malucki2i3 Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Witam Kolegów. Wiem ze na forum jest dużo wiadomości na ten temat. Czyściłem przepustnice sprawdzony przewód łączący przepustnice z filtrem nie wiem jak się to fachowo nazywa. Przeczyściłem przepływomierz wymieniona sonda . Nie mam niestety dostępu do vag-a. I próbuje to własnymi siłami. Dodam że mam instalacje gazową i na gazie falowanie nie występuje. Może to będzie cenna informacja i koledzy mi podpowiedzą co robić..
cobradd Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 a próbowałeś zresetowac komputer żeby zgubił wszystkie stare ustawienia i błędy?
ozi_wells Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 sprawdz silniczek krokowy jeszcze moze juz nie pracuje tak jak powinien.
czaja77 Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 ale wydaje mi się ze w tej wersji silniczka krokowego nie ma???
mA4ciek Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 U mnie sprawcą był czujnik obrotów wału korbowego (halla) (koszt 90zł - jak ręką odjął) Proszę używaj szukajki bo pisze o tym czujniku 10 raz
veyron79 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 W tej wersji NIE MA SILNICZKA KROKOWEGO!!! Miałem ten sam problem. Opiszę po krótce. Wyczyściłem przepływomierz (trzeba uważać, można uszkodzić), następnie czysciłem przepustnicę. Sprawdż w jakim stanie jest (zapomniałem fachowego określenia części) odpowietrznik silnika. Znajduje się pod kolektorem dolotowym. Jest to rurka olejoodporna wchodząca od spodu do przepustnicy a z drugiej strony za pośrednictwem kolanka do bloku silnika. U mnie kolanko było całe popękane, a cżeść wchodząca do silnika skruszyła się, także zawleczka nie miała już czego trzymać. Części możliwe do kupienia tylko w serwisie ok 90 zł (za tą cenę) W sklepie to trzeba doliczyć zarobek sępów pośredniczących. Acha nie obejdzie się bez wyciągania kolektora dolotowego, ale warto zrobić wszystko jak się należy. Po tych pracach zajechałem do warsztatu, gdzie wpuścili mi przy zapalonym silniku przez przepustnicę jakiś środek czyszcząsy (nie pamiętam nazwy) kilkuatapowo (przy 1000, 1500, 2000 i 3000 obr/min). Jak ręką odiął. Trzyma obroty jak ta lala. Pozdrawiam i do dzieła
Ronin Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Veyron79 ma rację : sprawdź odmę, która jest pod kolektorem dolotowym. Sępy pośredniczące super określenie , muszę zapamiętać ... hhihihihihih super.
kris_kilt Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Witam , Tydzien temu mialem ten sam problem , przeczysciłem przepustnice(pomoglo to za pierwszym razem juz jakis czas temu) troche pomoglo ale niewiele , nadal falowały , oddałem auto do innego mechanika - wyczyścił silniczek krokowy i przepustnice od niskich obrotów jeszcze i jak ręką odjął - znów śmiga normalnie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się