marcin1023 Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 Witam.Mam taki problem z moją a4 b5 1.9 afn. Zauważyłem ostanio że nie działa mi wentylator który powinien się włączyć wraz z klimatyzacja która chlodzi. Sprawdzalem na klimatroniku zero błędów i bezpiecznik nie był spalony .Następnie odlaczylem wentylator od kostki i podłączyłem na ostro do akumulatora zero reakcji czyli wentylator padł i do wymiany ale po odlaczeniu wyskoczyły dwa błędy na klimatroniku 18.3 napięcie dmuchawy świeżego powietrza sporadyczne i 22.1 wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzji ciągła przerwa 22.3 wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzji czasem przerwa. Ktoś mi coś więcej powie o tych błędach? Aktualnie jestem autem w Niemczech i nie mam jak auta podpiąć pod vaga .Możliwe że jak kupię nowy wentylator wszytsko wróci do normy?
dominikk Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Jak nie działa Ci wiatrak na krótko (sprawdź dobrze dwa razy, ja ostatnio podłączałem, to musiałem się pogimnastykować z przyłożeniem kabelków do klem aku zanim się załączył - na początku myślałem, że zjarany), to tak czy inaczej do wymiany. Co do błędów to nie znam się, sam mam problem z wiatrakiem pracującym na drugim biegu czy trzeba, czy nie. Zacząłbym nad przeczyszczeniem kostki od czujnika na chłodnicy klimy i sprawdzeniu przewodzenia po kablach do kostki przy lewym przednim kole...
marcin1023 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 Zakupiłem nowy wiatrak i okazało się że nie działa po podłączeniu muszę sprawdzić czy w ogóle dochodzi prąd czytałem że pod kierownica jest jakiś przekaźnik i trzeba sprawdzić czy nie jest spalony. Muszę wyciągać lampę żeby tam się dostac? Czujnik temperatury mi przełamuje O 7 stopni czy to.moze mieć coś wspólnego z tym?
dominikk Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 A sprawdziłeś czy nowy działa na krótko? Czujnik w chłodnicy klimy (u mnie w 2.8, ale podejrzewam że tak jest w pozostałych) można wykręcić bez demontażu lampy, wystarczy zdjąć zderzak. Co do przekaźnika, to jest w cokole pod kierownicą, nie pamiętam nr-u... Ale przekłamuje Ci czujnik temperatury zewnętrznej? Wydaje mi się, że wiatrak załącza się na podstawie odczytu z tego czujnika przy chłodnicy klimy i nie ma to związku z tym, co masz na zegarach wyświetlone.
dominikk Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Sprawdź kable od czujnika przy chłodnicy klimy do kostki przy lewym przednim kole i tak samo przepływ prądu po przewodach od wiatraka do kostki.
marcin1023 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2019 Okej dzięki wielkie jutro się tym zajmę aktualnie przebywam w Niemczech i.musze na własną rękę spróbować się tym zajac w ostateczności podjechać do warsztatu jutro wszytsko sprawdzę i dam znać.
Arek8888 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Panowie, trzeba ściągać pas przedni aby zdemontować ten wiatrak?
dominikk Opublikowano 10 Czerwca 2019 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Nie wykręcałem wiatraka, ale po wysunięciu pasa (bez odpinania przewodów ukł. chłodzenia) byłoby najłatwiej. Wiatrak jest w koszu mocowanym na cztery śruby zdaje się (dwie na dole dwie na górze), więc teoretycznie możesz spróbować bez ściągania...
marcin1023 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2019 Witam. Pod kierownica był spalony przekaźnik 267 i duży bezpiecznik oraz zatarte szczotki w wentylatorze ? Dzięki!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się