Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z otwarciem drzwi w Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, założyłem mój pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałość ? Moje A4 B6 od wczorajszego wieczoru nie otwiera drzwi kierowcy. Opiszę całą akcję, a więc:

Wczoraj wymieniałem drzwi kierowcy,po złożeniu drzwi ponownie wszystko pracowało jak należy, po kilku godzinach wsiadłem (zamknąłem drzwi normalnie) ujechalem 6km i wysiadłem z auta. Podczas pierwszej próby zamknięcia drzwi odbiły one i sie nie zamknęły, a po drugim "kłapnięciu" drzwiami zamknęły się normalnie, jak zwykle. Po jakimś czasie próbując wsiąść do samochodu ku mojemu zdziwieniu nie mogłem otworzyć drzwi kierowcy,(klamka działa jak zwykle, nie chodzi luźno). Czyli cięgno nie spadło z tego plastikowego mocowania. Wsiadłem od strony pasażera i próbowałem otworzyć od wewnątrz za "ucho" i bez skutku. Tu też słychać, że linka pracuje,nie zsunęła się, nie spadła. Co do elektryki drzwi to poprawiałem przepust między drzwiami a słupkiem (poprawiałem izolację na wszystkich przewodach), wszystkie urządzenia od strony elektrycznej działają(szyby, zamykanie-otwieranie drzwi, lampka czerwona).

Może mi ktoś podpowiedzieć co sie stało że nie moge otworzyć drzwi? Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem? Proszę o wszelkie podpowiedzi, liczę na was.

Opublikowano

 Jak rygiel działa normalnie to widocznie spadło mocowanie z klamki.

Teraz trochę lipa jak zalozyles boczne śruby boczka bo musisz go zdjąć by to poprawić.

Opublikowano

Czy jest jakaś szansa bez niszczenia czegokolwiek żeby dostać sie do środka? Od dołu blokuje mnie próg,od przodu kokpit z licznikiem. Jedyny plus to taki, że tej dolnej najdłuższej śruby już nie mam wcale. Pozostałe 6sztuk złotych śrub mogę spokojnie odkręcić tylko co dalej??

Opublikowano

W b6 jest tak jak w b5???

Opublikowano

Szczerze mówiąc to nie wiem, B6 mam a przedtem Audi 80 z 89r. ?

Opublikowano

W b5 poza srubami związanymi z rączką ewntualnie z dzwignia szyb mamy dwie śruby małe tj jedna jest koło lusterka a druga  nad zamkiem w drzwiach.

Po ich wykreceniu powinno się zdjąć boczek z zamkniętymi drzwiami wysuwajac go ku górze.

Jeżeli jest tak samo to będziesz musiał zrobić to na siłę.

Opublikowano

Tych śrub nie ma w okolicach lusterka ani przy zamku więc zostaje mi to siłowo wyłamać i dostać sie do zamka,tylko co dalej jak juz będę mieć dostęp? Jest tam jakaś zapadka? Dźwignia? Co muszę zrobić, żeby odryglować te drzwi?

Opublikowano

Wymieniłeś drzwi tak?

Masz jeszcze stare????

Jak otworzysz to złapiesz co i jak.

Opublikowano

Po dzisiejszym dniu rozłożyłem ręce, gdyż mechanizm klamki wewnętrznej jak i zewnętrznej działa do tej pory. Rozerwałem boczek,nie znalazłem innego subtelniejszego sposobu. Pomysłu na otworzenie drzwi też nie mam chociaż teraz mam dostęp do zamka od wewnątrz samochodu. Podsyłam filmiki, w których widać jak działa mechanizm klamki i jak wygląda wnętrze w drzwiach.

Opublikowano

Po rozerwaniu na strzępy boczku dostałem sie do zamka, wypiąłem wtyczke z zamka,potem poruszałem nim na boki,wyszarpałem cięgło klamki zewnętrznej z tego plastikowego mocowania i ręką ruszyłem ten "cyngiel" zamiast ciegłem klamki i drzwi sie nagle otworzyły. Najgorsze jest to, że nie wiem jaka była przyczyna tego, że drzwi się zatrzasnęły i nie odpuszczały wcale. Na pewno nie zostawie tej sprawy, bo niechciałbym po założeniu nowego boczku takiej sytuacji za jakiś czas, dlatego zaraz po znalezieniu nowego zamka wymienię go i przyjrzę sie staremu.

Opublikowano

Przed chwilą miałem ten sam problem zamknąłem drzwi i ani od zewnętrznej ani od wewnętrznej nie udało się ich otworzyć. Dodam tylko, że były to drzwi od kierowcy. Na szczęście udało nam się otworzyć drzwi bez łamania tapicerki.

 

Tapicerka jest przykręcona na 7 śrub, od środa jesteśmy bez problemu wykręcić 6. Cztery znajdują się pod listwą, tą nad klamką, którą można podważyć od lewej strony i wtedy się odczepia częściowo. Niestety prawa strona jest przyblokowana przez kokpit. Natomiast przy uważnym odchyleniu jesteśmy w stanie dojść do wszystkich śrub, w tym do tej ostatniej. Tylko trzeba uważać żeby nie połamać listewki. 
 

Dwie kolejne znajdują się pod uchwytem w drzwiach. (Cały czas mówię o stronie wewnętrznej auta). Po odkręceniu tych 6 śrub jesteśmy w stanie przy otwartym oknie podważyć tapicerkę od góry. Ona jest tam zahaczona od góry. I w po odhaczeniu w taki sposób możemy dosięgnąć do linki, którą bez problemu otworzymy drzwi.

Opublikowano

Już w kilku takich tematach pisałem, aby tak dokładnie zrobić. Boczek jest w tedy cały, jedynie kołki trzeba sobie nowe kupić, ale one i tak się urywają przy normalnym demontażu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...