karaluch8 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Panowie moze ktos sie spotkal z takim problemem. Im cieplej tym lepiej. 1.9 afn. Przy odpalaniu zimny chwile nie rowno chodzi jakby zaplon gubil dymi na bialo nie dopala ropy. Chwilę zlapie temp. I sie normuje. Wtryski sprawdzone pompa sie nie zapowietrza. Tak sie zastanawiam bo dosc duze znaczenir ma tu temp otoczenia. Przy 30stopniach odpali normalnie. Czy moze ktos sie spotkał z takim czymś ze podwiesza zawory? Ze zaraz po odpaleniu pompa oleju ładuje na maxa. Dopiero w weekend sprawdzę cisnienie oleju. To jest jeden z pomyslow. Ktoś podrzuci cos jeszcze? Olej 5w40
Walk83 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 /miałem coś podobnego. Byłem u wielu mechaników i każdy rozkładał ręcę. Z pewnością problem był z dawkami paliwa, ale konkretnie nikt nie pomogł
jmk Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Walczę z tym problemem w VW Golfie, wydaje się jakby pompa nie trzyma ropy, zapowietrza się. Wymieniłem wężyki przelewowe od wtryskiwaczy i jest trochę lepiej ale to nie to co ma być. Tak jak piszesz, im cieplej tym lepiej. na lekko rozgrzanym silniku jest już idealnie. Przestawiałem dawkę startową VAGiem na pompie i to niewiele dało, czyściłem smok w zbiorniku paliwa, też nic.
karaluch8 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Ja zakładałem zaworki kombinowalem i nic. No coz... bede szukal dalej
Hezen Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 (edytowane) Przebiera na zimnym za każdym razem nawet jak zagrzeje świece? Wpływ na odpalanie jak i na dawkę podawanego paliwa mają czujniki temperatury paliwa, płynu chłodniczego i powietrza w dolocie ale o tym na pewno wiesz. Może warto podłączyć vaga na zimnym i podejrzeć temperatury? Trop z ciśnieniem oleju jak dla jest chybiony bo zawór zwrotny w pompie otwiera się przy 6 barach. Z fizycznego punktu widzenia na obrotach jałowych pompa oleju nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia żeby podwiesiło zawory. Prędzej któraś ze szklanek przywiesza się chwilowo w swoim gnieździe - nie ze względu na ciśnienie oleju lecz wypracowania gniazda głowicy? Edytowane 18 Kwietnia 2019 przez Hezen
karaluch8 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2019 W dniu 18.04.2019 o 20:35, Hezen napisał: Przebiera na zimnym za każdym razem nawet jak zagrzeje świece? Wpływ na odpalanie jak i na dawkę podawanego paliwa mają czujniki temperatury paliwa, płynu chłodniczego i powietrza w dolocie ale o tym na pewno wiesz. Może warto podłączyć vaga na zimnym i podejrzeć temperatury? Trop z ciśnieniem oleju jak dla jest chybiony bo zawór zwrotny w pompie otwiera się przy 6 barach. Z fizycznego punktu widzenia na obrotach jałowych pompa oleju nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia żeby podwiesiło zawory. Prędzej któraś ze szklanek przywiesza się chwilowo w swoim gnieździe - nie ze względu na ciśnienie oleju lecz wypracowania gniazda głowicy? W sumie racja z tym zaworem. Pompa nie była by w stanie wytworzyc nawet takiego cisnienia. Czujniki sprawdzane wszystko. Raczej dól silnika siedzi/głowica. Olej sie przedostaje i problem jest z kompresją.
Hezen Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Sprawdź ciśnienie oleju na zimnym i na rozgrzanym. No i kompresja też bardzo dużo powie. Jak sprawdzisz to napisz co i jak ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się