loki166 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Witam, Przepraszam z góry za nowy temat. Będę wdzięczny jak mocno nie nakrzyczycie na mnie. Problem mam troszkę spory, mianowicie... Z lewej strony cały czas wieje maksymalna temperatura ( ukrop ) z prawej w zależności jak ustawię( ale też się przycina ) Lewa strona nie reaguje na zmianę temperatury na panelu, czy jest LO, 19 stopni , 23 czy HI to i tak zawsze wieje MAX , jeszcze miesiąc temu miałem tak , że albo gorące, albo Zimne.. Teraz już tylko gorące. Wiecie co trzeba wymienić ? Te nastawy już miałem robione ( czy tam adaptacje ) i nic nie pomogło. Któryś z kolegów mówił , że trzeba wymienić silniczek, a dokładniej to potencjometr. Czy to prawda ? Z racji, iż nie jestem ALFĄ w tych tematach, to czy ktoś z racji świąt mógłby mi pomoc trochę bardziej w tym temacie ? Czyli powiedzieć co trzeba wymienić co kupić ( a może ktoś w Białymstoku lub okolicach chciałby mi w tym pomóc ( oczywiście nie za darmo ) pozdrawiam i czekam na pomoc, jest to temat priorytetowy z moim aucie , gdyż w trasie ciężko jechać bez nawiewu , lub z ogrzewaniem na MAXA( ja to ja, bardziej o dziecko chodzi )
greg2505 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 (edytowane) podłącz kompa i spawdź błędy w klimie, ale pewnie prawy i lewy silniczek do wymiany lub czyszczenia,nastaw się nie robi jak są błędy Edytowane 21 Kwietnia 2019 przez greg2505
loki166 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2019 dlatego chciałbym wymienić, tylko nie wiem co .. cały silniczek ? czy lepiej sam ten potencjometr ? jak dobrać część ?
greg2505 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Ja wymieniałem całe silniczki z b7 , ostatnio braciak kupił całą nagrzewnicę z silniczkami z b7 2007r za 100zł bo też mu padły, na aliexpres są potencjometry , ale nie wiem czy działają
loki166 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Zabrałem się za wykręcenie silniczka od kierowcy, nie wiem czy nie umrę po wszystkim...szok. odkręciłem go , ale nie potrafiłem wyjąć go z tych łopatek co się ruszają. Zostawiłem go odkręconego, sprawdziłem czy działa i on się poruszył, zakręciłem spowrotem i już się nie rusza, teraz w ogóle ani drgnie, chciałem ręcznie go przestawić, ale nie dam rady...o co chodzi? Jeżeli ruszam całym silniczkiem to ok ta łopatka zamyka i otwiera ciepłe powietrze, ale jak chce poruszyć tak jakby silniczkiem to ani drgnie. Jak wypiąć ten silniczek z tych łopatek?
greg2505 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 (edytowane) Silniczek wychodzi z jednym cięgnem , reszta zostaje w aucie , obracaj nim i próbuj wyjąć , tam są ząbki i wychodzą w jednej pozycji, najlepiej wyjmij schowek pasażera tam jest dobry dostęp do silniczków i będziesz wiedział i co chodzi Edytowane 22 Kwietnia 2019 przez greg2505
loki166 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Czyli muszę obracać,aż trafię pozycję w której będę mógł wyjść tę łopatkę?
greg2505 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Tak jedna zostaje przy silniczku reszta przy aucie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się