MatekxD Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Witam. W mojej audicy pokazał mi się błąd P00AF powertrain może ktoś powiedzieć co to za błąd?
sitar Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 000175 / P00AF - Moduł siłownika do turbosprężarki 1: zablokowany Możliwe objawy Lampka kontrolna awarii (MIL) włączona Migające światło świec żarowych Zmniejszona wydajność silnika Możliwe przyczyny Wadliwy N75 Złącze N75 podłączone do niewłaściwego 2-żyłowego komponentu. Sprawdź schemat okablowania, aby potwierdzić Wyciek próżniowy lub niska próżnia Przyklejanie lub chwytanie VNT Czujnik G581 Możliwe rozwiązania Sprawdź, czy N75 pracuje nad zaprojektowaniem, użyj Testowania wyników Sprawdź złącze N75 podłączone do N75 zgodnie ze schematem okablowania na poziomie fabrycznym, a nie jakikolwiek inny komponent, który nie może ustawić kodu błędu, takiego jak N79 (element grzejny dodatniej wentylacji skrzyni korbowej (PCV)) Sprawdź, czy przewody próżniowe są dobre, sprawdź próżnię silnika na biegu jałowym Przetestuj VNT i G581, zastosuj próżnię do VNT i obserwuj MVB 120.4 Silnik wyłączony, brak próżni 120.4 powinien wynosić około 3,5V Wyłącz silnik, zastosuj 17 cali rtęci, 120,4 powinno spaść do około .7V Silnik na biegu jałowym, 120.4 powinien wskazywać około .7V Jeśli napięcie 120,4 nie zmienia się, VNT może zostać przechwycone lub G581 nie powiodło się Specjalne notatki W niektórych silnikach TDI jednostkę membrany próżniowej / G581 można kupić jako oddzielną część od dealera. Właściciele TDI 2.0L CR mogą uznać następujące wątki za pomocne: http://forums.ross-tech.com/showthread.php?404-009571-Turbocharger-Boost-Control-Position-Sensor-Circuit-P2563 http://forums.ross-tech.com/showthread.php?4891-2009-TDi-Having-issues-with-Turbo-seeking-some-advise Post # 10 zawiera link wideo YouTube.
MatekxD Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 A możesz po polsku? Jestem zielony z tym kompletnie. Dodam tylko że ostatni raz włączyli mi się to jakiś miesiąc temu odtamtej pory był spokój i dzisiaj znów mi się włączyli to. Kontrolka od swiet zarowych miga auto nie ma mocy. Jak wyłączne go i włączę problem znika i auto jedzie normalnie silnik pracuje normalnie i przyspiesza też.
sitar Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Masz problem ze sterowaniem zaworu turbiny bądź z turbiną. Możesz wyjąć n75 i go sprawdzić
MatekxD Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Nie zakładam nowego wątku żeby tutaj było wszystko co mnie nurtuje. Czy to jest dobry tym i rodzaj silnika Audi a4 b8 2.0 CR CJC wszędzie szukam i są cztery litery a u mnie piszą tylko trzy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się