M0ZART Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam, Ostatnio wykonałem logi dynamiczne ( mam nadzieje że dobrze ) ale niestety dużo mi to nie mówi... Czy byłby ktoś wstanie wytłumaczyć jak to się czyta? Albo sprawdzić jak się sprawa ma? Chciałem je przygotować przez strone vaglogi.pl ale niestety nie czytała mi tych plików ( dlaczego nie wiem, robiłem pod VCDS ). Logi zamieszczam poniżej : Grupa 001-002-003 https://log.malonetuning.com/chart/251962#H8KLCABGw5PCrVwCA23CjcOLDsOCIBBFw79lw5ZDUsK0wr7CvsKFwrBAwplQwpIKDQzCpsO6w7UCTRoXLsOvPcO3wqEUPMOiw7PDrgMJwpdiWTLDoMKgwrHCmXNMw75DVSI4CsKUDBNsJMK8KMKxw6AoVmFWw58aW2fDssKWwoQ1bDJxM8KPw4jCqcOQP3LDmcKJwrFWwrzDtxlIw55Nw5xvasOyB8KoASUecMOEG8Kew7DCjFfClMO1EWRPwprDgjEvwrPDr8OLcsOUw7oLw5fCm2dsw5QAAAA%3D Grupa 004-005-006 https://log.malonetuning.com/chart/251961#H8KLCADCgMOTwq1cAgNtwo5LDsKDMAxEw6%2FDosO1RMKCQn9nwonCskgbCyIBQcOGIMOow6lLQUIswrrCtMOfw4zCs8KtJcOhNk1swoJXP8KwEnIUDsKWw57CqX3DhcKOTSVpw6wHQsK2L8KbJMOxw4PDqwjCqsK4Y8Oxw4rCtMKTbmJRwqPDicOMw4bDj8Oxw5fDmDt1DCd7woYCKiPDvyPCt8KDw7gQw4xyaEhiVcOrdmZNwp7CgMONw5ZvL3jCoMOEHU9cHSjDn2J%2Bw5Q0w7RNw5zCtHnDqcOcF8OTBMKsw6HDqAAAAA%3D%3D Grupa 006-009-010 https://log.malonetuning.com/chart/251963#H8KLCADCuMOTwq1cAgNNwozDgQ7DgiAQRMO%2FwoXDs8KSFG3Con4Lw6HCgMKywqHCm1RowpbDhVTCv17CoMKJw7E4M2%2FCnsK1w6rCkcKfd0rCqCPDp8K6FQXCk8KDXsKuwpnDqcKDLcKCworCmMKQwr3CoDrClsO0QhYtWcOvw5rDr8OUH8OHZ8KhwoA6eMOxBcKlwpcXEMKuw5gXH8KCfsO%2FYMOFFBcZwrJGw74NdsKCE1zDoQYGw44wwoNpVmUGw6fCq8OkwrLCrTTCvGZ2w64LbljCuMOYwrgAAAA%3D Grupa 011-014-015 https://log.malonetuning.com/chart/251964#H8KLCADDqMOTwq1cAgNlwo7DiwrDhCAMRcO%2FJcOrCMOaw7Zvw4TChTPChlZowrXDhFg6w7PDtX0IQ2HCljnDp8OeS8KsBcKmJW%2FCpMKCF19IAA3Dtg7Dv3HDl8OwOy%2FCr8KYSMKNwpzDq1oAdcKDc8Omw7jCpcOzRBgpEXshaCZtw4TCoiTCq13DuT1ewo3DlsKZYnjCrGvDrFHCuMOSZXwIw6rDswsDw4dxwpJ7w6xMPsKEw5XDp8KrHQ4Ow4HDnMOaV8OJZcKdw6M9ZwbDpw4ZY8KMw5XDnQAAAA%3D%3D Grupa 016-017-018 