Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Prośba o analizę logów po wymianie rozrządu


Recommended Posts

Posted

Proszę o analizę logów po wymianie rozrządu. Oto one:

Statyczne:

000

s000.th.jpg

001

stat001.th.jpg

003

stat003.th.jpg

004

stat004.th.jpg

007

stat007.th.jpg

013

stat013.th.jpg

018

s018.th.jpg

BS:

000

s000bs.th.jpg

003

stat003bs.th.jpg

004

stat004bs.th.jpg

Dynamiczne:

000

d000.th.jpg

001

d001.th.jpg

003

d003r.th.jpg

004

d004.th.jpg

008

d008.th.jpg

010

d010.th.jpg

011

d011.th.jpg

Posted

- statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - jest do regulacji

- minimalnie przycinaja sie kierownice w sprezarce - troche dynamicznej jazdy powinno pomoc

- LMM minimalnie ale to minimalnie tnie daweczke w gornej partii obrotów - jak tam filtr powietrza ?

Posted

Witam.

Czyli pompa do przestawienia , faktycznie chodzi twardo , możesz powiedzieć w jakim logu to widać?

Pozostałe niedomagania jak w poprzdnich logach (też wykazały kierownice i lmm przy wyższych obrotach)

Przestawienie pompy polega na poluzowaniu śrubek i wkręcenie zegara? tak jak w zwykłych pompach np. od golfa 1.6D , czy jest to inna procedura?

Filterek wymieniony:)

Dzięki za pomoc.

Posted

Czyli pompa do przestawienia , faktycznie chodzi twardo.

Przestawienie pompy polega na poluzowaniu śrubek i wkręcenie zegara?

Witaj

masz piękny opis co do ustawienia ...http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight=ustawienie+kąta+wtrysku

w jakim logu to widać?

000 BS druga kolumna nie licząc TIME STAMP..... u Ciebie wartość 38.

PS. widzę że VAG sprawuje się dobrze :wink4:

Posted

Witaj Pawel69

Dzieki, tak jakoś opanowałem tą sztukę , wymieniałem pasek i zrobiłem dlapewności , bo pojawiła sie trochę inna kultura pracy bardziej słychać jakby zawory twarda metaliczna praca.

Też masz podobną opinię o moich logach?

Pocieszyłeś mnie tym, że ten kąt można zmienić samemu, a już myślałem o Olsztynie i wywaleniu znowu kasy u mechanika :)

Posted

z drugiej strony szkoda ze mechanik nie zrobił tego jak potrzeba bo jak bylo wszystko na wierzchu duzo łatwiej to zrobic , no ale niestety mało mechaniorow co wiedza co w trawie piszczy .

Posted

Tak, trafiłem na takiego , że jak spytałem o regulację kąta to powiedział że sie tego nie robi , póżniej okazało sie że ani zegara , ani podstawowej wiedzy o vag, niestety na prowincji tak to wygląda , dlatego uczę sie sam naprawiać i diagnozować.

Posted

poradzisz sobie , nie jest to trudne :good:, bardzo delikatnie trzeba w pompe pukac, nie przeraz sie ze po piewszym puknieciu (czytaj przesunieciu) nagle moze sie pokazac 150 , trzeba probowac az bedzie te 49-54 ,zycze szybkiej i efektywnej pracy

Posted

Z pompą powalczę jak się ociepli, wrócę jeszcze do tego mechanika , powiedział, że mam jeszcze problem z zapieczonym wirnikiem w turbine , ale tak do końca to nie jestem przekonany do jedo diagnozy , może jeszcze sprawdzcie w tych logach czy coś w nich widać na potwierdzenie tego zapieczonego wirnika.

Dzięki

Posted

Pewnie chodzilo mu o zapieczone łopatki VTG..., a nie wirnik... przeczytaj dokladnie mojego pierwszego posta... :wink4:

Posted

Ściągnął wąż i poruszł wirnikiem , takim sposobem to raczek kierownic nie sprawdzi , tak mi sie wydaje. :>

Posted

logi wygladaja dobrze , wiec jezdzic i jeszcze raz jezdzic, poprawic kat wtrysku i tyle

Posted

ok. dzieki za pomoc i dobre rady.

Mam jeszcze pytanko czy logi mówią, że rozrząd jest ustawiony na kołach dobrze czy źle?

Pozdro.[br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 20:41_________________________________________________Małe sprostowanie logów dynamicznych 000:

dyn000.th.jpg

Posted

ok. dzieki za pomoc i dobre rady.

Mam jeszcze pytanko czy logi mówią, że rozrząd jest ustawiony na kołach dobrze czy źle?

Pozdro.[br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 20:41_________________________________________________Małe sprostowanie logów dynamicznych 000:

dyn000.th.jpg

logi mówia ze dobrze jak bys mial zle to kąt wyprzedzenia wtrysku bys miał w skarjnej wartosci np 256 lub 0 i pompa nie dalo by sie skorygowac to by było wiadomo ze jest zle ustawiony rozrzad ww granicach rozsadku czyli o jeden zabek bo i naczej to wiadomo czym to sie konczy, w tych motorach latwo sie ustawia rozrzad trzeba tylko pamietac zeby dobrze napinacz ustawic na znaku

Posted

Czyli rozrząd jest ustawiony tak samo jak przed wymiana bo wcześnij też miałem statyczny kąt na tym poziomie , czyli jest ok , napinacz w tym silniku to fajne urządzonko widziałem jak ustawiał i napewno jest na znakach (wypust na rowku).

A czy jest to możlowe ,ze teraz jest twardsza praca ? mam kąt stat. na poziomie 38 jak zrobię 51 to wydaje mi sie, że będzie jeszcze twardsza, dobrze myślę? Czy to może szklanka gdacze bo olej też wymieniałem i nie wiem czy dobrze zrobiłem lejąc valvoline max life 10w40, wcześniej miałem castrola magateca.

Posted

dygnij pompe w kierunku wartoscie 60 [000 BS] i bedzie luksus ...

Posted

Czyli rozrząd jest ustawiony tak samo jak przed wymiana bo wcześnij też miałem statyczny kąt na tym poziomie

rozrząd w TDI jak we wszystkih motorkach....robi się na blokadach :cool1:

jak na przysłowiową ''farbke'' u ciebie jest prawie dobrze.... :gwizdanie:

napinacz w tym silniku to fajne urządzonko widziałem jak ustawiał i napewno jest na znakach (wypust na rowku).

Zadna nowość :wink4:tak ma być...[czy fajne] :cool1:

A czy jest to możlowe ,ze teraz jest twardsza praca ?.

tak...

zresztą co tu pisać.... pchnij kąt w granice 55-60 będzie luksio :good:

Posted

Czytałem, że w afn kąt statyczny powinien być na poziomie 51 jednostek, jeżeli ma być 55-60 jak piszecie to proszę o oświecenie, poza tym dzieki za odpowiedz :)

Posted

dokladnie miedzy 49-54 ale 60 bedzie bardzo dobrze

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...