reganajax Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Hey witam. Logi robione przy wskazówkach o logach z tematu kolegi @Łukasz13 więc i Łukasza wołam aby zobaczył Proszę speców aby zerkneli na moje logi: Statyczne PB:http://vaglogi.pl/log-032_vh1bD2.htmlhttp://vaglogi.pl/log-001_003_9n7XK.html http://vaglogi.pl/log-002_033_zx116G6.html Dynamiczne PB:http://vaglogi.pl/log-002_033_2Ucsn8.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_7ohVA.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_86wcs.html Auto jak w temacie. 1.8T ~300tys nalotu Problemem oczywiście wypadanie zapłonu. Cewki, świece, odma + zaworek, ciśnienie na cylindrach itd sprawdzone. Problem na LPG i PB. Jeśli będzie trzeba mogę zrobić logi na LPG. Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Co do logów to wszystko wygląda całkiem dobrze, nie widać problemów. Co do wypadania to cos wiecej? kiedy wystepuje cały czas? na zimnym na ciepłym? na wszystkich cylindrach? na jednym? 1
przem8 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Zapłon wypada na jałowych czy podczas jazdy?
reganajax Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2019 (edytowane) @Łukasz13Występuje TYLKO na 1 cylindrze. Na zimnym czuć zdecydowanie że silnik " kuleje ". @przem8 Głownie na jałowym, praktycznie jak rozgrzeje się to mało co odczuwalne jest " telepanie autem " Edytowane 19 Kwietnia 2019 przez reganajax
reganajax Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2019 1 minutę temu, Łukasz13 napisał: Wypalone zawory pewnie. A ogólnie dawkowanie paliwa itd jest ok? No w 1 kolejności sprawdzałem kompresje: 1 cyl = 12 2 cyl = 12 3 cyl = 11 4 cyl = 12 Mniej więcej spoko ta kompresja wygląda. Też właśnie czytałem ze zawory mogą być wypalone;/ Mogę na tym jeździć jeszcze? Robie trasy ~1000km głownie. Wiesz może jaki koszt z tymi zaworami? Głowice trzeba ściągać, tak?
Łukasz13 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Logi są ok, kompresja może wychodzić dobra a zawory beda nieszczelne, jesli cała reszte juz wykluczyłeś to zostaje głowica. Koszty zalezą od stopnia uszkodzenia głowicy i ilości uszkodzonych zaworów itd. NO I od mechanika, głowice trzeba sciagać. 1
reganajax Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Dobra, dziękuje za pomoc. Na następnym urlopie wezmę się za to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się