https://log.malonetuning.com/chart/251965#H8KLCAAdw5TCrVwCA3XCjsOLCsOCMBBFw78lw6sJGMKtwo9%2FCVnDhGbCiANtwqdMwqZFw716wpt0I8KIw5tzwrjCh8Orwr0RHHlFwpvCosOGwoJqw6AAwqcAwr%2FDmMO9w4PDh8KKex7DrzTCocONw4LDi1zCtsOIDgcWemNtwprCjBNKVDTDlcOEwpTDrMOLw4YnwpXDpsKEw7JDwpvDmMKaX8OCwp%2FDoQJXwrgFMG7Dny3DimUewqjDnXRdCB9yLGYLw4AAAAA%3D Grupa 020-021-022 https://log.malonetuning.com/chart/251966#H8KLCABCw5TCrVwCA03CjcObCsOCMBBEw79lwp8nw5Bowr19S8OIQ8K0SwzDlGxJwrZSw716wpsKw6LDo8OMOcODOEc3eVxTZhPCi8OMUyV0HsKtHMKlwqQ3wq8RFDlzCcOKw7Qlw7nDiUXCjcKKWUxYUlvDoMOcSBgGw7PDulVUUsK8w6s2wqnCrH%2FDgHXCsMOYYcKPHgccccOCBXbDvSTCu8K5YVbCqcOTwpjCtMKpwrbDt8O%2BAyvCr8OIRMKiAAAA Grupa 023-024-025 https://log.malonetuning.com/chart/251967#H8KLCABfw5TCrVwCA23CjcOLDsOCIBBFw79lw5ZDUsK0wr7CvsKFwrBAwplQwpIKDQzCpsO6w7UCTRoXLsOvPcO3wqEUPMOiw7PDrgMJwpdiWTLDoMKgwrHCmXNMw75DVSI4CsKUDBNsJMK8KMKxw6AoVmFWw58aW2fDssKWwoQ1bDJxM8KPw4jCqcOQP3LDmcKJwrFWwrzDtxlIw55Nw5xvasOyB8KoAUfCvMKiw4QDwp7DsMKMN8KUw7URZE%2FCmsOCMS%2FCs8Ovw4tyw5TDugsDwozCuCXDlAAAAA%3D%3D Grupa 026-027-028 https://log.malonetuning.com/chart/251968#H8KLCADCmMOUwq1cAgNNwo1LCsODMAxEw6%2FCosK1DHHCm37DrmLCvFBrw6EaEjvDiEpIe8O6w4YJwpQuZ8OeG8OGORAew4vDgibCkFJlBTzDocOZwqPCg2cZHynCs8KJUsOmwqkCdkc5FEkfw54iQsOkw4xCw4pwwpDCvMKwwqjDkWJWQ2tqC8K8N0IhwpjDt8KvAknDscKlw7tke8O7A8KuQ8Obwr7CscOHC17DscOmEcOswq7DkcKswqVOQ8OSZsOZw57Duy93w5DDt8KywrQAAAA%3D Grupa 030-031-032 https://log.malonetuning.com/chart/251969#H8KLCADDocOUwq1cAgNNw4zDgQrCgzAQBMOQf8OZw7MEXMKwwrbDvcKWwpBDWsKXdMOBGklWwqjDvXrCjcK9w7Q4w7PChsOxwp7CnsO5w73DkFlcKnldKsKhC2jDpcKUwot%2Bw6XCiMKgJMKzwpRoQk3DojjCusONw4XCj8OWw5PCisKmwpfCnVDDhcO%2Bw4B3YMO0wrhgw4AVN8Ocw4FHw4EBw4TCv8KXw5VyXSbCtcK2w6U%2BwoQdwqXDhXoywokAAAA%3D Grupa 033-034-035 https://log.malonetuning.com/chart/251970#H8KLCAAfw5XCrVwCA2XCjsOdCsKDMAzChcOfJcOXCcOUTcO2MsOiRcK3woZaUCtpFMK3wqdff2AIwrvDjMO5Tj7DjjDCgMOwEg8mZ8OVJlbDgA7DryPDvsOHwrcWwr%2FDosOyDCvCk8KXwrhvCcOQwrRwwo4SPsKcTwTDjyvCi1XChkbDlsKDRUkjwp1kw49QPsKwL2QKw65iN8O4QMKVwp0LwrHDjsORw7tXBgl%2Bw5Iqw4vDjQsYTMOeVMOHQlfCscOdNcKmbQ5Vw5fDtcOjw7gFMsOzAsKcw50AAAA%3D Grupa 036-037-038 