Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 C6 LIFT 3.0 TDI QUATTRO OEM+


skubiszek

Rekomendowane odpowiedzi

zastanawiałem jednak dla mnie unlimited albo osram cool blue boost świeci lepiej niż cbi6000k. Fajnie wygląda ale światło w unlimited laser mocniejsze. 

Co do skrętnych, miałem w służbowej octavii, ok nawet jakoś to działa ale czy jest niezbędne? Nie dla mnie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jeździ i robi kilometry. W sobotę serwis olejowo-filtrowy i działamy dalej ? w między czasie wpadły 4 nowy gumy pod tytułem Dunlop Sp sport maxx rt2. Poprzednie poszły na reklamację przez bicie promieniowe (wszystkie 4 szt). Oponeo zaproponowało wymianę na nowe lub z dopłatą na inne więc  po dobrym rabacie się zdecydowałem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a poprzednie jakiej marki opony byly? ten Dunlop tez czesto wraca na reklamacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem wcześniej jakieś barumy i miały niestety bicie promieniowe- problem znany dla oponeo. Jakaś partia poszła słaba i musiałem reklamować. 

 

Zmieniłem w końcu kierownicę ? łopatki zaprogramowane, kierownica ma ciut mniejszy wieniec. Jestem mega zadowolony 

W sobotę zmieniłem hamulce z przodu ? 

tarcze zimmermann + klocki ferodo na przodzie, tył jest jeszcze bardzo ładny. 

 

57b63bc9f008b02egen.jpg

c25e45d2039dcc45gen.jpg

Edytowane przez skubiszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna kiera,taka jak u mnie :) wiadomo ze ta splaszczona z s-line polifta jest :kox: ale jej ceny sa chore. 

no to teraz jeszcze galka automatu ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację że ceny chore ale warto, ja właśnie ostatnio zainwestowałem, całkiem inne wnętrze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakaś firma przerabia robiąc ściecie i zastanawiam się czy nie wysłać jej do przeróbki ? moja jest z a5 i na prawdę fajniej się jeździ mimo, że miałem 3 ramienną też wcześniej. 

 

David jaką gałę byś tu widział ? taką jak u Ciebie? 

Edytowane przez skubiszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba będzie upolować ?

z nowości udało mi się upolować wreszcie poprzez licytację nowe palniki osram night breaker laser- chyba najlepsze z możliwych :) 

teraz tylko trzeba znaleźć chwilę czasu na zrzucenie zderzaka i montaż 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, skubiszek napisał:

trzeba będzie upolować ?

z nowości udało mi się upolować wreszcie poprzez licytację nowe palniki osram night breaker laser- chyba najlepsze z możliwych :) 

 teraz tylko trzeba znaleźć chwilę czasu na zrzucenie zderzaka i montaż 

Łee co Ty, trochę wprawy i w 20 min pod blokiem to się robi. Wyciągasz puchę z filtrem powietrza, z drugiej strony opuszczasz w dół zbiorniczek od wspomagania i dasz radę bez większych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde miałem problem z zapięciem żarnika d3s a poza tym muszę zdjąć zderzak, żeby wymienić łącznik między wężami spryskiwaczy xenon. 

D2S zmieniałem pod blokiem ale d3s ma inne zapięcie ;-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa chyba, że tak. Ja mam w przedlifcie D2S więc bazowałem na tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu żarnik jest z zapłonnikiem i zapinasz go takim pierścieniem,

Mega ciężko było mi to zapiąć na soczewce jak miałem wyjętą lampę a co dopiero jakbym to robił na aucie

Dostęp taki sam ale jak mam się wkurzać to wole zrzucić zderzak i zrobić to bezstresowo i porządnie ? 

znalazłem filmik z zapięciem tak jak mówisz, zobaczymy może spróbuje chociaż z jednej strony. 

Edytowane przez skubiszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

operacja zakończona powodzeniem. Wczoraj zrzuciłem zderzak, poprawiłem mocowanie spryskiwacza xenonów bo wężyk był dziwnie poprowadzony i mimo poprawnego zapięcia po podaniu płynu pod ciśnieniem się wypinał. Trochę poprawiłem jego prowadzenie, wpiąłem jeszcze raz i trzyma elegancko ? 

Zmieniłem również żarniki na osramy, różnica widoczna od razu ale trzeba trochę poczekać na osiągnięcie prawidłowej barwy. Dzisiaj dokonam jeszcze regulacji. Przy okazji udało się ładniej spasować lampy przednie ze zderzakiem i maską ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jeździ, obecnie na zimowych oponach. Przymierzam się do wymiany kompletnego zawieszenia. Co prawda nie ma mocnego pukania  ale coś tam się powoli odzywa. Wymienie wszystko łącznie z amorami, ich poduszkami a także poduszkami - tulejami sanek. Całkowicie odnowione zawieszenie na pewno poprawi prowadzenie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i mały up.

Niestety spotkała mnie przykra niespodzianka chociaż może i dość spodziewana

Zerwało się koło pasowe. 

Przy okazji wymienione wszystkie paski, rolki, napinacze, pompa wody, termostat, chłodnica klimy. Auto poskładane i testujemy. Chodzi na pewno ciszej i aksamitniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.02.2020 o 16:45, skubiszek napisał:

i mały up.

Niestety spotkała mnie przykra niespodzianka chociaż może i dość spodziewana

Zerwało się koło pasowe. 

Przy okazji wymienione wszystkie paski, rolki, napinacze, pompa wody, termostat, chłodnica klimy. Auto poskładane i testujemy. Chodzi na pewno ciszej i aksamitniej. 

Przy jakim przebiegu to nastąpiło? Mam w A6 C6 CDYA około 250tkm raczej ORI i zastanawiam się czy nie zrobić tego zanim będzie za późno i gdzieś za granicą się rozleci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...