Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowy rdzeń turbo przeładowuje AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Wymieniałem rdzeń turbo w swojej a4b6, założyłem firmy melett, miałem w poprzedniej a4 i było ok (również sam wymieniałem i było idealnie). Teraz mam mały problem. Turbo przeładowuje mimo tego że ustawiłem sztangę według procedury a nawet ją wydłużam ale bez rezultatu. Dodaję logi z ustawieniem  sztangi na -0,6 bara przy dotknięciu do zderzaka., wydłużeniem o 3-4 obroty oraz ostatni z odpiętym weżykiem na turbo. Pomoże ktoś??

http://vaglogi.pl/log-011_pd9lQ.html- turbina na -0,6 bara

http://vaglogi.pl/log-011_u7Jo4.html - sztanga wydłużona o 3-4 obroty

http://vaglogi.pl/log-011_xjwKZiJ.html - odpięty wężyk od turbo

 

Miałem ten problem na ecu z programem (pierwszy log). Po zmianie na oryginał są logi drugi i trzeci. Nic to nie pomogło.

Edytowane przez gacekx1
Opublikowano

Dzisiaj zrobiłem kolejne logi i regulację sztangi, podmianę zaworków sprawdzenie podcisnienia. Przeładowuje nadal. Co ustaliłem;

-Podciśnienie na gruszce w bs grupa 11 -0.6 bara

- przy odłączonej gruszce odcina z niedoladowania ( ładuje max do 0.7 bara i odcina)

- po wydluzniu sztangi  jej skok już zmalał i dalej przeładowuje na 1.7 bara przy 2600 obrotów i w górę, mimo że wolno wstaje 1 bar dopiero koło 2,2 k obrotow

Mógłby ktoś pomóc? Czy to moz być wina gruchy? Trzyma podciśnienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...