Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] 2.0TDi CR by MR-MOTORS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przedstawiam wykres 2.0TDi CR 140PS by MR-MOTORS. To nasze autko testowe, o tych silnikach mogę powiedziec tyle ze przyszłosc coustomowych modyfikacji nalezy do nich. Przedstawiony wykres to spokojna modyfikacja dla Klienta do jazdy na codzień. Auto testowo porusza sie na modyfikacji 192PS 410Nm o ew. unfallach bede informował.

tiguan.th.jpg

Pozdrawiam

Opublikowano
:hi: to jest wykres :good:
Opublikowano

:oklaski: :oklaski:

zaskakujesz przy każdej modyfikacji :naughty:

Opublikowano

Auto testowo porusza sie na modyfikacji 192PS 410Nm o ew. unfallach bede informował.

a pokazesz ten wykres ... :wink4:

Opublikowano

Witek po pierwsze :good::notworthy:

Po drugie - jakie to konkretnie auto?

Po trzecie - ile ładowała suszara w serii?

Po czwarte - czy przy 192 PS ma nadal DPF czy jest wywalony?

Opublikowano

jak zwykle piękny mod i wykres z MR Motors :good: :>

Opublikowano

Irek tylko soft zmodzony reszta seria :wink4:

Opublikowano

tylko soft zmodzony reszta seria

Tym bardziej chylę czapkę przed wynikiem :hi:

Opublikowano

wykres super. Ciekawe jak sie te 192 bedzie spisywac :mysli:

Opublikowano

szoken machen :slina::evil: :evil: :shocked: :shocked:

Opublikowano

To auto to Tiguan zobaczcie jakie sa róznice w mocy strat przy pomiarze poczatkowym i na modyfikacji finalnej. Bujał sie na hamowni jak statek na morzu :wink4:

Opublikowano
:) ładnie - mojemu klekotowi powoli zaczyna brakować mocy jak widzę coś takiego :)
Opublikowano

To auto to Tiguan zobaczcie jakie sa róznice w mocy strat przy pomiarze poczatkowym i na modyfikacji finalnej. Bujał sie na hamowni jak statek na morzu :wink4:

:shocked: i to pudlo jezdzi teraz na setupie 192 PS i 410 Nm ...

Opublikowano

Jako, że lubię czasmi tak drążyć temat, że Witek nazywa mnie "chorym człowiekiem" :decayed: to poczyniłem pewne działania.

Jak już pisałem wcześniej, zainwestowałem troche $, kupiłem turbiny od motorów CR 143 KM i 170 KM. Wczoraj przyszła do mnie turbina BRD uszkodzona. Kupiłem ją specjalnie po to by rozebrać na cześci pierwsze i porównac z CR. Jak na tą chilę nie dziwi mnie juz wynik Witka. CR 143 KM może być moim zdaniem, nie dużo mniej wydajny jak BRD, a CR 170 KM powinien być wyraźnie wydajnieszy. Na potwierdzenie mojej tezy mam pomiary geometryczne. :cool1:

Opublikowano

Na potwierdzenie mojej tezy mam pomiary geometryczne. :cool1:

sa tajne ... ? :cool1:

Opublikowano

Spanky chwilowo tak :decayed:

Jak wiesz i tak je opublikuje, jak teoria potwierdzi się w praktyce :wink4:

Opublikowano

:shocked: i to pudlo jezdzi teraz na setupie 192 PS i 410 Nm ...

Zapomniales dodac:

"dojebane koksu jedz do jakiegos dobrego tunera niech wgra serie" :decayed: :decayed:

Opublikowano

Zapomniales dodac:

"dojebane koksu jedz do jakiegos dobrego tunera niech wgra serie"

Rozumiem, że Twoim skromnym zdaniem Rogal jest tym kijowym tunerem i nie wie co zrobił wypuszczając auto na drogę? :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...