Peterka Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Witam, Po małym nieszczęściu na drzwiach mojego auto, przedstawiam sposób w jaki pozbyłem się rys. Użyto: -pasta polerska G3 -maszynka do polerowania -woda Tutaj dwie fotki odnośnie stanu poprzedniego: Metoda: Nałożyć pastę na polerkę, natrzeć docelowe miejsce bez włączania maszynki. Zacząć polerować kilka chwil i polać wodą, żeby nie spalić lakieru. Metodę powtarzać kilku krotnie do uzyskania efektu. Efekt: Pozdrawiam
MRoger Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Znacznie lepszy efekt mógłbyś uzyskać gdybyś przed polerowaniem pojechał wszystko papierem 2500. Było to już kilka razy opisywane na forum.
Peterka Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 Dzięki kolego za uwagę. Jestem amatorem w tych sprawach, więc nie wszystko wiem. Następnym razem bardziej zgłębię temat. Ale ja, jak na mój "pierwszy raz w tych sprawach" jestem zadowolony. Pozdrawiam
MRoger Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Skoro tak to gratki ... idziesz w dobrą stronę
Picasso Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Muszę coś podobnego zastosować w moim przypadku ..... Pojechałem na automatyczną myjkę (na Statoil ) i niestety po myciu zauważyłem, że od strony kierowcy mam na obu drzwiach zarąbiste zarysowania. Jak się z tym uporam, to z pewnością pochwalę się na forum (jeżeli uda się te rysy zlikwidować )
Peterka Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 Witaj, kolego zejdzie na bank. Ja przy okazji polikwidowałem sobie różne ryski np od Cb radio. Schodzi od razu. Pozdro
nauritus Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 do polerki polecam paste G3 firmy farecla lub 3M ale Faecla wydaje mi sie lepsza i po polerce proponuje uzycie mleczka carnuba chyba firmy formula