niumara Posted March 7, 2009 Posted March 7, 2009 Witam dzisiaj wpadla mi w tryb awaryjny i wylanczanie silnika nie pomaga, ciagly brak mocy, tak jakbny brak turbiny lista ze scanowania: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 N Coding: 00043 Shop #: WSC 06325 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 X Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D07 Coding: 00040 Shop #: WSC 89059 �˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1187437 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12865 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 E Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - End ------------------------------------------------------- wiecie moze co sie dzieje ??? z gory dzieki za pomoc
WOJTEK WOŁOMIN Posted March 7, 2009 Posted March 7, 2009 BŁAD OZNACZE ZE MASZ PRAWDOPODOBIE DZIURE W DOLOCIE.
PAWEL69 Posted March 7, 2009 Posted March 7, 2009 BŁAD OZNACZE ZE MASZ PRAWDOPODOBIE DZIURE W DOLOCIE. lub żaluzje stoją dęba zrób dyn.011 ..... pozdrawiam
niumara Posted March 7, 2009 Author Posted March 7, 2009 a nie wiem czy tez niejest przyczyna ze spala mi olej, kopcik jak sie ostro dalo po garach szczegolnie pow 3000 obr/min , sciagalem przeowdy dolotu od intercoolera i jest tam olej , czyli zaciaga od turbiny i przez to te kopcenie chyba , moze turbina sie rozczelnila , hmm sam juz nie wiem
Sztomel Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 w każdym razie trzeba sprawdzić dolot od wylotu turbiny aż do kolektora ssącego pod kątem nieszczelności, jeśli nieszczelności nie będzie to trzeba demontować z silnika turbinę i zobaczyć jak wygląda wirnik części gorącej i wirnik części zimnej bo możliwe, że zostały zeszlifowane konkretnie przez jakieś elementy, które mogły się dostać do turbiny np. przez nieszczelną obudowę filtra powietrza lub z głowicy do wydechu - dla przykładu : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3887&highlight=wydmuchany a nie wiem czy tez niejest przyczyna ze spala mi olej, kopcik jak sie ostro dalo po garach szczegolnie pow 3000 obr/min , sciagalem przeowdy dolotu od intercoolera i jest tam olej , czyli zaciaga od turbiny i przez to te kopcenie chyba , moze turbina sie rozczelnila , hmm sam juz nie wiem wszystko zależy na jaki kolor kopci - jeśli czarne spaliny to jest to efektem braku powietrza turbodoładowanego w procesie spalania ropki a jeśli niebieski to łyka olej i wtedy istnieje możliwość, że uszczelnienia wałka turbiny zaczynają przepuszczać w nadmiarze.
niumara Posted March 9, 2009 Author Posted March 9, 2009 wina notlaufa to odlaczony przewod od N75 nie mierzyl cisnienia i wylaczyl turbawke , ale zauwazylem ze jak jedzilem bez turba to autko nie kopcilo przy przyspieszaniu wiec jestem prawie pewien ze olej zaciaga przez uszczelnienia walka turbiny , czyli regeneracja sie szykuje , juz umowiona wizyta w warsztacie Ssserwis kolo rybnika. pozdrawiam i dzieki za wszelkie sugestie.
Sztomel Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 zanim zdecydujesz się na regenerację turbiny to musisz wykluczyć czy olej do dolotu nie dostaje się z odmy silnika, w tym celu zdejmij karbowaną rurę powietrzną idącą od filtra powietrza do turbiny i sprawdź czy w niej są ślady oleju
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now