na starym oleju w silniku przejechałem 5000tyś km i nic na miarce się nie zmieniło ;( co teraz robić nie wiem . Dodam że olej kupiłem w sklepie który tylko MOTULEM chandluje w Krakowie . Najprawdopodobniej wcześniej miałeś zalany olej mineralny.W obecnej sytuacji uzupełnij poziom do max,z czasem wszystko się unormuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siara2 0 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 to jest możliwe do Częstochowy pojadę jak tak będzie . Może aż tak dużo nie spalił tego oleju bo jak uzupełniłem to potem miałem za dużo i spuścić musiałem... Ofiara jestem tak czy inaczej mam też kłopot z niunią inny ale to na inny temat maro-a4 dzięki za optymistyczną myśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 To nie jest optymistyczna myśl,,z olejem też trzeba umieć postępować,zanim cokolwiek zrobisz sam, zastanów się trzy razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 jak miałeś wcześniej syntetyk to lej śmiało fullem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior 0 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Podłączę się do tematu. Moja niunia ma niezaspokojany apetyt na olej, zwłaszcza przy wysokich obrotach (trasa poland-holand przy prędkościach ok 150km/h 0,4L) w tej chwili jeżdzę na mobilu 10w40 czy mogę przejść na pełen syntetyk??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 jak byk w podwieszonym poscie jest wyjasnione ze mozna spokojnie przejsc na syntetyk poswieccie sie i poczytajcie http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_jaki_olej_do_tdi-t15435.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi