Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF PD] Mocne szarpanie silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej,

już kiedyś pisałem o swoich problemach z silnikiem, o jego rzucaniu. Od dłuższego czasu próbuję dość co może być nie tak i zaglądam w różne sekcje pomiarowe VAG. Historia jest taka, że pół roku temu miałem wymieniany rorząd, ale prawdopodobnie był źle ustawiony. Silnik palił mniej, ale potrafił zgasnąć na biegu jałowym. Nie było natomiast problemu z odpalaniem - zimny, ciepły palił na strzała. 2 miesiące temu oddałem auto do mechanika (innego, do tamtego z wielu powodów straciłem zaufanie) i mechanik powiedział, że rozrząd jest źle ustawiony - przestawiony o 2-3 zęby. Ustawił, skasował i auto nie gaśnie. Niestety dalej rzuca silnikiem i to tak dość mocno - tylko na jałowym, podczas jazdy jest ok. Próbowałem zwiększyć ilość wolnych obrotów, ale przy 1100 też potrafi zarzucić. Im bardziej silnik się rozgrzeje tym jest gorzej. od 70 stopni widać różnicę. Podłączyłem VAG'a, wszedłem w sekcję 04 i w ostatnim okienku wartość kąta ustawienia rozrządu nie jest stała - zmienia się od 0.0 do -0.6,-1.1. Pytanie czy to tak powinno wyglądać? Czy ta wartość nie powinna być stała?

Jeżeli chodzi o wtryski to na 3 wtrysku w sekcji 018 dochodzi do wartości -1.8 max, reszta nie przekracza 0.5. BIP'y w 023 też są ok, w okolicach 10-15, tylko na 3 wtrysku ok. 23-33.

W załączniku logi statyczne z 004, 007 i 013.

LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-007-xxx-xxx.CSV LOG-01-013-xxx-xxx.csv

Edytowane przez misiuu67

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...