Jump to content

Edo112

Pasjonat
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Edo112

Informacje

  • First name
    Edo
  • Location
    PL

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, Nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych informacji odnośnie tego czy i kiedy zostały naprawione jednostki benzynowe w a4 b8, pomożecie mi? Myślę nad kupnem takiej jednostki z 2011, ale nie wiem czy jest już poprawiona
  2. Cześć, Mam taki problem z głośnikami po prawej stronie (te po lewej normalnie grają), że gdy puszczam muzykę cicho, to zaczynają trzeszczeć. Jak już zrobię głośniej, to jest wszystko w porządku, grają ładnie. Problem dotyczy tylko, gdy grają cicho. Jak myślicie, co może być problemem?
  3. Cześć, Jeżdżę już tak od 2 lat, ale może warto by się tym w końcu zająć 1. Przy zmianie biegu z 1 na 2, prawie zawsze czuć szarpięcie. Przy dynamicznym starcie nie ma opcji, by go nie było, nawet kiedy auto jest rozgrzane. 2. 1 i 2 ciężko wchodzą. Czasami lżej, czasami ciężej, ale czuć wyraźną różnicę pomiędzy wrzucaniem 1 i 2, a 3,4,5,6. Zauważyłem też ślizgające się czasami sprzęgło na 4,5 i 6 biegu przy obrotach ok. 2k Jak myślicie? Sprzęgło do wymiany? Ale w takim razie czemu problem dotyczy tylko 1 i 2 biegu?
  4. Wyzerowałeś popiół w vcds po zmianie dpf?
  5. Cześć, Kilka dni temu chcąc wymienić zapinkę pasa bezpieczeństwa, demontowałem siedzenie kierowcy. Po wstawieniu ich z powrotem wyskoczyły mi dwa błędy airbaga. Spotkaliście się z tego typu sytuacją? Dodam, że na potrzeby demontażu siedzenia nie odpinałem akumulatora - czy to może mieć związek? 1. 00588 - Zapalnik Airbag; strona kierowcy (N95) 2. 01587 - Zapalnik 2 Airbag; strona kierowcy (N250)
  6. coś koło 290k było wtedy
  7. A nie możesz zamówić jmj do de? Skontaktuj sie z nimi i zagadaj, bo przeczytałem same pozytywne opinie. Są na forum ludzie, którzy już na nich zrobili 50k+ km. Sam wymieniłem na jmj 3 dni temu, ale zrobiłem dopiero 300km. Pierwsze wrażenie to tak jakby auta odzyskało zwinność, bo wcześniej to była masakra. PS. JMJ do BPW kosztuje jakieś 770zł.
  8. Skoro na luzie nie trzęsie, to sprawdź przeguby wewnętrzne. Miałem tak samo, tyle że u mnie na luzie też trzęsło, powodem było złe wyważenie opon. Wbrew pozorom połowa warsztatów nie umie porządnie wyważyć kół
  9. Miałem identycznie rok temu po zimie i też BPW. Podejrzewałem chłodniczkę spalin, egr i odmę, a na końcu okazało się, że mam po prostu tak powyrabiane gniazda pompowtryskiwaczy, że muszę robić remont głowicy + zregenerować pompki i turbine. Upewnij się, że faktycznie oleju nie przybywa, bo to kluczowe. Pojawiały się problemy z odpaleniem auta? Szczególnie gdy przód auta jest na podwyższeniu?
  10. U mnie np auto chodzi głośniej i pojawia się buczenie podczas wypalania dpf. Ile masz popiołu? Możesz to sprawdzić na kompie w grupie 68, druga wartość od lewej.
  11. U mnie śmierdzi w środku podczas wypalania filtra dpf. To by też wyjaśniało większe spalanie. Dpf sprawny? podłączałeś do kompa?
  12. Trasa - ok. 150km, Miasto - ok. 30 - 50km. Ale ja mam dpf już na wykończeniu niestety
  13. Właśnie nie ma żadnego błędu, ale rozpoznaje, bo ma mniejszą moc, śmierdzi, jakoś tak inaczej silnik chodzi i też pojawia się wątek z "łatwo przyśpieszającym autem", tzn wystarczy lekko nacisnąć pedał gazu pomiędzy obrotami ok. 1500 - 2200, a auto sukcesywnie przyśpieszało (pedał trzymałem w miejscu). Kilka razy wtedy podpinałem kompa i widziałem, że zapełnienie wynosi ok. 30-40% Dzięki
×
×
  • Create New...