Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE ] Słaba reakcja na gaz do 2000k obrotów


KingRaider

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Mam problem w B7 1.9TDI BKE, mianowicie - do 2 tysiecy obrotów rozpędza się STRASZNIE oporowo, powyżej 2tysięcy do końca ciagnie jak trzeba,
Co już zrobiłem ? Dodam że mam dwie B7 o tym samym oznaczenia silnika czyli BKE i przerzucałem takie rzeczy jak:
-przepsutnica,

-przepływka (cała pucha z filtrem powietrza)

-n75,

-czujnik ciśnienia doładowania,

-zaworek zwrotny

-egr odpięty w obu autach z kostek

-wymieniłem na nowe przewody podciśnienia,

log 011

http://vaglogi.pl/log-011_BbOkJt.html

I nic, jedynie zaworek zwrotny pomógł minimalnie (kupiony nowy ori), auto zaczęło jechać lepiej ale do srebrnego (drugie b7) brakuje i to sporo, w srebrnym wystarczy muśnięcie pedału gazu i ono już reaguje a tutaj nie ma opcji, tylko trzeba go dusić.

Wtryski na kanale 13 korekty rzędu +/-0.5, kanał 18 przy dodawaniu gazu do 3 tysiecy są 0 0 0 0, przy 3000 są 4 4 4 4, a przy puszczeniu gazu 128 128 128, na 23 plusy największy 55.

Króciec na vacum dokręcony - siedzi sztywno, w grodzi ładnie wszystko siedzi, podciśnienie po odpaleniu wskakuje tak jak na obrazku zaznaczone na czerwono, po jednokrotnym naciśnięciu i puszczenie hamulca wskakuje na poziom wskazywany przez wskazówkę zegara z tym że WSKAZÓWKA OPADA PRZY NACISKANIU RÓWNIEŻ a więc, naciskam spada trochę i kolejne "trochę" jak ściągnę nogę z hamulca. 



 

56390462_391229834940107_9086519711490899968_n.jpg

Edytowane przez KingRaider
tag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po logach po ciśnieniu doładowania oba auta żądają tego samego od początku do końca, pobrałem softy i też nie ma różnic 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.04.2019 o 12:33, KingRaider napisał:

Wymiana vacum oraz ustawienie gruszki turbo pomogło.

Cześć, mógłbyś napisać nieco więcej? borykam się z tym samym problemem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnąłem rozebrałem vacum a tam widać że jest zużyte przynajmniej dla mnie tak to wygląda - pierwszy raz w życiu wyciągałem i rozbierałem vacum.

 


po wymianie pare testów z zegarem i lepiej cisnienie nie spada tak drastycznie i szybko wstaje.
Ale auto dalej jakoś ospale przyśpieszało, więc wymiana całego podciśnienia na nowe, tym razem na długości katalogowe i kolejny test z drugim n75 od drugiej audi - dalej nic,
ostatecznie walka z ustawieniami gruszki turbo, za pierwszym razem - overboost, za drugim overboost za 10 x razem wyszło, w miare ładnie wstaje i nie przeładowuje, na razie na tym prace zakończyłem

 

 

IMG_20190427_161236.jpg

IMG_20190427_161259.jpg

IMG_20190427_161323.jpg

IMG_20190427_161328.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raz skracałem raz wydłużałem no coś około 10 razy na pewno, czasem jeden obrót śruby regulacyjnej czasem dwa, wszystko w zależności co mi vag pokazał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już miałem pomysł że to może geometria w turbinie się zapieka. Szacun dla podejścia i całej foto dokumentacji napraw ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...