poziek 14 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 - moim zdaniem świecąca część za turbiną przy ostrej jexdzie to norma. nigdy mi się nie świeciła część za turbiną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 0 Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 dopiero jutro beda logi bo koles nie ma czasu a te przerobie dzis,i zapaliła mi sie kontrolka silnika bład 16804 a kat wymieniony masakra mam nadzieje ze jak wkoncu zrobie logi to wszystko sie wyjasni a narazie [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 17:19_________________________________________________ Juz sa poprawione logi czy mozna teraz z tego cos odczytac? Wednesday 11 March 2009 18:59:16 8E0 906 018 B 1.8L R4/5VT 0004 Group A: '003 Group B: Not Running Group C: Not Running RPM Mass Flow Load Ign. Timing TIME TIME TIME MARKER STAMP /min g/s % ?ATDC STAMP STAMP 0.57 2240 6.14 4.7 2.3 1.06 2200 6.08 4.7 2.3 1.46 2160 5.83 4.3 2.3 1.86 2160 5.69 4.3 10.5 2.28 2120 9.72 7.5 24.0 2.78 2120 15.64 12.2 20.3 3.18 2160 18.86 14.1 18.0 3.58 2160 10.22 7.5 21.0 3.99 2200 9.81 7.5 23.3 4.49 2200 9.42 7.1 22.5 4.89 2200 11.22 8.6 24.0 5.29 2240 11.53 8.6 21.8 5.70 2240 10.25 7.5 24.0 6.10 2280 8.81 6.7 27.0 6.50 2280 8.64 6.7 23.3 6.90 2280 8.08 6.3 22.5 7.30 2280 7.39 5.5 21.8 7.70 2280 7.44 5.5 16.5 8.10 2280 7.00 5.5 17.3 8.50 2280 7.22 5.5 18.0 8.92 2280 7.17 5.5 20.3 9.32 2240 10.50 8.2 23.3 9.72 2280 16.14 11.8 22.5 10.12 2320 18.97 13.7 21.0 10.52 2360 20.22 14.5 23.3 10.93 2400 22.97 16.5 22.5 11.32 2400 19.44 12.9 21.0 11.73 2440 17.14 11.4 21.8 12.23 2480 15.39 10.6 21.0 12.65 2520 8.83 6.7 27.0 13.14 2480 7.72 5.9 19.5 13.64 2480 6.39 5.1 7.5 14.04 2480 6.36 5.1 4.5 14.44 2440 6.53 5.1 3.0 14.86 2400 6.44 5.1 3.0 15.35 2360 6.56 5.1 3.0 15.75 2360 6.39 4.7 3.0 16.26 2320 6.11 4.7 3.0 16.66 2280 6.19 4.7 3.0 17.06 2240 5.86 4.7 17.3 17.46 2240 6.42 5.1 16.5 17.86 2240 11.78 8.6 24.8 18.28 2240 12.97 9.8 22.5 18.77 2240 12.69 9.4 22.5 19.17 2240 17.11 12.9 22.5 19.67 2280 22.25 16.9 23.3 20.07 2320 23.92 17.3 18.8 20.49 2360 19.56 13.3 20.3 20.98 2360 12.67 9.0 23.3 21.38 2360 9.58 7.1 20.3 21.80 2360 6.64 5.1 6.0 22.20 2280 5.83 4.7 5.3 22.60 2160 5.69 4.3 2.3 23.09 2000 5.50 4.3 2.3 23.49 1640 4.36 3.1 0.8 23.89 1360 3.44 2.4 3.8 24.31 1160 3.00 2.0 7.5 24.81 1000 2.58 1.6 9.8 25.21 880 2.44 1.6 9.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Żeby zrobić logi dynam. powinnieneś wrzucić 3bieg, 1400rpm i dajesz buta na maksa do odcinki... Tak robiłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 0 Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Nie. Sory jutro to poprawie .Mam nadzieje ze w koncu wyjdzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic 0 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 - moim zdaniem świecąca część za turbiną przy ostrej jexdzie to norma. nigdy mi się nie świeciła część za turbiną... Poziu jak ty jeździsz na emeryta to nie świeci sorry za OT, już sie zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 0 Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 mam nadzieje ze w koncu poprawnie wszystko zribiłem http://img128.imageshack.us/img128/7286/beztytuul.jpg http://img440.imageshack.us/my.php?image=beztytuu2c.jpg http://img440.imageshack.us/my.php?image=beztytuu3.jpg http://img440.imageshack.us/my.php?image=beztytuu4.jpg http://img15.imageshack.us/my.php?image=beztytuu5g.jpg http://img15.imageshack.us/my.php?image=beztytuu6g.