Jump to content

DW_4AA44

Pasjonat
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About DW_4AA44

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1997
  • Engine
    1.6
  • Engine code
    ADP
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Słuchajcie, podpinam się pod temat, bo sprawa podobna, tylko potrzebuję przekodować w drugą stronę Mam auto z automatem i licznik FIS z manuala. Czy tą samą metodą (zamiana kodowania przedostatniej cyfry z "0" na "3") uda się WŁĄCZYĆ w FIS pasek biegów PRND321? Licznik przedliftowy bez CAN oczywiście, auto 1997 r. z licznikiem na żółtej i niebieskiej kostce.
  2. Zobacz ofertę Kostki od FIS B5 przedlift Poszukuję kostek - złączek od FIS w wersji przedlift, a więc 20pin czerwoną (do licznika), 4 pin czarną (do wskaźnika temp oleju) oraz 4 pin jasnobrązową (do manetki wycieraczek) Na ktoś może? Dodający DW_4AA44 Wysłano 10.05.2019 Kategoria Audi A4 B5
  3. Poszukuję kostek - złączek od FIS w wersji przedlift, a więc 20pin czerwoną (do licznika), 4 pin czarną (do wskaźnika temp oleju) oraz 4 pin jasnobrązową (do manetki wycieraczek) Na ktoś może?
  4. Jak dla mnie pierwszy podejrzany to kostka stacyjki
  5. W ADP jest tylko jeden czujnik informujący kompa o położeniu wału, więc jakby Ci zdechł albo stracił sygnał to auto momentalnie by Ci całkiem zgasło.
  6. Robię update mojego licznika poprzez dołożenie do niego wskaźników napięcia i temperatury oleju. Mam pytanie - czy dobrze myślę, że to jest miejsce, gdzie powinienem się wpiąć z czujnikiem temp oleju?
  7. Nie znalazłem podobnego tematu na forum, a mam ciekawe pytanie Jak wiadomo w wielu A4 B5 fabrycznie nie ma kontrolki "check engine". Ale dziś wymieniając kontrolki w moim liczniku z zaciekawieniem odkryłem, że szkiełko "check engine" tam jak najbardziej jest, jednak w miejscu gdzie normalnie montuje się żaróweczkę nie doprowadzonych ma żadnych blaszek zasilających. Czy ktoś bawił się z jej samodzielnym podłączeniem, albo mógłby mi podpowiedzieć gdzie powinienem się wpiąć, żeby zaczęła działać? Moje A4 to 1997 rocznik, 1,6 benzyna, licznik VDO (typ 8D0 190 A), bez FIS.
  8. Jak silne jest to falowanie? Generalnie jeśli dzieje się to tylko po wciśnięciu sprzęgła to w pierwszej kolejności masz do sprawdzenia/wymiany czujnik sprzęgła. Zobacz sobie tutaj:
  9. Przede wszystkim do sprawdzenia przewody podciśnieniowe (a trochę ich jest). Nie mogą być popękane, przetarte, dziurawe itp, a same opaski powinny solidnie utrzymywać je na miejscu. Druga myśl to przepływomierz powietrza.
  10. Masa może być, chociaż gdyby jej zabrakło to chyba by nie załączał nawet bendiksu, a kolega pisze że cyknięcie słychać A swoją drogą to że coś działało dobrze 99999 razy, nie znaczy że zadziała tak samo za 100000 razem Na tym właśnie polega złośliwość rzeczy martwych
  11. Mierzyłeś napięcie spoczynkowe w akumulatorze? Chociaż moja pierwsza myśl to rozrusznik do regeneracji, nie ma już siły kręcić i dlatego żre tyle prądu, że wszystko gaśnie.
  12. Sprawdź lepiej w jakim stanie jest olej i czy go czasem nie przybyło... I czy pod korkiem wlewu oleju nie ma przypadkiem czegoś takiego:
  13. To niestety 1.6 tyle pali
  14. Z tym dymieniem to chyba tylko woda, jak się jeździ dużo na krótkich trasach to normalne. A jak jest moc to już coś. Spalanie w 1.6 nie powinno na mieście przekraczać ok 10l/100km przy skrzyni manualnej, Twój ile pali?
×
×
  • Create New...