Edo112

Pasjonat
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Edo112

    Informacje

    • Imię
      Edo
    • Lokalizacja
      PL

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BPW
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Edo112

      U mnie np auto chodzi głośniej i pojawia się buczenie podczas wypalania dpf. Ile masz popiołu? Możesz to sprawdzić na kompie w grupie 68, druga wartość od lewej.
    2. Edo112

      A jaki masz przebieg?
    3. Edo112

      U mnie śmierdzi w środku podczas wypalania filtra dpf. To by też wyjaśniało większe spalanie. Dpf sprawny? podłączałeś do kompa?
    4. Edo112

      Trasa - ok. 150km, Miasto - ok. 30 - 50km. Ale ja mam dpf już na wykończeniu niestety
    5. właśnie chyba nie, jak to porządnie zrobić?
    6. Edo112

      Właśnie nie ma żadnego błędu, ale rozpoznaje, bo ma mniejszą moc, śmierdzi, jakoś tak inaczej silnik chodzi i też pojawia się wątek z "łatwo przyśpieszającym autem", tzn wystarczy lekko nacisnąć pedał gazu pomiędzy obrotami ok. 1500 - 2200, a auto sukcesywnie przyśpieszało (pedał trzymałem w miejscu). Kilka razy wtedy podpinałem kompa i widziałem, że zapełnienie wynosi ok. 30-40% Dzięki
    7. Cześć, Wymieniłem przełącznik zespolony, tylko teraz mam problem z ustawieniem kierownicy tak, żeby była prosto. Macie jakieś pomysły jak to zrobić? PS: Tę śrubę od kierownicy, to przykręcić ile fabryka dała, czy do zaznaczonych wcześniej linii? Może głupie pytanie, ale kręcąc do zaznaczonych linii, czuję, że mogę jeszcze sporo dokręcić, a nie wiem jakie mogą być tego skutki.
    8. Edo112

      Dzięki za odp A z tym dpf, to co byś zrobił? bo jak jeżdżę po mieście, to dosłownie co kilka dni wpada w tryb awaryjny z powodu wypalania. Wymienić na zamiennik JMJ, a stary na skup? PS. Gdzie jest dpf w BPW i jak go najłatwiej zdemontować? Nie mogę znaleźć w necie żadnego poradnika PS2. Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    9. Edo112

      Kolego, czy udało się rozwiązać problem z dymieniem? Niestety mam podobne objawy do Twoich
    10. Edo112

      Piotrsob1 - dzięki za odpowiedź Olej był zalany prawie na maxa, a od tego czasu przejechałem ok. 5k km. Przebieg to 296k. Właśnie co do tych 135g popiołu, to mega dużo, ale sam się dziwię, że do tej pory praktycznie nie czułem obecności dpfa. Dopiero jak przepustnica padła, to zaczęły mi wyskakiwać ikonki dpf na blacie (teraz po wymianie przepustnicy ikonka jeszcze nie wyskoczyła, a z 1k km zrobiłem). PS. Dzisiaj zaobserwowałem dziwną rzecz - spod mojej maski wydobywał się mały, ale zauważalny dym. Otworzyłem maskę i chyba coś w okolicach chłodniczki spalin... Było też czuć zapach jakby spalonego oleju, a ostatnio tak śmierdzi tylko podczas procedury wypalania dpf. Wiem że ciężko ocenić, ale czy w jakiś sposób dpf mógł wydawać z siebie taki dym? PS2. Poczekać jeszcze trochę z tym dpf czy montować zamiennik JMJ? PS3. Podsyłam filmik pokazujący dźwięk pracy silnika. Moim zdaniem słychac jakieś dziwne ćwierkanie - co o tym myślicie?
    11. Edo112

