moniuh Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Cześć, mam wyciek oleju z zaznaczonego miejsca. W jaki sposób uszczelnić połączenie z przepustnicą (oring jest, ale da sie ręką poruszać przewodem i odstaje od zadanego miejsca)? Syfi delikatnie prawą strone silnika poniżej, i nie wiem czy nie "gubi" ciśnienia przy okazji..
azalewsk Opublikowano 22 Maja 2019 Opublikowano 22 Maja 2019 Ten olej bierze się z turbiny. Ja kupiłem na Alibabie rdzeń od CAHA z wirnikami za 100 $ i wymieniłem P&P. Wystarczy zdjąć chłodnicę EGR i gruszkę od turbiny. Nie ma potrzeby zdejmowania całej turbiny jak nie ma błędów turbo (w gruszce jest czujnik położenia kierownic turbiny). Źle rdzenia nie da się włożyć (w rdzeniu jest kołek ustalający), natomiast na stronie zimnej jest wybity punkt przy dolocie oleju do turbiny. Po wymianie rdzenia przestał brać mi olej, a było to pół litra na 1000 km.
moniuh Opublikowano 27 Maja 2019 Autor Opublikowano 27 Maja 2019 Mgielka oleju zawsze jest chociazby z odmy, gdzies sie zbiera i tyle. u mnie chodzi o to, ze ten waz na szybkozłączkę nie do konca stabilnie siedzi na miejscu. można ręką przestawic tak, że robi się mała szczelina w dolnej części połączenia i ucieka ciśnienie i olej kapi przy okazji.
piotrsob1 Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 Jak kielich przy przepustnicy wyrobiony i pazurki na flanszy przewodu elastycznego też, to obydwa elementy do wymiany W dniu 22.05.2019 o 11:43, azalewsk napisał: Ten olej bierze się z turbiny. Ja kupiłem na Alibabie rdzeń od CAHA z wirnikami za 100 $ i wymieniłem P&P. Wystarczy zdjąć chłodnicę EGR i gruszkę od turbiny. Nie ma potrzeby zdejmowania całej turbiny jak nie ma błędów turbo (w gruszce jest czujnik położenia kierownic turbiny). Źle rdzenia nie da się włożyć (w rdzeniu jest kołek ustalający), natomiast na stronie zimnej jest wybity punkt przy dolocie oleju do turbiny. Po wymianie rdzenia przestał brać mi olej, a było to pół litra na 1000 km. A gdzie kolega napisał że mu pije olej w dużych ilościach ? Puki co to nic nie wskazuje na problem z turbiną a Ty mu sugerujesz niepotrzebną naprawę W każdym silniku wyposażonym w turbosprężarkę olej w dolocie jest
azalewsk Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 W nowym nawet grama nie uświadczysz, wszystko zatrzyma separator, a i turbina jest sucha. Nie ma sensu kopać się z koniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się