https://log.malonetuning.com/chart/251971#H8KLCABRw5XCrVwCA23CjsOBDsOCIAxAw7%2FCpcOnwpIMXcO0YwjChyoNwpJsw6tSwphxfsK9Y1w8cH3Cr33CrXPCoDzDi8KbTcKgQsKZC8OgwoBXwo89bHvDmMO2wqcvDT9lfsKkwoVNVMOZw5Z8RBrCnETDk8KXaxMiL8KsVBjCqsKhEMOMbsOowpPDssOpNMOFVznDhcORw7wTbsKoZ8OxwoYjw549woJtwrtbwpHCvE7CqcK9OnrDvwPCpzzCrnfDmwAAAA%3D%3D Grupa 039-041-042 https://log.malonetuning.com/chart/251972#H8KLCADCgsOVwq1cAgN1wo%2FDkQ7DgiAMRcO%2FwoVnSGQuw74Mw6HCoUrCg03CtnUpwp1Rwr9eBi8mw47Dl3Nub8ObEMKMw6DDjA90CRQKwqrCsSd7wo7DthfDu3%2FDmB%2FDocOhOD3DtMO0wo3Dpystw6jCssOwwrbClsK6wrLDg8KJwoXDnsK4X2AyLijCoGh2AynCucKXwoMnwpXDpsKEw7JdwpvCqMKdXyLDuMOaP8OaS8K0w4bDt8K5TcK5wqwTwrXCp8O8GMOjB8OXJQs1w64AAAA%3D Grupa 043-044-046 https://log.malonetuning.com/chart/251973#H8KLCADCrsOVwq1cAgNtwo%2FDgQrDgyAQRMO%2Fw4XCsws1TcO7M8Oiw4HDliUREg3DqxrDkn59wo1CaGnCrsOzZmZ3wrQWwoRzXBHCnGXCm8KQwoXCvMOIwqvCkcO%2FwrI6wpfCuyY%2Fw6PDvMOwAWHCoMKYwpdUSsKaOEXDsm%2FDnDvDhcKAAcOJMsKKRsOCworDhMOAETbCsMKbw58TLTN6w7fDs0snwpkywp7CkcObQcKsc8OwOmoEw7lhw6R6wqY4wr%2FCgC7Di8Okwr0Mw6nCjRTCqhpsw6bCmMKWw4nDl0LDlRvDswE3w6zDgMOoEAEAAA%3D%3D Grupa 047-050-051 https://log.malonetuning.com/chart/251974#H8KLCADDkMOVwq1cAgN1wo7DnQrCgzAMwoXDn8Klw5cNw7g3w7Yww5LCi24NGlAjMcKKw67DqcKnFWRjw6vDrcO3w6XCnMKcwro2woI9LwjDgcKrwp9Qwo3DjWzDqcOsL8OOU8K4OMOwwpPDuwcNCMKNw7A8TnvDiQk7FnrDocORaRocUMK8wqI5w43CsMKgKCjDgwp%2BwqUjcWZaCl9bCsKrMsOjP1MmTcKVNMK3w4vDuBBgwrteG8KhwqbDlThtwr%2FDvBB1ZsOvw47CmjwqPytPY0fCsSrCr8KcewNjEsOgw6o%2BAQAA Grupa 053-054-055 https://log.malonetuning.com/chart/251975#H8KLCAADw5bCrVwCA3XCjksOwoMwDETDr8OiwrUjNS3DvcOcJcOKIjRWwogECXIMwqI9fVPCkBDCi3bDqXkzw6MxBsKYwoY8wpPDsk5cIQHDlMKoLRp4w6bCocKNwolUw6A8wo0Fw7DCtMKJfcOmw7jCpnoiBErDhE4INsKSZmJRwpLDlcKiw5wSwr%2FCiS3Dk0V%2FaMKvIgpPw7TCi1zDvsKSw5tOwpzDt8OqwrU%2FAMKOwqHCk3VAdR7CgMOReMOGBsKveMOHwodFw5DCq8OFTcKSw4vDmMOHwrVSN8OWfgDCnVTCmEnDvgAAAA%3D%3D Grupa 056-057-058 