Patryk619 Opublikowano 23 Maja 2019 Opublikowano 23 Maja 2019 (edytowane) Czesc wszystkim, może wy coś podpowiecie bo mi juz ręce opadają. Tak jak w temacie autko a3 8l 1.8T ARZ po programie. Wkleje najpierw logi jak to wyglądało gdy wszystko było ok: http://vaglogi.pl/log-003_020_87YaN.html http://vaglogi.pl/log-002_033_1mU7s1l.html http://vaglogi.pl/log-115_118_gZI1ggs.html Autko śmigało i po jakimś czasie coś się zaczęło dziać dziwnego, slychac wyraźnie swist turbo, a gdy turbo jest w peaku to słychać też takie jakby metaliczne grzechotanie ale to tylko przez jakies 2 sekundy. Ponadto przy odejmowaniu gazu slychsc bardzo głośno upust powietrza (mam nagrane filmiki jakby co). No i jak widać na logach poniżej wtryskiwacze pętla już od 5300 obrotów, a dziś tak na szybko sprawdziłem obdeleven to pętlą już od 5100 co jest dla mnie lekkim szokiem. Jeżdżąc normalnie korekty długoterminowe utrzymują sie w granicach od +5% do +3%, krótkie przy przyspieszaniu też idą bardziej na plus. Rok temu wkład pompy wymieniony na Pierburg, mogła paść? Ale w takim razie jak to się ma do tego że turbo zaczęło być słychać głośniej.. Co do testu szczelności to robiłem i raczej nic nie wyszło, bylo słychać bulgotanie oleju w misce i tyle, ale nie wiem czy dalem odpowiednie cisnienie bo miałem zepsuty wskaźnik, jutro sprawdzę jeszcze raz i zapodam 1 bar w dolot. Auto ogólnie jezdzi plynnie ma moc, ale czuc ze brakuje jakby pary na wyzszych obrotach. DV sprawne, n75 sprawne, przeplywka nowa, jeśli o czymś zapomniałem to dopisze. No i logi jak to teraz wygląda: http://vaglogi.pl/log-003_020_L8pwh.html http://vaglogi.pl/log-002_033_7G3mp0.html http://vaglogi.pl/log-115_118_D5kE2R.html Edytowane 23 Maja 2019 przez Patryk619
przem8 Opublikowano 23 Maja 2019 Opublikowano 23 Maja 2019 Po logach z turbo jest ok. Logi na benzynie? Jeśli tak to sprawdź ciśnienie paliwa pod obciążeniem w czasie jazdy. Możliwe, że coś z turbo się dzieje i stąd takie dźwięki, np. uszkodzony wirnik przez jakieś ciało obce. W arz jest seryjnie zwykłe k03?
Patryk619 Opublikowano 23 Maja 2019 Autor Opublikowano 23 Maja 2019 Tak logi na benzynie. Dopóki benzyn ly nie ogarnę to gazu nie ruszam. Turbo w ARZ seryjnie to K03-026, ale ja mam założone K03-052. Co do pompy to mam oryginał VDO 100% sprawny który niepotrzebnie właśnie wymienialem, w sobote podmienie i zobaczę.
przem8 Opublikowano 23 Maja 2019 Opublikowano 23 Maja 2019 Zmieniałeś filtr paliwa? Może regulator ciśnienia szwankuje. Zrób pomiar ciśnienia to będzie coś wiadomo. Co do dźwięku to sprawdź jeszcze raz dokładnie dv.
Patryk619 Opublikowano 23 Maja 2019 Autor Opublikowano 23 Maja 2019 Tak filtr paliwa zmieniany we wrześniu. DV już 10 razy ogladalem, wciskam tloczek, zatykam palcem krociec, puszczam, tloczek lekko opada, puszczam krociec opada do końca, wiec jest sprawny. Czyli bardziej tu jest problem z paliwem aniżeli z jakąś nieszczelnoscią?
Patryk619 Opublikowano 25 Maja 2019 Autor Opublikowano 25 Maja 2019 Tak więc sprawdziłem jeszcze raz szczelność dolotu, dmuchnalem niecały 1 bar no i nic nie wyszło, niby szczelne. A korekty krótkoterminowe na benzynie na obrotach jalowych praktycznie cały czas stoją na +10% co właśnie wskazuje na jakąś nieszczelnosc gdzieś. Ja już rozkładam ręce, dziś jeszcze chyba wymienię wkład tej pompy bo niestety nie mam jak sprawdzić ciśnienia paliwa.
Patryk619 Opublikowano 25 Maja 2019 Autor Opublikowano 25 Maja 2019 Wkład pompy wymieniony, bez zmian. Są momenty że ciągnie dobrze do samego końca, np na drugim biegu, a na trójce po przekroczeniu 5100 obrotow słabnie i w tym momencie czasy wtryskow idą do 23-25 ms. Macie jeszcze jakieś pomysły? Wtryskiwacze sie kończą już przy tym programie? Na dniach wgram serie program i zobacze jak to będzie wyglądało na serii.
przem8 Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 Ale przecież wcześniej miałeś dobrze po programie jeśli chodzi o czasy wtrysków więc wątpię, że się mogły tak po prostu zepsuć. Przepływka nowa z boscha?
Patryk619 Opublikowano 25 Maja 2019 Autor Opublikowano 25 Maja 2019 Tak przeplywka nowa Bosch zakladana gdzieś na początku roku.
przem8 Opublikowano 25 Maja 2019 Opublikowano 25 Maja 2019 (edytowane) U Ciebie są wtryski 320? Jeśli tak to powinny dawać radę. Mam jeszcze takie a3 1.8t aum po programie i jest bardzo podobnie jeśli chodzi o doładowanie ale u mnie przepływ rośnie cały czas do odcinki do ponad 160. Wypluło prawie 210kunia i ponad 330niuta. U Ciebie widoczny jest spadek przepływu powyżej pewnych obrotów więc może i masz jakąś nieszczelność albo to efekt pętlenia... Edytowane 25 Maja 2019 przez przem8
Patryk619 Opublikowano 25 Maja 2019 Autor Opublikowano 25 Maja 2019 (edytowane) Tak wtryski 320 są, całe auto jest seryjne. Edytowane 30 Maja 2019 przez Patryk619
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się