Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Usunięcie rys z lakieru


Peterka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Po małym nieszczęściu na drzwiach mojego auto, przedstawiam sposób w jaki pozbyłem się rys.

Użyto:

-pasta polerska G3

-maszynka do polerowania

-woda

Tutaj dwie fotki odnośnie stanu poprzedniego:

dscf2505z.th.jpg dscf2501.th.jpg

Metoda:

Nałożyć pastę na polerkę, natrzeć docelowe miejsce bez włączania maszynki. Zacząć polerować kilka chwil i polać wodą, żeby nie spalić lakieru. Metodę powtarzać kilku krotnie do uzyskania efektu.

Efekt:

dscf2596z.th.jpg

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacznie lepszy efekt mógłbyś uzyskać gdybyś przed polerowaniem pojechał wszystko papierem 2500. Było to już kilka razy opisywane na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za uwagę. Jestem amatorem w tych sprawach, więc nie wszystko wiem. Następnym razem bardziej zgłębię temat. Ale ja, jak na mój "pierwszy raz w tych sprawach" jestem zadowolony. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę coś podobnego zastosować w moim przypadku .....

Pojechałem na automatyczną myjkę (na Statoil :chytry:) i niestety po myciu zauważyłem, że od strony kierowcy mam na obu drzwiach zarąbiste zarysowania. :wallbash:

Jak się z tym uporam, to z pewnością pochwalę się na forum (jeżeli uda się te rysy zlikwidować :mysli:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po umyciu (dokładnym) nie wraca? Bo ja zrobiłem najpierw próbowałem pastą polaryzującą lekko ścierną Duchemą - efekt bardzo fajny ale do 1 umycia :confused4:, później mleczkiem Carplan T-CUT i efekt lepszy ale po umyciu wraca. Ty tak nie masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki koledzy mam tez pare zarysowan bede mogl wiec sie troszke pobawic przy chwili wolnego czasu. jezeli nie dam rady mam znajomego lakiernika jak bede w kraju to on przepoleruje jak odwale fuszere :polew: