mazi90 Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 (edytowane) Witam, jestem nowy na forum, mam problem ze swoja 1.8t , po zakupie wyszło że autko dymi na niebiesko po przegazowaniu kiedy chwilę pochodzi na wolnych obrotach, więc zabrałem się za diagnozę turbo i okazało się że ma luz góra dół i wzdłużny.... Więc turbo zregenerowane kompletnie, ale dziś po złożeniu nadal dymi przepalonym olejem.. oleju w układzie nie ma, wszystko wymylem przed złożeniem, jedynie kolektora nie wyciagalem, jakieś pomysły? Głowica czy to już dół siada? Edytowane 1 Maja 2019 przez mazi90
Fwl7 Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 Jak pusci dymka po nocy to szczelniacze. Jak na rozgrzanym silniku bierze to pierścienie prawdopodobnie. Szukaj silnika jak nie to remont 1
mazi90 Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 35 minut temu, Fwl7 napisał: Jak pusci dymka po nocy to szczelniacze. Jak na rozgrzanym silniku bierze to pierścienie prawdopodobnie. Szukaj silnika jak nie to remont Jadę po zegar i zmierzę ciśnienie...
mazi90 Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Opublikowano 4 Maja 2019 W dniu 3.05.2019 o 01:16, Fwl7 napisał: to jest b5? Tak, B5 ale miała motor zmieniony, głowica została AWT a słupek jest teraz AEB, ściągnąłem głowice przedwczoraj, i uszczelniacze puszczaja na dolotowym i wydechowym, ciśnienie na garach ma po 11-12 na ciepłym trochę mniej, w poniedziałek dam głowice do sprawdzenia i zobaczymy co wyjdzie bo chyba pęknięcie między zaworem wydechowym a świeca na czwartym cylindrze, turbo zrobione całe nowe praktycznie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się