veyron79

Pasjonat
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O veyron79

    1. !!!!!!!!!!!! Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc. Dzisiaj w nocy w Wodzisławiu Śląskim na ul. Tysiąclecia skradli mi Audi A4 B6 1.9 TDI 130KM Kolor: Szary metalik Rocznik: 2003 Przebieg: 187000km Nr VIN: WAUZZZ8E34A062118 Nr rej. SWD 9WR9 tel. kont. 668863089 Dziękuję wszystkim za pomoc i wsparcie Poniżej przedstawiam zdjęcia
    2. Do jacekm W każdej B5 jest moduł komfortu. Z resztą nie spotkałem się do tej pory z takim przypadkiem aby w jakiejś nie było
    3. stary masz A4, nie rób z tego samochodu tandety, a taki będzie jak założysz to badziewie
    4. bez komentarza. WIEŚ TUNING.........
    5. Miałem podobny problem, błąd 13.5(klapa nogi/odszraniacz ciągła blokada) i 8.5(klapa regulacji temperatury ciągła blokada). Najpierw upewnij się czy załącza się sprężarka (sprawdzisz po obrotach silnika-powinny nieznacznie wzrosnąć, sprawdź czy masz czynnik chłodzący i czy rurka z klimy(znajdują się pod maską przed filtrem pyłkowym) jest zimna przy pracującej klimie. Jeśli to sprawdzisz i jest ok to klima działa i pozostają tylko do sprawdzenia silniczki klimy. U mnie wczoraj wszystko wróciło do normy, ale nie obyło się bez demontażu silniczków. Proponuję najpierw spróbować skasować błędy vagiem. Jeśli to nie pomoże pozostaje ingerencja w silniczki. Wyciągnij, przeczyść komutator, sprawdź na sucho podłączając baterię (nie wiem na jakie napięcie masz silniczki, ja mam na 7V, ale są też na 12V-SPRAWDŹ). Potem skręcasz do kupy, adaptacja klimatronika (krańcowe położenia silników) i możesz już się cieszyć klimą. Mam nadzieję że pomogłem......... POZDRAWIAM
    6. Widziałem ostatnio takie w seicento. Jak chcesz należeć do takiej ligi to sobie je zostaw. Ja bych wywalił w diabły. Nie oszpecaj sobie gabloty Pozdrawiam...
    7. Błagam nie róbcie wiochy. Maluchy tak tuningowali, bo nie stać ich było na porządny samochów. A4 nie trzeba przerabiać. Dziwię się tym którzy tak oszpecają swoje auto i wystawiają się przy okazji na pośmiewisko. WSTYD...................
    8. Całkiem całkiem jeśli ktoś lubi......... WIEJSKI TUNING............Ja nie jestem zwolennikiem takich wynalazków, ale wszystko kwestią gustu. POZDRAWIAM............
    9. Na 100% masz ADR, jest to napisane pod plastikami osłaniającymi silnik od góry (świece). Co do falujących obrotów - też przez to przechodziłem i jak ręką odiął. Czyściłem przepływomierz(ostrożnie aby nie uszkodzić), następnie czyszczenie przepustnicy, wymiana odmy. Po tych zabiegach mechanik zaaplikował preparat (nie pamiętam nazwy) do czyszczenia całego układu wprowadzony przez przepustnicę przy zapalonym silniku. Jak ręką odiął. Do dzisiaj nie mam problemu z obrotami a zabieg wykonałem w zeszłym roku. Życzę dużo wytrwałości i powodzenia...
    10. tego nie można porównać. KAYABA to kilka klas wyżej...
    11. W tej wersji NIE MA SILNICZKA KROKOWEGO!!! Miałem ten sam problem. Opiszę po krótce. Wyczyściłem przepływomierz (trzeba uważać, można uszkodzić), następnie czysciłem przepustnicę. Sprawdż w jakim stanie jest (zapomniałem fachowego określenia części) odpowietrznik silnika. Znajduje się pod kolektorem dolotowym. Jest to rurka olejoodporna wchodząca od spodu do przepustnicy a z drugiej strony za pośrednictwem kolanka do bloku silnika. U mnie kolanko było całe popękane, a cżeść wchodząca do silnika skruszyła się, także zawleczka nie miała już czego trzymać. Części możliwe do kupienia tylko w serwisie ok 90 zł (za tą cenę) W sklepie to trzeba doliczyć zarobek sępów pośredniczących. Acha nie obejdzie się bez wyciągania kolektora dolotowego, ale warto zrobić wszystko jak się należy. Po tych pracach zajechałem do warsztatu, gdzie wpuścili mi przy zapalonym silniku przez przepustnicę jakiś środek czyszcząsy (nie pamiętam nazwy) kilkuatapowo (przy 1000, 1500, 2000 i 3000 obr/min). Jak ręką odiął. Trzyma obroty jak ta lala. Pozdrawiam i do dzieła
    12. jazda na 98 nic nie da, po za tym że może być wyższe spalanie. Te silniki nie reagują na taką mieszankę, nowe owszem. Jakbyś miał silnik FSI jak w vw to różnica będzie odczuwalna
    13. ja swój wyczyściłęm i wszystko było git, chociaż nie mam turbo
    14. Nie polecam wycinania kata. a już na pewno wstawiania strumienicy. Nie dość że nie poprawi osiągów to jeszcze wrażenia akustyczne jak w maluchu tuning show. Nie robiłbym tego błędu, kumpel do tej pory załuje że założył strumienice. Co do rury przelotowej, to to samo co przelotówka - mniejsze zło. Oczywiście decyzja należy do Ciebie. Szkoda psuć dźwięk takiego silnika, a i osiągi mogą spaść.