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 masz czipa? na moje oko coś z paliwem...skąd takie korekty zapłonu ? doładowanie jest....przepływką pokazuje za mało jak na czipa... Gregory co myślisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Jak kupowałem autko to gosc powiedziałze ze ma czipa ,ja po kupnie zmieniłem moduł komfortu a na tym module była plomba mechanika który go czipował wiec teraz nie wiem bo sie na tym nie znam czy ten czip był w tym module czy nie, acha i po wymianie oczywiscie wgrali mi nowe oprogramowanie [br]Dopisany: 15 Marzec 2009, 10:58_________________________________________________Wymienilem przeplywke ale nie pomoglo ,a w dodatku jak dam buta to powyrzej 3 tys obroty zapiepszaja do gory a auto nie przyspiesza .Cisnienia jeszcze nie sprawdzalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier 0 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 dodatku jak dam buta to powyżej 3 tys obroty zapiepszaja do góry a auto nie przyspiesza sprzęgło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 dodatku jak dam buta to powyżej 3 tys obroty zapiepszaja do góry a auto nie przyspiesza sprzęgło ? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 0 Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 a orientujecie sie ile morze kosztowac wymiana plus czesci ,dodam jeszcze ze ten efekt nie wystepuje cały czas .Miesiac jest ok i znowu objawy wracaja a ostatnio pow 3 t auto szarpało traciło moc i po chwili moc wracała czy moze to byc pompa paliwa Pokazywało bład od sondy a sonda nowa i 16684,16685 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomi 3 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 a sonda oryginał czy uniwersalna? może wtyczka nie łączy, sprawdź to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 0 Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 wtyczka ok ale mechanik powiedział żebym zaczął sprawdzać od filtra paliwa bo to wszystko zaczęło sie po wymianie tegoż filtra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elberoth 4 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Auto na 100% ma zmieniony program. Ładuje 1,1 bara requested boost. Zapłon ma wartości w normie, a jednak z jakiegoś powodu masz KOSMICZNE wartości CF - wartość ta pokazuje o ile ECU cofa ci zapłon. Powinieneś mieć same 0, 0, 0, 0, a masz 8-12 na wszystkich cylindrach ! Wygląda to tak jakbyś zalał paliwa 85 oktanów i silnik ścinał zapłon aby nie dopuścić do spalania detonacyjnego. Zrób loga na 4 biegu od 2000 do 6500 (musisz mieć długi kawałek pustej drogi; log na 3 będzie zbyt krótkim obciążeniem dla silnika) i zrób mi proszę logi kanałów 003, 031, 034, a potem jeszcze drugi - 004, 031, 034. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Dokładnie auto po chipie ,ale potem miało zmieniony moduł komfortu i zostało wgrane seryjne oprogramowanie w aso i zmieniony filtr paliwa no i od tamtej pory auto zaczeło własnie tak wariowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elberoth 4 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Nie wiem, może ci pompa paliwa pada ? W tym aucie wszystko jest razem - pompa, filtr i regulator paliwa. Trzeba by najpierw zobaczyć log kabału 031 i zobaczyć jakie masz wartości AFR (Air Fuel Ratio). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się