KPJ15 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Witam mam pewien problem z Audi a4 b6 otóż zdarza się, że silnik nie schodzi z obrotów (nie zawsze) tzn. zatrzyma się np na 2000 obrotów i chodzi tak przez jakieś 20-30 sekund i potem spada co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlekS 20 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Prawdopodobnie przepustnica. Może być również nieszczelnośc, lub jakiś czujnik padł. Podłącz pod kompa, i zrób logi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KPJ15 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 a orientujesz się może czy tam jest linka gazu? czy jakiś inny patent? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Przepustnica jest elektroniczna. Sprawdź jeszcze zaworek jednokierunkowy w trójniku odmy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubcio1980 36 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Jak Przem8 pisze. U mnie to samo było. Wymieniłem zaworek i spokój 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol992 18 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Zaworek zaworkiem, sprawdź jeszcze czujnik pedału sprzęgła. Wiadomo, że powinien być sprawny, ale jeszcze ważne jest to jak jest ustawiony. U mnie czujnik łapał dopiero w połowie skoku pedału, więc w przypadku kiedy sprzęgło wysoko łapie to silnik dawno już jest wysprzęglony a ecu jeszcze o tym nie wie vcdsem to sprawdzisz, albo zapnij tempomat i wciskaj sprzęgło, zobaczysz w taki sposób kiedy go rozłącza. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r4 44 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 u mnie było podobnie jak u grubcia - padł zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej. Jakub najszybszy test - na odpalonym silniku odkręć korek od oleju i zobacz czy go zasysa czy podskakuje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KPJ15 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 3r4 a co z tego wywnioskuje? bo w sumie jak chodzi o mechanikę samochodową to nie orientuje sie nic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 8 godzin temu, KPJ15 napisał: 3r4 a co z tego wywnioskuje? Że odma działa nieprawidłowo i trzeba wymienić zaworek jednokierunkowy na oryginalny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r4 44 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 9 godzin temu, KPJ15 napisał: 3r4 a co z tego wywnioskuje? bo w sumie jak chodzi o mechanikę samochodową to nie orientuje sie nic ? Po odkręceniu korka powinien on lekko podskakiwać, jeżeli tak nie jest to oznacza, że gdzieś jest problem w układzie i najczęściej jest to zaworek opisany powyżej ~50zł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KPJ15 0 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 Wymieniłem czujnik sprzęgła, zawór odmy, odpowietrznik skrzyni korbowej i wyczyściłem przepustnice i nadal nie pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się