Kiki28 Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 (edytowane) Witam, Prośba o pomoc w diagnozie auta. Z tego co sam się domyślam to napinacz i łańcuch do wymiany bo czasem jest słyszalny. Ogólnie wycieka jeszcze płyn chłodzący - jestem w trakcie szukania, po przełączeniu na LPG zaczyna się wydobywać trochę białego dymu nie wiem czy to nie uszczelka - na PB jest ok ( czy jest możliwość , że plyn wyciekając leci na wydech i dlatego dymi na biało czy tylko uszczelka daje taki objaw? woda sie zbiera na wysokosci akumulatora), ale pomimo tego wycieka jeszcze gdzieś bo wywaliło mi zbiorniczek cały przez 4-5h. Katalizator jest starym błędem to wiem, cała reszta nowa. Prośba o pomoc bo już mnie qrwica strzela. Z góry dzięki 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01304 - Radio 49-00 - No Communications 01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent EDIT: Jednak na PB też dymi z rury, przy spokojnej jeździe jest ok ale jak przycisnę do 5k obrotów to leci sporo. Edytowane 1 Maja 2019 przez Kiki28
BeyerBrown Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Kiki28 napisał: 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Bezpiecznik od pompy vacuum przepalony, przekaźnik go załączający uszkodzony, pompa vacuum uszkodzona albo jest nieszczelność w układzie serwa hamulcowego - wężyki do sprawdzenia i zaworki zwrotne. Najgorszy (najkosztowniejszy) przypadek to serwo hamulcowe do wymiany, używki sobie odpuść, handlarze sprzedają niesprawdzone g.ó.w.n.a. co tylko ładnie wyglądają. Zamiennik TRW ~ 500zł, żeby go wymienić koniecznie trzeba zdemontować pedał hamulca, pompę hamulcową i odpowietrzyć na nowo układ, żonglowanie używkami i liczenie (w końcu) na cud to zabawa dla cierpliwych majsterkowiczów Diagnoza: Zapłon na ON Engine->Fault codes->Erase fault codes (koniecznie!) Engine->Basic Settings->Group 008->wywołać TEST ON tj, kilka razy pod rząd energicznie naciskać pedał hamulca. Ciśnienie w układzie musi osiągnąć wartość poniżej 500mbar i nie może rosnąć. 2 godziny temu, Kiki28 napisał: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded Dmuchawa SAI ledwie dmucha lub przekaźnik ją załączający jest uszkodzony. Znajduje się w skrzynce gdzie siedzi sterownik silnika. Kto wie, może masz tam powódź... 2 godziny temu, Kiki28 napisał: 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent W zamku tylnych lewych drzwi jest albo zimny lut albo mikrostyk uszkodzony. Albo moduł komfortu ma chłodzenie wodne 2 godziny temu, Kiki28 napisał: 01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications W syrenie alarmu wylały prawdopodobnie ze starości akumulatorki, narobiły w środku bałaganu i padła w nim elektronika. Syrena do wymiany. W "nowej" (używce) wymień na dzień dobry akumulatorki bo sytuacja się powtórzy. Edytowane 1 Maja 2019 przez BeyerBrown
Kiki28 Opublikowano 1 Maja 2019 Autor Opublikowano 1 Maja 2019 (edytowane) 43 minuty temu, BeyerBrown napisał: Bezpiecznik od pompy vacuum przepalony, przekaźnik go załączający uszkodzony, pompa vacuum uszkodzona albo jest nieszczelność w układzie serwa hamulcowego - wężyki do sprawdzenia i zaworki zwrotne. Najgorszy (najkosztowniejszy) przypadek to serwo hamulcowe do wymiany, używki sobie odpuść, handlarze sprzedają niesprawdzone g.ó.w.n.a. co tylko ładnie wyglądają. Zamiennik TRW ~ 500zł, żeby go wymienić koniecznie trzeba zdemontować pedał hamulca, pompę hamulcową i odpowietrzyć na nowo układ, żonglowanie używkami i liczenie (w końcu) na cud to zabawa dla cierpliwych majsterkowiczów Diagnoza: Zapłon na ON Engine->Fault codes->Erase fault codes (koniecznie!) Engine->Basic Settings->Group 008->wywołać TEST ON tj, kilka razy pod rząd energicznie naciskać pedał hamulca. Ciśnienie w układzie musi osiągnąć wartość poniżej 500mbar i nie może rosnąć. Sprawdziłem i po kilku depnięciach wskoczyło na 920mbar. Gdzie dokładnie jest ulokowana syrena alarmu? Dzięki za pomoc. Edytowane 1 Maja 2019 przez Kiki28
przem8 Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 Błędy wypadania zapłonu pojawiają się jak pojeździsz tylko na benzynie? Sprawdź co powróci po skasowaniu błędów, a co do błędu napinacza wrzuć loga 90+93 z normalnej jazdy. Co do błędu kata to albo już kończy żywot lub źle wystrojone lpg. Jakie są korekty długoterminowe? Reszta to jak kolega wyżej napisał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się