      Cześć, Jakiś czas temu opisywałem swoje problemy z BPW w poniższym temacie, teraz znowu wracam z bolączkami W wielkim skrócie, to zużyte gniazda pompowtryskiwaczy sprawiały, że ropa dolewała się do oleju, czego skutkiem było rozwalenie turbiny, zatkanie 2 pompowtryskiwaczy i przez słabe smarowanie prawie zatarty silnik. Przebieg ori 290k, zmiana uszczelniaczy na pompach już nic nie dawała, więc musiałem wymienić głowicę na inną, zregenerować zarówno 2 pompki jak i (łącznie 2x turbine). Teraz po tym wszystkim wracam z problemem ubytku oleju. Kiedy we wrześniu wyjechałem od mechanika ze zmienionym olejem, to do teraz dolałem łącznie 1,5l oleju. Miesiąc temu też pierwszy raz zaświeciła mi się ikonka DPF. Po tygodniu pojawił się dziwny problem z "łatwo przyśpieszającym autem", tzn wystarczyło lekko nacisnąć pedał gazu pomiędzy obrotami ok. 1500 - 2200, a auto sukceswnie przyśpieszało (pedał trzymałem w miejscu). Wyskoczył też check engine oznajmiający problem z klapą gaszącą, którą chwilę później wymieniłem, nie mniej jednak problem z dpf i "samoprzyśpieszeniem" nie minął. Sprawdziłem na kompie i okazało się, że kiedy jeżdze po mieście (odcinki ok. 5km), to dpf wypala się co 50km, a kiedy robię trasę, to co 200km. Jeśli chodzi o ilość popiołu, to wynosi ona 135g!!! - nie mam pojęcia czy tak duża ilość wynika z tego, że kiedyś po zmianie / regeneracji ktoś nie wyzerował wartości, czy dlatego, że moje problemy z pompkami, turbiną i głowicą, a później też przepustnicą naprodukowały tyle popiołu. Wiem tyle, że do tej pory (przez 1,5roku) nigdy samoczynnie nie wyskoczyła ikonka od dpf i też nie odczułem wypalania. Wielka prośba o wskazówki jak mogę sprawdzić gdzie znika olej oraz czy zapychanie się dpfa nie jest przypadkiem związane z wadliwym osprzętem, który generuje mi sadzę. Z góry dzięki:)
    12. Edo112

      Witam, Panowie, ostatnio przestała mi działać klapa gasząca i co kilka dni wyświetlała się ikonka dpf. Wcześniej ani razu ikonka się nie wyświetliła, dlatego mam pytanko czy to przez niedziałającą klapkę czy jak? Po podłączeniu zauważyłem, że mam 134 g popiołu w dpfie przy przebiegu 295k Myślicie, że tak duża masa jest realna, czy po prostu ktoś zapomniał zresetować wartości po regeneracji / wymianie? Ostatnie 1,5 miesiąca głównie stałem w korkach, dopiero teraz udało się przegonić autko przez 300km. Wymieniłem też klapę, więc zobaczymy jak będzie teraz
    13. Edo112

      Z ciekawości, jakie masz objawy oprócz dymienia?
    14. Edo112

      Panowie dopiero teraz udało mi się odebrać autko. Opowiem w skrócie jak wyglądała moja przygoda z dymieniem, może komuś się przyda! Generalnie, zużyte gniazda pompowtryskiwaczy sprawiały, że ropa dolewała się do oleju, czego skutkiem było rozwalenie turbiny, zatkanie 2 pompowtryskiwaczy i przez słabe smarowanie prawie zatarty silnik. Przebieg ori 290k, zmiana uszczelniaczy na pompach już nic nie dawała, więc musiałem wymienić głowicę na inną, zregenerować zarówno 2 pompki jak i (łącznie 2x turbine) - Koszt 3,5k i 4 miesiące bez auta!! M A S A K R A Pozdro!
    15. Hej, W swoim 2.0 TDI BPW mam już tak powyrabiane gniazda, że muszę zmienić głowicę. Szukam głowicy używanej (nie regenerowanej) m.in z serii AWX, AVF 8 zaworowej do PD. Mam włączone powiadomki, także jeśli macie / wiecie kto ma, to będę wdzięczny za puszczenie wiadomości :)) Pozdro!