NerQu Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 Część, ostatnio przytrafiła mi się dziwna historia parkując samochód na biegu przeskoczył mi do tylu co prawdopodobnie spowodowało przestawienie rozrządu . Silnik pracuje na jednej głowicy od pasażera , od kierowcy wypadają zapłony 4 sporadycznie 5 i 6 stałe. Świece nowe cewki sprawne. Podłączyłem komputer i zrobiłem diagnostykę grupy 90.91.93. Ale jak widać na poniższym zdjęciu mam problem z odczytem walka wydechowego, przekładałem czujniki na inne walki i czujnik sprawny zostaje ewentualnie wtyczka albo koło sygnałowe , albo te wariatory . Czekam na jakieś info co działać mechanik skasował mnie 700st a tak samo jak przyjechałem tak wyjechałem z tą usterkę .
.Cinek Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Miałem podobny problem, a mianowicie komp nie pokazywał wszystkich wartości kątów w grupie 93. Problem tkwil w ECU, jakies małe gówienko się w nim spaliło. Naprawił usterkę i po problemie, wszystkie wartości wróciły. 1
NerQu Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2019 W dniu 30.05.2019 o 13:37, .Cinek napisał: Miałem podobny problem, a mianowicie komp nie pokazywał wszystkich wartości kątów w grupie 93. Problem tkwil w ECU, jakies małe gówienko się w nim spaliło. Naprawił usterkę i po problemie, wszystkie wartości wróciły. Masz jakieś wskazówki dokładnie gdzie to się popalilo i jak to wygląda ? , obeszło się bez wymiany ECU?. Ja jestem w dużo gorszej sytuacji ale zdradzę Ci jak sprawdzić coś takiego podpinasz vcds/vag do złącza OBD2 i wykrecasz czujnik walka dotykasz czymś metalowym normalnie pokaże jak ECU jest sprawny parametry i czujnik więc rozwiązań diagnostyki jest wiele pzdr walcze dalej w przyszłym tygodniu powiem czym było spowodowane
.Cinek Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 5 godzin temu, NerQu napisał: Masz jakieś wskazówki dokładnie gdzie to się popalilo i jak to wygląda ? , obeszło się bez wymiany ECU?. Ja jestem w dużo gorszej sytuacji ale zdradzę Ci jak sprawdzić coś takiego podpinasz vcds/vag do złącza OBD2 i wykrecasz czujnik walka dotykasz czymś metalowym normalnie pokaże jak ECU jest sprawny parametry i czujnik więc rozwiązań diagnostyki jest wiele pzdr walcze dalej w przyszłym tygodniu powiem czym było spowodowane Obyło, gdyż naprawił moj stary sterownik. Wlutował nowy przekaźniczek i wszystko wrociło do normy. Gdzieś wczesniej wyczytałem że pod lupą można zobaczyć czy nie ma jakiejś przerwy w lutach, bądz zimnych lutów w ECU, musisz go tylko wyjąć by dobrze zobaczyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się