Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Praca na jednej głowicy + wypadanie zapłonów a4b6 3.0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Część, ostatnio przytrafiła mi się dziwna historia parkując samochód na biegu przeskoczył mi do tylu co prawdopodobnie spowodowało przestawienie rozrządu . Silnik pracuje na jednej głowicy od pasażera , od kierowcy wypadają zapłony 4 sporadycznie 5 i 6 stałe. Świece nowe cewki sprawne. Podłączyłem komputer i zrobiłem diagnostykę grupy 90.91.93.

Ale jak widać na poniższym zdjęciu mam problem z odczytem walka wydechowego, przekładałem czujniki na inne walki i czujnik sprawny zostaje ewentualnie wtyczka albo koło sygnałowe , albo te wariatory . Czekam na jakieś info co działać mechanik skasował mnie 700st a tak samo jak przyjechałem tak wyjechałem z tą usterkę .

IMG_20190527_203434.jpg

Opublikowano

Miałem podobny problem, a mianowicie komp nie pokazywał wszystkich wartości kątów w grupie 93. Problem tkwil w ECU, jakies małe gówienko się w nim spaliło. Naprawił usterkę i po problemie, wszystkie wartości wróciły. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 30.05.2019 o 13:37, .Cinek napisał:

Miałem podobny problem, a mianowicie komp nie pokazywał wszystkich wartości kątów w grupie 93. Problem tkwil w ECU, jakies małe gówienko się w nim spaliło. Naprawił usterkę i po problemie, wszystkie wartości wróciły. 

Masz jakieś wskazówki dokładnie gdzie to się popalilo i jak to wygląda ? , obeszło się bez wymiany ECU?.

Ja jestem w dużo gorszej sytuacji ale zdradzę Ci jak sprawdzić coś takiego podpinasz vcds/vag do złącza OBD2 i wykrecasz czujnik walka dotykasz czymś metalowym normalnie pokaże jak ECU jest sprawny parametry i czujnik więc rozwiązań diagnostyki jest wiele pzdr walcze dalej w przyszłym tygodniu powiem czym było spowodowane 

Opublikowano
5 godzin temu, NerQu napisał:

Masz jakieś wskazówki dokładnie gdzie to się popalilo i jak to wygląda ? , obeszło się bez wymiany ECU?.

Ja jestem w dużo gorszej sytuacji ale zdradzę Ci jak sprawdzić coś takiego podpinasz vcds/vag do złącza OBD2 i wykrecasz czujnik walka dotykasz czymś metalowym normalnie pokaże jak ECU jest sprawny parametry i czujnik więc rozwiązań diagnostyki jest wiele pzdr walcze dalej w przyszłym tygodniu powiem czym było spowodowane 

Obyło, gdyż naprawił moj stary sterownik. Wlutował nowy przekaźniczek i wszystko wrociło do normy.

Gdzieś wczesniej wyczytałem że pod lupą można zobaczyć czy nie ma jakiejś przerwy w lutach, bądz zimnych lutów w ECU, musisz go tylko wyjąć by dobrze zobaczyć. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...