https://log.malonetuning.com/chart/251976#H8KLCAAnw5bCrVwCA3XCjsORCsKDMAxFw78lw48pwqzDqsK2wo8pfcOow5bCoAVtJUbDkX3DvVwFEcKmwo85w6fDniTDhgBTwpcmUsOewokbSAA1FhbDv3HCgcOlOcOOw6l3w6peIcKSwqo5wo3DvQB4w5tgwps4fGgdEWrCisOETgg2EydiUcKSw5TCrMOcHH7CjcKtw5MEf8OYwr5CFB7DqcOMwpTCl8Kmwro0wo%2FDnTjDr8OVwrLCnwYOdSPDucK1NXkQRsOjE8OvFkFnw6lGSUPDn8KGwrxMV8OWfgHDujTChcKNQAEAAA%3D%3D Grupa 060-061-062 https://log.malonetuning.com/chart/251977#H8KLCABJw5bCrVwCA03CjkEOwoMwDATDv8OicyzClcK2wrwmw4rDgW3CrDQSw4TDiDHCiMO2w7XChSAhwq4zw55dew%2FDisKjLMKMwpHCjCobwrjCm3sEw6fDoS3DoysXw4bCpDJPdcODBxxEw7PCj8O3K0hcWMOJGA5TFlZDE1zCkcOWXMOPIsKKEcK%2FJwLDjcOpYy3CssKtXcKEwr%2FCu34PQMOXJMONJnUacnvCqHvChsOwB2DCpsOuwrXCqgAAAA%3D%3D Grupa 063-064-066 https://log.malonetuning.com/chart/251978#H8KLCADCoMOWwq1cAgNtwo1JDsODIAxFw6%2FDosK1wpEywqrCh0Esw5xiUcKkJMKODMKpw5rCnsK%2BEDZdZMO7w54fwqwFw6VVXmw8ZUrCnAE7HB1ew6HDoRrDtxU%2FZMK9w4fCjU1QOcO2VHDCg8KLaMO8ck1Bw6DCjcKVMkM1w6TCvcO5GHrDh3Q6wo3DocKZT1E2w7%2FChC3DqzjDoMKIE8OOeHMIfWsfWcOSwr7DhHY%2FOcO3AwtOwpzCtMOGAAAA Grupa 070-077-078 https://log.malonetuning.com/chart/251980#H8KLCADDlMOWwq1cAgNtwo7DmwrCgzAQRMO%2FJcOPG8Oww5bDtmMkD2nCs8OEBTXCssOZwojDrcOXN0bCkMKWw7bDtcOMcGbDul4xTmFFw63CrMOYwojCosKgwoLDlsOAL8Kuw7%2FDo8Omw4DCjzDDnWlGw605wqQlZsOJAcOHw4DDtMOCw53CqTzDjsOIVlAdw4nCvCLCi8KWwqA3bTfCisOnw6xAw67Dq8OLBcKEE8Ouwol1Tj%2FDj8KyYsOywoMUWW5%2BBH3ClcKvNsOQw4ENWsK4GlB1KcOZJCEuIxVpw50Zw7MGw6rCuRkNw7oAAAA%3D Grupa 086-087-088 https://log.malonetuning.com/chart/251981#H8KLCAARw5fCrVwCA03CjUsOw4MgEEPDrzJrI8KFNsO9wp0FwrHCoGVEwpHCkhDDgcKkanPDukDCssOpw5J%2Bw5bCszHClHlMH1bDnsKJKyzChBPDjhbChl5pfMOGwolVw4hpwpkLwqE7w4ohw6XCuHLCjcKgw4ATZydMwo04w6%2FDlU%2FCuW8sO8OLMcK8ZQfDlcO5B0wHw50ew5DDo8KCK27CuMOjAV3DncKkD8ONIsKpw4xDwpQ2w5bCvcK1G3hgwotKwqEAAAA%3D Grupa 089-091-092 https://log.malonetuning.com/chart/251982#H8KLCAA%2Fw5fCrVwCA23CjkEKwoMwEEXDr8KSw7UEGsK1w61hQhZpM2hAE8KZTER7w7oaA8OSwoLDm8O3H8KPwq%2FCtSDCnMOiwoLDklnCtglZw4ANWgNXwrjCucOGwqrDoHfCnF4%2BwqDDrCnDpjnDrcK4w4IxwpLDv2DCsUTCjwHDiTLCisK6woQFwoklR8K5SsK7w7p0woYGw6%2FDvsOqHTBlLMKLdU5uwqcsw4jDtwMfwrHDncO8GcK0woI7NMOQw4IDwp4GwoQ6FMKbOcKmecO0w7VwZ8OMF2bCqkYQw7gAAAA%3D Grupa 093-094-095 