Edo112

Pasjonat
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Edo112

    Informacje

    • Imię
      Edo
    • Lokalizacja
      Warszawa/Elbląg

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BPW
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Edo112

      Z ciekawości, jakie masz objawy oprócz dymienia?
    2. Edo112

      Panowie dopiero teraz udało mi się odebrać autko. Opowiem w skrócie jak wyglądała moja przygoda z dymieniem, może komuś się przyda! Generalnie, zużyte gniazda pompowtryskiwaczy sprawiały, że ropa dolewała się do oleju, czego skutkiem było rozwalenie turbiny, zatkanie 2 pompowtryskiwaczy i przez słabe smarowanie prawie zatarty silnik. Przebieg ori 290k, zmiana uszczelniaczy na pompach już nic nie dawała, więc musiałem wymienić głowicę na inną, zregenerować zarówno 2 pompki jak i (łącznie 2x turbine) - Koszt 3,5k i 4 miesiące bez auta!! M A S A K R A Pozdro!
    3. Hej, W swoim 2.0 TDI BPW mam już tak powyrabiane gniazda, że muszę zmienić głowicę. Szukam głowicy używanej (nie regenerowanej) m.in z serii AWX, AVF 8 zaworowej do PD. Mam włączone powiadomki, także jeśli macie / wiecie kto ma, to będę wdzięczny za puszczenie wiadomości :)) Pozdro!
    4. Edo112

      Witam Panowie, Odświeżam temat. Mam powyrabiane gniazda w swoim BPW tak, że już muszę zmienić głowicę. Wziąć AVF czy AWX? Chciałbym, żeby następna była pancerna w miarę możliwości
    5. Edo112

      Panowie czym najlepiej zrobic bypass chlodniczki egr? Jaka rurka będzie pasowała i jednocześnie wytrzyma ciśnienie itd?
    6. Edo112

      Co do dpfa to, już po ptakach i pozostaje badać poziom zapełnienia i jego cykliczność.. Dostałem info od mechanika, że jego zdaniem dym śmierdzi paliwem. Podobno przez nieszczelne pompowtryski, auto podaje podwójne dawki, czego skutkiem jest dolewanie ropy do oleju. Poprawił uszczelnienia i powiedział, żebym zrobił ze 100km. Jeśli pomoże, to głowica walnięta, a jeśli nie to coś z silnikiem. No cóż, odbiorę dzisiaj auto i zobaczymy. Myślicie, że to może mieć związek??w sumie zaczeło się od problemów z odpalaniem Powiedziałem, żeby wymienił mi też olej i filtr oleju, bo po regeneracji turbiny nie był wymieniany (mechanik powiedział, że przy tego typu regeneracji nie trzeba) Co myślicie?
    7. Edo112

      Cześć, Prosto po trasie Elbląg - Warszawa, pojechałem do kumpla i okazało się, że mam dpf zapełniony w 30%. Po trasie, gdzie przez blisko 300km było 2500 - 3000 obrotów... Okazuje się, że dpf się dopalił dopiero awaryjnie przy podłączeniu do kompa (po 30 minutach spadło do 0). Dziwnie, bo nie wyskakiwała mi wcześniej żadna kontrolka... Na drugi dzień po trasie + dopaleniu nie dymiło, ale i tak pojechałem do mechanika na diagnozę odmy i chłodniczki. Odma niby drożna, chłodniczka działa, ale coś mi się nie chce wierzyć i będę izolował chłodniczkę. Pytanie tylko czy od razu zasłonić EGR czy olać? Przez ile jeździć na wyizolowanej chłodniczce? Muszę się jeszcze dowiedzieć co tak rzyga olejem, bo w miejscu gdzie jest filtr powietrza, tylko że niżej, jest strasznie zawalone olejem...
    8. Edo112

      Dlatego właśnie myślę, że to odpowiedni czas na wycięcie dpfa Sęk w tym, że błędów zero. Tzn ostatnio tylko w trasie wyskoczyło, że stan oleju na minimum i tego samego dnia to samo z płynem chłodniczym. Na kompie wszystko wygląda spoko, ale żeby się pobawić to nie mam jak, bo auto zostawiłem pod opieką rodziców :/
    9. Edo112

      Cześć Panowie U mnie wszystko identycznie jak u Damiana, dlatego się dziwie, że u mnie regeneracja turbo nie pomogła. Już rok temu słyszałem od mechanika, że mam powyrabiane gniazda od pompowtrysków i będę miał z tego powodu problemy, dlatego czy w takim wypadku uszczelnienie pompek coś pomoże czy trzeba rozglądać się za nową głowicą / regeneracją ? Z ciekawostek - mechanik mi opowiadał o ziomka, który robi gniazda. Myślicie, że warto je regenerować? U mnie było tak, że jak auto postało noc na lekkim wzniesieniu, to ledwo odpalał (na początku tak chechłał, później już normalnie pracował) lub jeśli postał dłużej / na większym wzniesieniu to odpalał, a po chwili gasł i już bez plaka d*pa zimna Z tym paliwem do oleju, to możliwe jeszcze, że to przez niedopalony dpf? Przy 300kkm i chipie jeszcze nie wycinałem, a najczęściej robie krótkie trasy.
    10. Edo112

      Cześć, dzięki za odpowiedź;) Zrobię test górki i wyizolowanej chlodniczki i dam znać. PS. Sprawdziłem sobie dzisiaj z ciekawości stan oleju i mam 2 obserwacje: 1. Sporo oleju przybyło (paliwo?) 2. Na odpalonym silniku jak wyjmuje bagnet, to strzela olejem z prędkością światła.
    11. Edo112

