Rogalotti Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Witam. Przedstawiam wykres 2.0TDi CR 140PS by MR-MOTORS. To nasze autko testowe, o tych silnikach mogę powiedziec tyle ze przyszłosc coustomowych modyfikacji nalezy do nich. Przedstawiony wykres to spokojna modyfikacja dla Klienta do jazdy na codzień. Auto testowo porusza sie na modyfikacji 192PS 410Nm o ew. unfallach bede informował. Pozdrawiam
Patrykbor Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 :oklaski: :oklaski: zaskakujesz przy każdej modyfikacji
spanky Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Auto testowo porusza sie na modyfikacji 192PS 410Nm o ew. unfallach bede informował. a pokazesz ten wykres ...
jaro4444 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Witek po pierwsze Po drugie - jakie to konkretnie auto? Po trzecie - ile ładowała suszara w serii? Po czwarte - czy przy 192 PS ma nadal DPF czy jest wywalony?
mcm Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 jak zwykle piękny mod i wykres z MR Motors :>
Rogalotti Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 Irek tylko soft zmodzony reszta seria
jaro4444 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 tylko soft zmodzony reszta seria Tym bardziej chylę czapkę przed wynikiem
Gość mmcv Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 wykres super. Ciekawe jak sie te 192 bedzie spisywac
Rogalotti Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 To auto to Tiguan zobaczcie jakie sa róznice w mocy strat przy pomiarze poczatkowym i na modyfikacji finalnej. Bujał sie na hamowni jak statek na morzu
variocustoms Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 ładnie - mojemu klekotowi powoli zaczyna brakować mocy jak widzę coś takiego
spanky Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 To auto to Tiguan zobaczcie jakie sa róznice w mocy strat przy pomiarze poczatkowym i na modyfikacji finalnej. Bujał sie na hamowni jak statek na morzu i to pudlo jezdzi teraz na setupie 192 PS i 410 Nm ...
jaro4444 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Jako, że lubię czasmi tak drążyć temat, że Witek nazywa mnie "chorym człowiekiem" to poczyniłem pewne działania. Jak już pisałem wcześniej, zainwestowałem troche $, kupiłem turbiny od motorów CR 143 KM i 170 KM. Wczoraj przyszła do mnie turbina BRD uszkodzona. Kupiłem ją specjalnie po to by rozebrać na cześci pierwsze i porównac z CR. Jak na tą chilę nie dziwi mnie juz wynik Witka. CR 143 KM może być moim zdaniem, nie dużo mniej wydajny jak BRD, a CR 170 KM powinien być wyraźnie wydajnieszy. Na potwierdzenie mojej tezy mam pomiary geometryczne.
spanky Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Na potwierdzenie mojej tezy mam pomiary geometryczne. sa tajne ... ?
jaro4444 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Spanky chwilowo tak Jak wiesz i tak je opublikuje, jak teoria potwierdzi się w praktyce
marewel Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 i to pudlo jezdzi teraz na setupie 192 PS i 410 Nm ... Zapomniales dodac: "dojebane koksu jedz do jakiegos dobrego tunera niech wgra serie" :decayed:
jaro4444 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Zapomniales dodac: "dojebane koksu jedz do jakiegos dobrego tunera niech wgra serie" Rozumiem, że Twoim skromnym zdaniem Rogal jest tym kijowym tunerem i nie wie co zrobił wypuszczając auto na drogę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się