Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów po wymianie rozrządu


jaro333

Rekomendowane odpowiedzi

- statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - jest do regulacji

- minimalnie przycinaja sie kierownice w sprezarce - troche dynamicznej jazdy powinno pomoc

- LMM minimalnie ale to minimalnie tnie daweczke w gornej partii obrotów - jak tam filtr powietrza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czyli pompa do przestawienia , faktycznie chodzi twardo , możesz powiedzieć w jakim logu to widać?

Pozostałe niedomagania jak w poprzdnich logach (też wykazały kierownice i lmm przy wyższych obrotach)

Przestawienie pompy polega na poluzowaniu śrubek i wkręcenie zegara? tak jak w zwykłych pompach np. od golfa 1.6D , czy jest to inna procedura?

Filterek wymieniony:)

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pompa do przestawienia , faktycznie chodzi twardo.

Przestawienie pompy polega na poluzowaniu śrubek i wkręcenie zegara?

Witaj

masz piękny opis co do ustawienia ...http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight=ustawienie+kąta+wtrysku

w jakim logu to widać?

000 BS druga kolumna nie licząc TIME STAMP..... u Ciebie wartość 38.

PS. widzę że VAG sprawuje się dobrze :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Pawel69

Dzieki, tak jakoś opanowałem tą sztukę , wymieniałem pasek i zrobiłem dlapewności , bo pojawiła sie trochę inna kultura pracy bardziej słychać jakby zawory twarda metaliczna praca.

Też masz podobną opinię o moich logach?

Pocieszyłeś mnie tym, że ten kąt można zmienić samemu, a już myślałem o Olsztynie i wywaleniu znowu kasy u mechanika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z drugiej strony szkoda ze mechanik nie zrobił tego jak potrzeba bo jak bylo wszystko na wierzchu duzo łatwiej to zrobic , no ale niestety mało mechaniorow co wiedza co w trawie piszczy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, trafiłem na takiego , że jak spytałem o regulację kąta to powiedział że sie tego nie robi , póżniej okazało sie że ani zegara , ani podstawowej wiedzy o vag, niestety na prowincji tak to wygląda , dlatego uczę sie sam naprawiać i diagnozować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poradzisz sobie , nie jest to trudne :good:, bardzo delikatnie trzeba w pompe pukac, nie przeraz sie ze po piewszym puknieciu (czytaj przesunieciu) nagle moze sie pokazac 150 , trzeba probowac az bedzie te 49-54 ,zycze szybkiej i efektywnej pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pompą powalczę jak się ociepli, wrócę jeszcze do tego mechanika , powiedział, że mam jeszcze problem z zapieczonym wirnikiem w turbine , ale tak do końca to nie jestem przekonany do jedo diagnozy , może jeszcze sprawdzcie w tych logach czy coś w nich widać na potwierdzenie tego zapieczonego wirnika.

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzilo mu o zapieczone łopatki VTG..., a nie wirnik... przeczytaj dokladnie mojego pierwszego posta... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi wygladaja dobrze , wiec jezdzic i jeszcze raz jezdzic, poprawic kat wtrysku i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. dzieki za pomoc i dobre rady.

Mam jeszcze pytanko czy logi mówią, że rozrząd jest ustawiony na kołach dobrze czy źle?

Pozdro.[br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 20:41_________________________________________________Małe sprostowanie logów dynamicznych 000:

dyn000.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. dzieki za pomoc i dobre rady.

Mam jeszcze pytanko czy logi mówią, że rozrząd jest ustawiony na kołach dobrze czy źle?

Pozdro.[br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 20:41_________________________________________________Małe sprostowanie logów dynamicznych 000:

dyn000.th.jpg

logi mówia ze dobrze jak bys mial zle to kąt wyprzedzenia wtrysku bys miał w skarjnej wartosci np 256 lub 0 i pompa nie dalo by sie skorygowac to by było wiadomo ze jest zle ustawiony rozrzad ww granicach rozsadku czyli o jeden zabek bo i naczej to wiadomo czym to sie konczy, w tych motorach latwo sie ustawia rozrzad trzeba tylko pamietac zeby dobrze napinacz ustawic na znaku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozrząd jest ustawiony tak samo jak przed wymiana bo wcześnij też miałem statyczny kąt na tym poziomie , czyli jest ok , napinacz w tym silniku to fajne urządzonko widziałem jak ustawiał i napewno jest na znakach (wypust na rowku).

A czy jest to możlowe ,ze teraz jest twardsza praca ? mam kąt stat. na poziomie 38 jak zrobię 51 to wydaje mi sie, że będzie jeszcze twardsza, dobrze myślę? Czy to może szklanka gdacze bo olej też wymieniałem i nie wiem czy dobrze zrobiłem lejąc valvoline max life 10w40, wcześniej miałem castrola magateca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dygnij pompe w kierunku wartoscie 60 [000 BS] i bedzie luksus ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozrząd jest ustawiony tak samo jak przed wymiana bo wcześnij też miałem statyczny kąt na tym poziomie

rozrząd w TDI jak we wszystkih motorkach....robi się na blokadach :cool1:

jak na przysłowiową ''farbke'' u ciebie jest prawie dobrze.... :gwizdanie:

napinacz w tym silniku to fajne urządzonko widziałem jak ustawiał i napewno jest na znakach (wypust na rowku).

Zadna nowość :wink4:tak ma być...[czy fajne] :cool1:

A czy jest to możlowe ,ze teraz jest twardsza praca ?.

tak...

zresztą co tu pisać.... pchnij kąt w granice 55-60 będzie luksio :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie miedzy 49-54 ale 60 bedzie bardzo dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...