Jump to content

Edo112

Pasjonat
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Edo112

Informacje

  • First name
    Edo
  • Location
    PL

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, Udało się rozwiązać problem? Mam prawie identyczne objawy, tyle że u mnie raz działa zimno powietrze, a raz nie. Może dlatego też nie mam żadnego błędu w VCDS. Nie mniej mechanik powiedział, że to zawór, więc będzie trzeba pomyśleć nad wymianą. Pozdro
  2. Cześć, Wielka prośba o sprawdzenie logów w celu wykrycia przyczyny szybkiego zapychania się nowego dpfa firmy jmj, na którym przejechałem dopiero ok. 3k km. 2.0 TDI BPW, chip na 175KM / 400nm Z góry dzięki:) http://vaglogi.pl/log-003_008_011_l3KKg.html
  3. Na pewno gubi, czy bierze, to się okaże po wymianie pokrywy Skoro tak, to tylko remont głowicy, pd i turbo Ok, na dniach zrobię kompletne logi, to może coś wyjdzie. @EDIT: Link do logów: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_l3KKg.html Prośba chłopaki o info, czy coś tam widać:))
  4. Cześć, Jakiś czas temu zaczął mi się szybko zapychać dpf (miał też 160g popiołu), to wymieniłem go na nowy firmy jmj. Zrobiłem bezproblemowo tak z 3k km, aż tu nagle cyklicznie, zaczęła mi się odpalać procedura wypalania filtra co ok. 50km jazdy miejskiej. Sprawdziłem stan popiołu i jest tylko 1g. Dzieje się tak od kiedy włożyłem do egr blachę z kryzą, żeby potestować temat z szarpaniem auta. Chyba miałem trochę za małą kryzę, bo czasami wyskakiwał check i świece "natężenie przepływu za małe". W każdym razie po wyciągnięciu kryzy dalej jest problem z dpf, a błędów na kompie nie ma. Dodatkowe informacje: - mam zerwany jeden gwint przy łączeniu kolektora z rurą od egr, więc z jednej strony trzyma śruba, a z drugiej opaska zaciskowa przez co czasami słychać charakterystyczny świst - niedawno zmieniałem przepustnicę na inną używkę (ale chyba działa dobrze, bo przy gaszeniu auta nie szarpie - moc jest - oleju trochę bierze, ale to przez nieszczelną pokrywę - rok temu miałem remont silnika (głowica, pompowtryski, turbina) Jak myślicie, co jeszcze mogę sprawdzić?
  5. Nie zauważyłem różnicy
  6. Pomyśl też o zamienniku firmy jmj. Wielu użytkowników forum chwali. Ja póki co przejechałem na nim jakieś 3k km, więc się nie wypowiadam. Czyszczenie z demontażem i montażem to pewnie ok. 1000 zł, a zamiennik jest do bpw za 750~ plus za 600 sprzedasz stary dpf na skupie
  7. Sprawdzałem, natężenie przepływu za małe. Muszę dociąć te 2mm Druga sprawa to dpf - mam wrażenie, że mi się 2x szybciej zapycha od kiedy mam kryzę
  8. Cześć, zepsuł mi się gwint od śruby mocującej rurę egr, dlatego muszę kupić nową, ale niestety nie znam jej numeru. Pomożecie? Silnik 2.0 TDI BPW
  9. Panowie, zainstalowałem kryze 8mm i co jakiś czas w trasie migaja mi kontrolki świec. Powinienem szybko ja wyciągnąć, czy mogę zrobić te 1k km i potem na spokojnie powiększyć kryze? Moc jest, tylko ta migajaca kontrolka robi dyskotekę. Egr sprawny - włożyłem kryze, bo mam słabą moc z dołu i faktycznie pomaga. Z góry dzięki!
  10. Cześć, mógłbyś napisać nieco więcej? borykam się z tym samym problemem
  11. Jak możesz, to daj znać, bo mnie też czeka zmiana pokrywy. Z tym że ja postawię na używkę
  12. Cześć, Dopiero niedawno udało mi się podłączyć kompa. Niestety błędy nie zniknęły. Czy będę musiał kupować poduchę?
  13. Cześć, Nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych informacji odnośnie tego czy i kiedy zostały naprawione jednostki benzynowe w a4 b8, pomożecie mi? Myślę nad kupnem takiej jednostki z 2011, ale nie wiem czy jest już poprawiona
  14. Cześć, Mam taki problem z głośnikami po prawej stronie (te po lewej normalnie grają), że gdy puszczam muzykę cicho, to zaczynają trzeszczeć. Jak już zrobię głośniej, to jest wszystko w porządku, grają ładnie. Problem dotyczy tylko, gdy grają cicho. Jak myślicie, co może być problemem?
  15. Cześć, Jeżdżę już tak od 2 lat, ale może warto by się tym w końcu zająć 1. Przy zmianie biegu z 1 na 2, prawie zawsze czuć szarpięcie. Przy dynamicznym starcie nie ma opcji, by go nie było, nawet kiedy auto jest rozgrzane. 2. 1 i 2 ciężko wchodzą. Czasami lżej, czasami ciężej, ale czuć wyraźną różnicę pomiędzy wrzucaniem 1 i 2, a 3,4,5,6. Zauważyłem też ślizgające się czasami sprzęgło na 4,5 i 6 biegu przy obrotach ok. 2k Jak myślicie? Sprzęgło do wymiany? Ale w takim razie czemu problem dotyczy tylko 1 i 2 biegu?
×
×
  • Create New...