damian111 1 Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Błąd 16683 Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona granica regulacji. Proszę analizę logów. 1.8t bfb http://vaglogi.pl/log-115_118_002_hYJYx.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Auto po programie. Turbo nie osiąga zadanego doładowania. Może być uszkodzona turbina, źle wyregulowana sztanga. Dv sprawdzane? Zrób loga z odpiętym n75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 1 Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Dv wymienione na nowe audi ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 1 Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 zrobię zaraz loga na odpiętym n75 115 118?? a szczelność doloty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Zrób komplet logów 2+33, 3+20 i z odpiętą wtyczką 115+118. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 1 Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 http://vaglogi.pl/log-115_118_002_3wb1CFv.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 1 Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 (edytowane) bez n75 Nie mam juz jak bo szwagier pojechał do domu ale zrobiłem poprzednie tylko bez n75 wypięte. Edytowane 4 Maja 2019 przez damian111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Sztanga wg słabo naciągnięta. Turbo było może regenerowane? Jeśli regulacja sztangą nie przyniesie efektu to zapewne żeliwo popękane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 1 Opublikowano 8 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Nie nic robione nie było A jak wyregulować sztaluge jest jakieś sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian111 1 Opublikowano 8 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Po czym rozpoznales że wg jest luźne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Godzinę temu, damian111 napisał: Po czym rozpoznales że wg jest luźne? Z odpiętym n75 powinno pompować 0,3b, a u Ciebie trochę brakuje, więc albo sztanga lub żeliwo popękane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się