Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja silnika cdhb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam 

Chcialbym sie dowiedziec moze ma ktos juz to za soba mianowicie regenerowanie silnika z powodu duzego ubytku oleju i wypuszczania chmurki czarnego dymu podczas ruszania

Mam kilka pytan mianowicie

1.co dokladnie jest do wymiany 

2. Jaki koszt jest tego zabiegu

3. Czy moze byc turbina tez do wymiany

4. Lepiej kolektor ssacy wypalic i wyczyscic czy kupic nowy

5. Na jaki mniej wiecej okres czasu zmniejszylo sie spalanie oleju

6. Jaka oliwe najbardziej polecacie bo naprawde rozlozone zdanie na ten temat jest

Z gory dziekuje bardzo za udzielone informacje i zycze milego dnia

Edytowane przez bartek199219
Korekta
Opublikowano

Witam serdecznie 

Tak ogólnie tak rozwiązałem problem poboru oleju jestem bardzo zadowolony i naprawdę ogólnie auto teraz ciągnie od samego dołu powróciła kompresja silnika że czuć to że auto jeszcze ma ten zapas mocy przy redukowaniu tak samo wbija w fotel 

AUTO BYLO NAPRAWIANE W FIRMIE MOTO-DEX MECHANIKA POJAZDOWA RUCHLIKI JEST TO NA MAZURACH MNIEJ WIECEJ 40KM ZA ELBLAGIEM SZCZERZE POLECAM CHLOPAKI NAPRAWDE ODWALILI KAWAL ROBOTY BO AUTO STALO NIE CALY TYDZIEN A SAM BEZ ZASTANOWIENIA WOLALEM POSTAWIC DO OSOBY KTORA JEST TROCHE DROZSZA I SOLIDNA NIZ BY TYLKO KTOS JESZCZE GORZEJ ODWALIL FUSZERKE PODKRESLE ZE OD SWOJEGO MIEJSCA ZAMIESZKANIA MIALEM 300KM DO WARSZTATU I PODCZAS CALEJ NAPRAWY ZDJECIA KONTAKT TELEFONICZNY BYL CALY CZAS O WSZYSTKIM JA DECYDOWALEM NIC NIE BYLO WYMIENIONE BEZ MOJEJ WIEDZY 

Ogólnie to było wymienione wszystko mianowicie:

- Tłoki firmy kolbernschmidt

- Pierścienie tej samej firmy co tloki

- kapitalny remont glowicy

- Uszczelki wszystkie bez wyjątku uszczelka    korbowa również firmy erling

- Olej 5w30 Valvoline dla mnie to jest jeden z lepszych olejów do tego silnika z filtrami

- Chłodnica z powodu zapieczenia           skorodowania węży odprowadzających w   załączniku wysyłam dokładnie o jaki   przewód chodziło szczerze mówiąc   najtańszy koszt było rozwalić chłodnice niż kupować ten przewód z powodu że ciężko go dostać no i nie było czasu na to by go demontować a jest połączony on do układu klimatyzacji

- szpilki głowicy

- uszczelnicze wału

- uszczelnicze turbiny

- lancuch z napinaczem tylko najlepsze rozwiązanie żeby był napinacz nowszego modelu bo jest niezawodny u mnie akurat łańcuch był wymieniony przed remontem także nie został wliczony w koszta nie pamiętam jakiej firmy był rozrzad

- filtr wariatora

- świece zapłonowe

- panewki

- regeneracja turbiny u mnie akurat była ona w dobrym stanie także koszt regeneracji wyniósł tylko  270zl

NAJWZNIEJSZE JESLI KTOS SIE PODEJMIE NAPRAWY ROWNIEZ NIECH MECHANIK ZWROCI SZCZEGOLNIE UWAGE CZY FILTRY SIATKOWE PODSTAWY WALKOW ROZRZADU SA NIENARUSZONE U MNIE JEDNO PEKLO I NASZCZESCIE SITKO NIE WPADLO DO KANALU OLEJOWEGO BO MOZE NAPRAWDE ZROBIC WIELKIE SZKODY DODAM ZE SA BARDZO CIEZKO JE DOSTAC PONIEWAZ AUDI JUZ NIE PRODUKUJE ICH I SERIO NA OLX ALLEGRO I PRYWATNYCH SKLEPACH ZNALAZLEM JEDNA OSOBE KTORA MIALA TAKIE OWO SITKO W ZALACZNIKU ZDJECIE JAK TO U MNIE WYGLADALO I JAK WYGLADA !!!!!!!

 

Remont został zrobiony przy Przebiegu 230tys km w tym momencie zrobiłem 10 tys kam przy 8tys km zrobiłem wymianę oleju i stwierdzam że najlepiej wymieniać w przedziale 8 max do 10 tys km ponieważ im częściej tym lepiej dla żywotności silnika a od remontu do wymiany auto oczywiście wzięło trochę oleju +-0.8l ale to jest logiczne że względu że wszystko było na nowo robione czyszczone i ten olej musiał poprostu powchodzic w swoje miejsca jutro będę miał ogólnie cała fakturę ile wyniosła robocizna i remont jak dobrze pamiętam to było 7.600 ale w tym jeszcze wymieniałem sprężyny na eibach -3.5cm i zostały mi doliczone wszystkie jakie były możliwe zniżki bo mój przyjaciel znał mechanika i udało się coś zaoszczędzić ale podczas odbioru i rozmowy z szefem warsztatu normalnie naprawa cała z częściami i robota bez znizek wynislaby +-10000 zł a może i nawet wiecej zależy od stanu jaki jest tam w środku 

A I W NAPRAWIE NIE BYLO WYMIENIANEGO ROZRZADU BO ZOSTAL WYMIENIONY WCZESNIEJ BO MI TEZ SIE POSYPAL ALE CZESCI ROZRZADU TO TEZ KOSZT W SUMIE JAKIES 1600ZL ZALEZY WSZYSTKO CZY Z ASO CZY SAMEMU SIE KUPOWALO

 

CZAS NAPRAWY W MOIM PRZYPADKU BYLO ROBIONE NAPRAWDE NA WCZORAJ TO 8 DNI RAZEM Z JAZDA PRÓBNĄ I SPRAWDZENIEM CZY NIE MA ZADNYCH WYCIEKOW I KOMPLIKACJI

IMG-20191020-WA0008.jpg

IMG-20191020-WA0007.jpg

IMG-20191020-WA0006.jpg

IMG-20191020-WA0005.jpg

Opublikowano

Mam kilka pytan mianowicie

1.co dokladnie jest do wymiany - najważniejsze są tłoki muszą być najnowszej generacji (np. kolbernschmidt ), resztę weryfikuje mechanik,

2. Jaki koszt jest tego zabiegu - bez rozrządu to ok. 6-8 tyś zł.

3. Czy moze byc turbina tez do wymiany - bardzo rzadko silniki tfsi maja żywotne turbiny chłodzone cieczą.

4. Lepiej kolektor ssacy wypalic i wyczyscic czy kupic nowy - powinno się go dać wyczyścić.

5. Na jaki mniej wiecej okres czasu zmniejszylo sie spalanie oleju - na całą żywotność silnika (najważniejszy jest prawidłowy styk nowego tłoka z cylindrem) jeśli wszystko jest wykonane prawidłowo to problem nie powraca.

6. Jaka oliwe najbardziej polecacie bo naprawde rozlozone zdanie na ten temat jest - wszystkie oleje na M (motul, millers) ważne dla rozrządu - specyfikacja 5W30 i wymieniany max. co 15 tys km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...