https://log.malonetuning.com/chart/251984#H8KLCABmw5fCrVwCA23Cj8ORDsKDIAxFw7%2FCpcOPNBHDp8OfEB7DmGgYwonCginDlcK4fcK9IsOJwrIHXsOPwrnDrW3CjQHCpiXDr8KEw57CiSskwqAGw7XCsMKqwofDhx7DlsO9wrTDrsKnw4fCln7DpcOlGRNhw6DCvMKtw6XDmsOdw6DCnDl%2BwqlWQcKgRMOswoTCoMKZwrQTC0rDhgPDnRHDq8KEwprCqnHDnsOjw6fCh8KAY3jDiz1ywrXDvQkzw5TCg2o3w6hbwrtNclnDp3jDv8KlJ2tPT8KOQsKkCAEAAA%3D%3D Grupa 101-102-104 https://log.malonetuning.com/chart/251983#H8KLCADCm8OXwq1cAgNNwozDiw7DgiAURMO%2FwoXDtcKQwoDDlsOXwrcQFig3wpTCpEJDL8Kmw7rDtRbCmhjClzPDp8OMGCMew7l5wo%2FCiWQowrnDjsKLwoDCsmjDpcKUS8O8w5AWIQIlKsKOScOsJMK9wqjCsMOkLFfDqcOWw5gWw7tmwozCnsKkd8OsFsOiVh7DgcKlUiPDjnvDucO%2Bw4nCosOEMHI%2Fw5vDjD9gFMKuwrhBK2jCnHHDgMKAEy4WQnfDl1XDjsOLPMOFw77CrQdrwr%2FDtQ%2FCjQTCvAAAAA%3D%3D Grupa 134-135-137 https://log.malonetuning.com/chart/251985#H8KLCADCuMOXwq1cAgNtw4zDgQ7CgjAMwoDDoXfDqcK5S8KcwoI%2Bw4zCskN1w41cAsKMdMOFwqBPL8KMwph4w5jCscO%2Fw5fDljkQHsOzwotNIMKlw4IKaMOxw6LCscKVT8KtfEbDm8OOdcO7wpHDh3vCmsOYRMOJw4tcw6AXwocsw6nDg8ObwogQeWIhZcOYwoVCMG9DayrDlSTDhcKnVsOYfsO%2BwoHDq8Kww4cbXj3Cgj3DrhbDjWUewpLDrmo7w6%2FCv05bHMKew5cAAAA%3D EDIT: Wrzucam plik Logi.7zip, w którym zawartę są wszystkie logi oraz wykresy od nich Logi.7z 10-04-2019 EDIT 2: Usunałęm logi i wstawiam link do strony od każego z nich Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez M0ZART
k232 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) https://log.malonetuning.com/upload Tutaj wrzucaj logi jak Ci gdzieś tam indziej nie działają W 1 logu widzę, że Ci coś przepływomierz przekłamuje. A co się dzieje z autem ? Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez k232
M0ZART Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) Nie ma serii Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez M0ZART
pawelosinski83 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Na pewno masz uwalony rozrząd; pękniety ślizg lewej strony i możliwe, że środkowy też. Do tego niewielkie wypadania zapłonów - cewki lub świece lub zapchane prekaty lub problemy z rozrządem.
