gacekx1 Opublikowano 16 Maja 2019 Opublikowano 16 Maja 2019 (edytowane) Witam. Wymieniałem rdzeń turbo w swojej a4b6, założyłem firmy melett, miałem w poprzedniej a4 i było ok (również sam wymieniałem i było idealnie). Teraz mam mały problem. Turbo przeładowuje mimo tego że ustawiłem sztangę według procedury a nawet ją wydłużam ale bez rezultatu. Dodaję logi z ustawieniem sztangi na -0,6 bara przy dotknięciu do zderzaka., wydłużeniem o 3-4 obroty oraz ostatni z odpiętym weżykiem na turbo. Pomoże ktoś?? http://vaglogi.pl/log-011_pd9lQ.html- turbina na -0,6 bara http://vaglogi.pl/log-011_u7Jo4.html - sztanga wydłużona o 3-4 obroty http://vaglogi.pl/log-011_xjwKZiJ.html - odpięty wężyk od turbo Miałem ten problem na ecu z programem (pierwszy log). Po zmianie na oryginał są logi drugi i trzeci. Nic to nie pomogło. Edytowane 16 Maja 2019 przez gacekx1
gacekx1 Opublikowano 18 Maja 2019 Autor Opublikowano 18 Maja 2019 Dzisiaj zrobiłem kolejne logi i regulację sztangi, podmianę zaworków sprawdzenie podcisnienia. Przeładowuje nadal. Co ustaliłem; -Podciśnienie na gruszce w bs grupa 11 -0.6 bara - przy odłączonej gruszce odcina z niedoladowania ( ładuje max do 0.7 bara i odcina) - po wydluzniu sztangi jej skok już zmalał i dalej przeładowuje na 1.7 bara przy 2600 obrotów i w górę, mimo że wolno wstaje 1 bar dopiero koło 2,2 k obrotow Mógłby ktoś pomóc? Czy to moz być wina gruchy? Trzyma podciśnienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się