      Mam taki sam problem:( Swój kejs opisałem tutaj:
    12. Edo112

      Cześć wszystkim Panowie, proszę o pomoc, bo od 2 miesięcy męczę się z tym cholernym dymieniem Z tego co widzę, to z dymienie głównie uderza w BPW... Że tak powiem nie wyróżnię się, bo mnie też to dopadło... Zaczęło się od tego, że po zimie pojawiły się problemy z odpaleniem silnika po nocy (głównie kiedy przednia część auta stała wyżej niż tylna, ale były też sytuacje kiedy nie odpalił stojąc równo). Po psikaniem plaka auto odpalało, ale po ok. 2 minutach zaczynało dymić, głównie na biegu jałowym. Oczywiście moc była. Jedyne co zaobserwowałem, to spalanie miejscowe wzrastało drastycznie. W trasie już po kilku minutach przestawało dymić i spalanie malało do 6-7 l/100km jadąc średnio 120km. Auta dałem do mechanika, to podobno miałem luzy w turbinie, zregenerowali mi ją, założyli, ale dymiło nadal nadal po trasie 300km. Wymieniłem też filtr paliwa. Potem wyjechałem na weekend nad morze, dałem mu trochę w palnik i jak już wróciłem to przez 2 dni nie dymił, ale... zaobserwowałem, że ledwo odpaliłem po nocy kiedy przód auta stał wyżej niż tył, więc dałem do innego mechanika. Tamten sprawdził i podobno pompa paliwa daje ciśnienie itd, więc powiedział, że problem był w pompowtryskach na których miałem przecięte oringi. Uszczelnił mi je i teraz nie mam problemu z odpalaniem, ale znowu zaczęło dymić... Od tamtego czasu zrobiłem już z 500km i dymi nadal. Ciągle na zimnym silniku i jałowym, ale też nie jest tak że mam 90 stopni i z automatu przestaje dymić. Najlepiej jak go trochę przegonię, to wtedy już nie kopci. Olej raczej schodzi sporadycznie - w grudniu go wymieniałem, to dolałem ostatnio ok. 2 tygodnie temu. Zauważyłem, że schodzi mi płyn chłodniczy. Ostatnio już myślałem, że nic nie mam, ale kiedy odkręciłem korek to tak jakby wróciło do 1/3 zbiornika. Oczywiście na kompie żadnych błędów, czyściutko. Auto też chodzi bardzo spoko, szczególnie po wymianie turbiny. Auto mam od roku, przebieg 290kkm, DPF nie wycinany (ale ani razu nie widziałem kontrolki od wypalania). EGR zaślepiłem dopiero niedawno na chwilkę, wyizolowałem też chłodniczkę spalin, ale przejechałem z nią tylko kilka km bo i tak dymiło + oprócz check engine wyskoczyła mi również kontrolka świec żarowych, więc się trochę ob***łem i chyba zaraz zrobię autko tak jak było wcześniej czyli chłodniczka jak wcześniej + odślepie egr. Chyba że muszę tak przejechać o wiele więcej km??? Rok temu zrobiłem chipa na 175 km / 400nm i autko do tej pory chodziło spoko. Wymieniałem tylko uszczelniacze na oringach bo podobno mam wyrobione gniazda w głowicy. Od razu wlałem też ceramizer do silnika. Możliwe, że jest coś nie tak z odmą, bo jak podczas odpalonego silnika odkręce wlew oleju, to jest dymek, telepie korkiem tak, że prawie wypada i trochę chlapie olejem. Z bagnetu też dymi. Na korkach nie mam żadnego masła, a podczas dodawania gazu, zbiorniczek wyrównawczy jest spokojny. Kolor dymu - jak dla mnie szary. Zapach jak dla mnie ciężki do określenia, ale tak intensywnie śmierdzący, że jak jakiś ziomek jedzie za mną rowerem, to słyszę jak mnie w myślach wyzywa Chyba mam też jakieś wycieki oleju, bo jak odkręce to pudełko z filtrem powietrza , to widzę że na dole jest trochę zarzygany olejem. Z ważnych rzeczy, to zanim zaczął dymić, ale kiedy już były problemy z odpaleniem - kiedy odpaliłem go z plaka, to jakimś cudem zapomniałem podłączyć rurkę z powrotem i auto mi ledwo jechało + wywalał błąd świec żarowych. Tak naprawdę dopiero później zauważyłem dymienie. Niestety głównie jeżdzę po mieście na niedogrzanym silniku, bo stanie w korkach itd.. Panowie, proszę o pomoc, bo już mam dość. Wydałem już prawie 3k i nadal d*pa... Na dniach znów oddaje auto do mechanika, żeby sprawdził mi turbine, odmę, chłodniczkę egr, katalizator, dpf i przepływomierz. O czymś jeszcze wspomnieć?
    13. Cześć, Szukam kogoś kto na terenie warszawy byłby w stanie wymienić przełącznik wycieraczek w celu odblokowania pełnego FIS'a. Przełącznik już nowy kupiłem. Z góry dzięki!
    14. Dzień dobry, Szukam ogarniętego fachowca, który pomoże mi rozwikłać problem poziomowania xenonów oraz wymieni czujnik świateł cofania. Ktoś coś? Z góry dziękuję:)