M0ZART Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 21 godzin temu, pawelosinski83 napisał: Na pewno masz uwalony rozrząd; pękniety ślizg lewej strony i możliwe, że środkowy też. Do tego niewielkie wypadania zapłonów - cewki lub świece lub zapchane prekaty lub problemy z rozrządem. Dzięki za informacje. Z czego to wywnioskować na podstawie logów? Byłem przekonany, że jest w porządku bo wartości odczytane nie różniły się dużo od zadanych... Co do wypadania zapłnoów ostatnio wymieniłem świece i dalej nie równo chodzi... będę wymieniał 2 cewki w weekend... ( dwie świece przy wymianie były lekko zaolejone )
pawelosinski83 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) 21 minut temu, M0ZART napisał: Dzięki za informacje. Z czego to wywnioskować na podstawie logów? Byłem przekonany, że jest w porządku bo wartości odczytane nie różniły się dużo od zadanych... Co do wypadania zapłnoów ostatnio wymieniłem świece i dalej nie równo chodzi... będę wymieniał 2 cewki w weekend... ( dwie świece przy wymianie były lekko zaolejone ) kanał 93 jeśli ucieka o podobną wartość z obydwu stron to ślizg środkowego łańcuhca, jeśli ucieka z jednej to za pewne ślizg lewej strony (najczęściej pada), jeśli obydwa, to będzie podobnie jak u Ciebie: jedna strona ucieka mniej, druga więcej. Ale jeśli ktoś kiedyś już robił rozrzą to mógł kiepsko go ustawić i też to jest przyczyną takich wartości. Różnica między nimiw sumie nie jest wielka (7 i 4), samo 4 jest spoko, ale 7 to już podejrzane, zwłaszcza jeśli są jakieś kłopoty z pracą silnika. To o czym mówisz, że wartości zadane i odczytane są ok - to diagnoza wariatorów, jakby były uwalone to by tutaj pokrycia nie było. (kanały 91 i 92) Pokaż jeszcze jak wygląda 91 i 92 na wolnych obrotach. Kąty powinny trzymać się jak najbliżej 12 stopni. Sprawdź kompresję jeszcze. Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez pawelosinski83
M0ZART Opublikowano 6 Maja 2019 Autor Opublikowano 6 Maja 2019 W dniu 24.04.2019 o 09:09, pawelosinski83 napisał: kanał 93 jeśli ucieka o podobną wartość z obydwu stron to ślizg środkowego łańcuhca, jeśli ucieka z jednej to za pewne ślizg lewej strony (najczęściej pada), jeśli obydwa, to będzie podobnie jak u Ciebie: jedna strona ucieka mniej, druga więcej. Ale jeśli ktoś kiedyś już robił rozrzą to mógł kiepsko go ustawić i też to jest przyczyną takich wartości. Różnica między nimiw sumie nie jest wielka (7 i 4), samo 4 jest spoko, ale 7 to już podejrzane, zwłaszcza jeśli są jakieś kłopoty z pracą silnika. To o czym mówisz, że wartości zadane i odczytane są ok - to diagnoza wariatorów, jakby były uwalone to by tutaj pokrycia nie było. (kanały 91 i 92) Pokaż jeszcze jak wygląda 91 i 92 na wolnych obrotach. Kąty powinny trzymać się jak najbliżej 12 stopni. Sprawdź kompresję jeszcze. Kanał 91-92-93 na wolnych https://log.malonetuning.com/chart/254733#H8KLCADDlMOMw49cAgNtwo7DiQ7CgzAMRMO%2Fw4XDp8KJFMKWLsO%2FwoJyCMKNBcKRwoAgYxDDrcOXwpdFwqo4w7TDqMO3ZkbCrioSw67Dk8OCJnjDtRMrIUfDocOwD8OnO37CpcK%2Bwo4DwptGw5I8TgR7w4IuScO8w7B2woIaHljCvDLCnWZYWMOUaDLCq8Oxa8OcG2fCp8KNw6HCsm5RQGXDpsOdw7gQw4zDuxcmwolNwqvDh8OYwpbCvMKIw4rCokTCtsO9dcODHQ88HSg7Yn7DljTCjV08ZsKzw5LCuS%2FCvGPCr0%2FDpQAAAA%3D%3D Kompresji jeszcze nie sprawdzałem, wymieniłem cewki na 4 i 5 cylindrze przed zrobieniem logów
pawelosinski83 Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 Bank 2 idealnie, Bank 1 troszkę gorzej, ale w normie. Także wariatory są OK (w sensie - działają).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się