Jump to content

Recommended Posts

Posted

A4 1.9TDI 1Z modyfikacja po raz drugi było tak :)

1f83db3b2c55339fm.jpg

Teraz został wybity katalizator dzieki czemu auto przestało dymic i zaczeło zajefajnie jeździć :> do tego dołożyłem wtryski AHF 110 i wyszło całkiem sporo jak na oryginalna turbine w 1Z.Programu juz nie poprawialiśmy bo i tak myslałem ze ze 120Ps bedzie a niutonow ze300 a tu niespodzianka 129,5Ps 315.8Nm :shocked:

PS.Ktos kiedys napisał że z 1Z jest słabszy(z racji na turbo) od AFN i nie da sie w nim uzyskac 250Nm przy 1800rpm no to prosze :naughty:7a5e7e51b207846fm.jpg

1zZrES.jpg

Posted

wynik Nm zanadtto optymistyczny jak dla mnie,a do tego 315nm przy 2tys nie wrozy niczego dobrego :kox:

Jak ktoś by nieumiejętnie jezdził to i 200nm wystarczy aby cos uszkodzic :)

Posted

piekny wynik opisz dokladniej co robiles, mam taki sam silnik i jestem troszke ciekaw co wymysliles i ile cie to wynioslo bo po moich wstepnych informacjach cel mija sie z kosztami ;/

Posted

kolego wtryski wymieniałeś całe czy tylko końcówki?

Posted

Najpierw chip na 110ps (cena zalezy gdzie od 500 do 1300) potem wybilem kata i wtryski cale używki od ahf a3(cena 350) no i winik wyszedl taki jaki widac :>

Posted

i nie robiłeś poprawki programu po zmianie wtrysków :gwizdanie:

Posted

nie(ale troche załuje bo moze by bylo troche wiecej albo chociaz zobaczylbym na ile stac moja a4 1z)

Posted

ok dzieki wielkie :wink4:

Posted

sam miałem kiedys podobne wartosci w 1z-cie tez na wtryskach AHF, takze szału nie ma

moment 315 nm, moze i za duzo, ale sprzegło 1z - towskie powinno to spokojnie zniesc :wink4:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...