tomjac 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Witam, w poszukiwaniu przyczyny falowania obrotów po wciśnięciu sprzęgła, chciałbym zapytać czy w rurze dolotowej tuż przed przepustnica do ktorej dochodzi króciec od silnika, to czy w rurze dolotowej gdzie jest membrana ma byc wyczuwalne zasysanie powietrza? Niestety przytykajac ja palcem nie czuć żeby jakikolwiek był ciąg powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DW_4AA44 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Jak silne jest to falowanie? Generalnie jeśli dzieje się to tylko po wciśnięciu sprzęgła to w pierwszej kolejności masz do sprawdzenia/wymiany czujnik sprzęgła. Zobacz sobie tutaj: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomjac 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 (edytowane) Mniej więcej obroty skaczą od 600-1500 i tak z 4-5 razy zanim się ogarna... Komputer pokazał błąd 00561 była wymieniana przepływka i przepustnica... Edytowane 11 Kwietnia 2019 przez tomjac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się